تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه نيّت درست داشته باشد، دل سالم و پاك دارد، زيرا سالم داشتن دل از وسوسه هاى شيط...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812844725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس جمهور در مراسم تجليل از ورزشكاران مطرح كرد : تدوين لايحه واگذاري مراكز ورزشي به هيئت هاي ورزشي


واضح آرشیو وب فارسی:حيات نو: رئيس جمهور در مراسم تجليل از ورزشكاران مطرح كرد : تدوين لايحه واگذاري مراكز ورزشي به هيئت هاي ورزشي
رئيس جمهور در جمع قهرمانان ورزش كشور از افزايش اعتبارات ورزشي برنامه ريزي براي كاهش هزينه هاي ورزش همگاني پيگيري طرح معافيت سربازي قهرمانان ورزش كشور و تدوين لايحه اي براي واگذاري مراكز ورزشي به هيئت هاي ورزشي خبر داد.
دكتر محمود احمدي نژاد رئيس جمهور در مراسم تجليل از قهرمانان المپيك و پارالمپيك 2008 پكن كه شنبه شب گذشته در سالن سازمان حج و زيارت درتهران و با حضور قهرمانان ورزشي رئيس سازمان تربيت بدني و ساير مسئولان ورزش كشوربرگزار شد گفت : از نظر من انسان ناتوان وجود خارجي ندارد و با استعدادي كه در نوجوانان و جوانان و مربيان و سرپرستان ايراني مي بينم اين باور عميق من است كه هيچ قله اي از قله هاي ورزش دور از دسترس جوانان ايران نيست .
دكتر احمدي نژاد با بيان اينكه از نگاه من هر كس تصميم مي گيرد و اراده مي كند تا قله اي را فتح كند به هر نتيجه اي كه دست يابد يك قهرمان ملي و قابل تجليل است گفت : تنها با اين نگاه است كه مي توانيم راه را براي جوانان باز كنيم .
وي با بيان اينكه ما در مسير قهرماني در ابتداي راه قرار داريم گفت : ايران سرزمين عزيزي است كه بايد در همه عرصه ها حرف اول را در جهان بزند و باور من اين است كه مي توانيم و بايد اين كار را بكنيم .
رئيس جمهور با اشاره به اينكه شخصا خواستار حضور در كنار ورزشكاران ايراني در همه صحنه هاي مهم جهاني است درباره عدم حضور خود در مسابقات المپيك پكن با وجود دعوت به اين مراسم گفت : در المپيك پكن هم دوست داشتم حضور داشته باشم اما مسائل حاشيه اي وجود داشت كه اگر مي آمدم هدف ورزشي تحت الشعاع آن مسائل قرار مي گرفت .
وي با بيان اينكه حمايت دولت از جامعه ورزشي كشور همواره در حد توان وجود خواهد داشت وعده داد كه در نخستين جلسه هيئت دولت در هفته جاري اعتباري براي تقويت فدراسيونها و ساخت و ساز تجهيزات و سالن هاي ورزشي اختصاص خواهد يافت .
احمدي نژاد كه اظهاراتش با تشويق هاي مكرر ورزشكاران و مديران ورزشي حاضر در مراسم همراه شده بود تاكيد كرد بايد به جايي برسيم كه هر ايراني در هر جاي ايران به امكانات و فضاي ورزشي دسترسي داشته باشد.
رئيس جمهور در پي درخواست حاضران در مراسم مبني بر سپردن مراكز ورزشي كشور در اجراي اصل 44 قانون اساسي به هيئت هاي ورزشي به جاي بخش خصوصي از محمد علي آبادي رئيس سازمان تربيت بدني خواست كه اين پيشنهاد را در لايحه اي مدون و به مجلس ارائه كند.
وي همچنين خواستار همراهي مجلس براي تصويب اين پيشنهاد شد .
دكتر احمدي نژاد خطاب به رئيس سازمان تربيت بدني و مسئولان ورزشي كشور تاكيد كرد كه بايد با برنامه ريزي از امسال يا حداكثر از سال آينده هزينه فعاليت هاي ورزشي را كاهش دهند.
وي بر ضرورت برنامه ريزي بلند مدت 10 ساله و 20 ساله براي توسعه ورزش كشور در همه جهات تاكيد كرد و خاطرنشان ساخت حضور تحليل گران ورزشي در كنار تيم هاي ايراني كه وارد مسابقات جهاني مي شوند براي تحليل شرايط حاشيه اي مسابقات ضروري است .
احمدي نژاد همچنين همدلي و هم جهتي ميان سرپرستان و مربيان ورزشي را ضروري خواند و تاكيد كرد : خانواده ورزش از ناهمدلي آسيب هاي فراواني ديده است .
رئيس جمهور در بخش ديگري از سخنان خود با انتقاد از معترضان به ناكامان ورزشكاران ايراني در المپيك پكن همه شركت كنندگان ايراني را در اين سري از مسابقات جهاني قهرمان خواند و حضور 57 نماينده از ايران در اين مسابقات را مايه مباهات دانست .
وي با بيان اينكه قهرمانان ورزش ايران در مسابقات المپيك و پارالمپيك زحمات بسياري كشيدند گفت : ما به وجود اين عزيزان افتخار مي كنيم چون بهترين مدالها را كسب كردند.
دكتر احمدي نژاد گفت : در مسابقات المپيك نسبت به ورزشكاران ما بي انصافي شد و برخي رسانه ها مقالات بسيار بدي نسبت به عملكرد آنان نوشتند به گونه اي كه حتي در مقالات نسبت به اين عزيزان توهين شد.
وي ادامه داد : اين افراد خيال مي كنند كه قهرماني اين است كه هر كسي به مسابقات مي رود بايد مدال طلا بگيرد اما به عقيده من جواني كه به مدت 10 ماه الي يك سال از خانواده دور مي شود و زحمت مي كشد و خود را از ديدار با خانواده و مسافرت محروم مي كند يك قهرمان است .
رئيس جمهور تاكيد كرد نبايد به بهانه هاي مختلف كل آينده قهرماني كشور را زير سئوال ببريم .
 يکشنبه 19 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات نو]
[مشاهده در: www.hayateno.ws]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن