تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815513026




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توليد خودرو در برزيل رکورد زد


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:




بنابر اعلام اتحادیه ملی تولید کنندگان خودروی برزیل، تولید انواع خودرو در این کشور پس از رکودی در ماه سپتامبر، ماه اکتبر پنج و نیم درصد رشد داشت و به رقم قابل توجه سیصد و بیست و یک هزار و هشتصد دستگاه انواع خودروی سواری و کامیون رسید. اتحادیه ملی تولید کنندگان خودرو برزیل، افزایش صادرات خودرو این کشور را مهمترین عامل افزایش تولید دانست و افزود در این مدت صادرات انواع خودرو از برزیل یازده و شش دهم درصد رشد داشت.
این در حالی است که ماه سپتامبر گذشته تولید انواع خودرو در برزیل به علت کاهش تقاضا در بازار داخلی، نه و یک دهم درصد کاهش داشت.
بنابر این گزارش، تولید خودرو در برزیل نسبت به سال گذشته نیز یک و نیم درصد رشد داشته است.
افزایش پنجاه ممیز سه دهم درصدی صادرات خودرو برزیل نسبت به سال گذشته درآمد یک میلیارد و سیصد و بیست میلیون دلاری را برای این کشور به همراه داشت.
فروش خودروهای سواری نود و کامیونت در بازار داخلی برزیل ماه اکتبر نسبت به ماه سپتامبر یک و سه دهم درصد کاهش داشت و به سیصد و سه هزار و دویست دستگاه رسید.
برزیل یکی از مهمترین بازار برای خودروسازان جهان به شمار می رود و شرکت های فیات ایتالیا، فولکس واگن آلمان، دو شرکت آمریکایی جنرال موتورز و فورد از جمله شرکت هایی هستند که انواع محصولات خود را در بازار برزیل عرضه می کنند. در این میان فیات با فروش شصت و دو هزار و نهصد و چهل و شش دستگاه انواع سواری نو و کامیونت سبک در ماه اکتبر رده نخست پرفروش ترین خودروسازان خارجی را در برزیل به خود اختصاص داد؛ هرچند که فروش فیات نسبت به ماه سپتامبر پنج و هشت دهم درصد کاهش داشت.
در این مدت، فروش خودروهای فولکس واگن با دو و دو دهم درصد رشد به شصت و یک هزار و سیصد و پنجاه و یک دستگاه رسید. فروش خودروهای ساخت جنرال موتورز آمریکا هم با پنج و دو دهم درصد کاهش به پنجاه و پنج هزار و نهصد و ده دستگاه رسید. فروش شرکت آمریکایی فیات هم در ماه اکتبر با هشت و شش دهم رشد نسبت به ماه سپتامبر به بیست و نه هزار و چهارصد و هفتاد و چهار دستگاه رسید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 289]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن