تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821197390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس هيات مديره انجمن متخصصان علوم وصنايع غذايي: بايد بسته‌بندي زعفران را به‌تدريج آغاز كنيم بسته‌بندي زعفران باعث از دست دادن بازارهاي خارجي اين محصول مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رييس هيات مديره انجمن متخصصان علوم وصنايع غذايي: بايد بسته‌بندي زعفران را به‌تدريج آغاز كنيم بسته‌بندي زعفران باعث از دست دادن بازارهاي خارجي اين محصول مي‌شود


خبرگزاري دانشجويان ايران - مشهد
سرويس: كشاورزي و دامپروري

رييس هيات مديره انجمن متخصصان علوم و صنايع غذايي ايران گفت: به‌منظور حفظ بازارهاي زعفران در خارج كشور بايد بسته‌بندي اين محصول را به‌تدريج آغاز كنيم.

دكتر سيدمحمد حسيني در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار كرد: دنيا زعفران بسته‌بندي شده را به نام اسپانيا و زعفران فله را به نام ايران مي‌شناسد.

وي عنوان كرد: به‌دليل اينكه زعفران ايران در بازارهاي جهاني به صورت فله به فروش مي‌رسد، اگر اين محصول را در بازارهاي خارجي به صورت بسته‌بندي عرضه كنيم، موجب از دست‌ دادن بازارهاي خارجي اين محصول خواهيم شد.

حسيني با اشاره به اينكه بسته‌بندي زعفران براي كشور ارزش افزوده دارد، خاطر‌نشان كرد: به منظور حفظ بازارهاي زعفران در خارج كشور بايد بسته‌بندي اين محصول را به‌تدريج آغاز كنيم.

رييس هيات مديره انجمن متخصصان علوم و صنايع غذايي ايران افزود: صنايع غذايي ايران در مقايسه با كشورهاي منطقه پيشرفته است، ولي نسبت به كشورهاي توسعه‌يافته صنايع غذايي كشورمان عقب افتاده است.

حسيني با بيان اينكه قديمي بودن ماشين‌آلات صنايع غذايي بر كيفيت توليداتشان تاثير مستقيم دارد، ادامه داد: برخي از صنايع غذايي كشور نظير كارخانجات رب كاملا پيشرفته هستند ولي برخي ديگر از اين صنايع از جمله كارخانجات قند و كمپوت و كنسرو به بازسازي بيشتري نياز دارند.

وي با اشاره به اينكه تورم داخلي ايران منجر به افزايش قيمت تمام شده محصولات صنايع غذايي كشور شده است، گفت: افزايش قيمت تمام شده محصولات صنايع غذايي كشور موجب از دست دادن بازارهاي كشورهاي CIS شده است.

حسيني تصريح كرد: بايد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي بر روي باقيمانده‌هاي مواد غذاي نظارت دقيقي داشته باشد ولي اين در حالي است كه نظارت‌هاي دقيقي را در اين خصوص انجام نمي‌شود.
 دوشنبه 20 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن