تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819348883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قیمت cng بیش از دو برابر می.شود


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:




«قیمت گاز (cng) به بیش از دو برابر افزایش خواهد یافت.، بنابراین مردم فکر گاز 80 تومانی را نکنند». رییس ستاد مدیریت حمل.ونقل و مصرف سوخت.، در شرایطی این جمله را عنوان کرده که به گفته کارشناسان.، تب خودروهای دوگانه سوز.، تحت تاثیر قانون هدفمندی یارانه.ها بالا خواهد گرفت.
آن.طور که محمد رویانیان در گفت.وگو عنوان کرده.، قیمت گاز مورد نیاز خودروها.، در جریان اجرای قانون هدفمندی یارانه.ها.، به بیش از دو برابر (بالای 80 تومان براي هر مترمکعب) افزایش خواهد یافت. این افزایش قیمت در حالی اعمال خواهد شد که نشانه.های محسوسی در مورد رشد استقبال مشتریان از خودروهای دوگانه سوز به چشم مي.آید. حتی برخی اخبار از هجوم دارندگان خودروهای سواری به کارگاه.های غیرمجاز.، برای دوگانه سوز کردن خودروهایشان حکایت دارد. هم اکنون نه تعداد جایگاه.های گاز به حد قابل قبولی رسیده و نه مي.توان از مشکلات فنی دوگانه.سوزها چشم.پوشی کرد و در این بین.، تنها انگیزه.ای که برای خرید این نوع خودروها وجود دارد.، قیمت پایین گاز در برابر بنزین است. رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و مصرف سوخت.، در ادامه همچنین تاکید کرده که تبدیل خودروهای شخصی به دوگانه.سوز در کارگاه.های مجاز.، تا سال 1390 به مرحله اجرا در مي.آید. به گفته رویانیان.، ستاد قصد دارد به.زودی تعداد جایگاه.های cng بیشتری را برای خودروهای عمومي.اختصاص دهد.، که در این صورت فضا برای سوخت.گیری خودروهای شخصی از وضع موجود نیز کمتر مي.شود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن