تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816811383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كروبي، عارف و نجفي جانشينان احتمالي خاتمي


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: كروبي، عارف و نجفي جانشينان احتمالي خاتمي
يك عضو شوراي عالي بنياد باران گفت: با توجه به شرايط آقاي خاتمي و شناخت گسترده‌اي كه جامعه از ايشان دارد به نظر مي‌رسد سه ماه پيش از شروع انتخابات نيز مي‌تواند زماني مناسب براي اعلام نظر رسمي و نهايي ايشان باشد.

عبدالله ناصري در گفت‌وگو با ايسنا افزود: در صورتي كه ايشان به هر دليلي، تصميم بر عدم حضور در انتخابات بگيرند، جبهه‌ اصلاحات پيش از رسيدن به كانديداي واحد با سه كانديداي اصلي يعني آقايان كروبي، عارف و نجفي و نيز برخي كانديداهاي احتمالي ديگر مواجه خواهد بود، كه در نهايت با مكانيزم مورد توافق همه اصلاح‌طلبان يك كانديدا انتخاب و به جامعه معرفي خواهد شد.

وي اظهار كرد: خوشبختانه انتخابات رياست جمهوري دهم، زودتر از موعد در دستور كار جامعه قرار گرفته و به نظر من اين اتفاق مثبتي است كه بايد از آن استقبال كرد؛ چراكه به نفع آينده كشور است.

وي افزود: پيش‌بيني من اين است كه آقاي خاتمي با صلاح‌ديد خود در بهترين زمان تصميم خود را اعلام خواهد كرد و به نظرم، يك دوره‌ سه-چهار ماهه مدت خوبي است براي فعاليت‌هاي جدي انتخاباتي؛ چراكه اگر آقاي خاتمي در انتخابات كانديدا نشوند، نامزدهاي ديگر جبهه‌ اصلاحات خوشبختانه افرادي شناخته شده هستند و پايگاه اجتماعي قابل قبولي دارند.

اين عضو شوراي عالي بنياد باران افزود: ضمن آن‌كه برخي از كانديداهاي اصلاح‌طلب از هم‌اكنون اعلام آمادگي كرده‌اند و توصيه مي‌شود كه سايرنامزدهاي احتمالي نيز از هم‌اكنون فعاليت خود را در عين پايبندي به چارچوب مشترك جبهه اصلاحات آغاز كنند و طبيعتا با توجه به اين‌كه جبهه‌ اصلاحات در نهايت يك نامزد خواهد داشت، تشكل‌ها و گروه‌هاي وابسته به اين جريان و نيز رسانه‌هاي معدود آن، فرصت كافي براي معرفي نامزد واحد و برنامه‌هاي وي را خواهند داشت.

وي با بيان اين‌كه " اگر آقاي خاتمي به انتخابات وارد نشوند احتمالا جبهه‌ اصلاحات با حداقل سه كانديداي اصلي تا پيش از رسيدن به كانديداي واحد مواجه خواهند بود" اظهار كرد: طبعا با مكانيزم نظرسنجي يا راهكارهاي مشابه نامزد واحد اصلاح‌طلبان برگزيده خواهد شد. در عين حال تاكنون آقاي كروبي به طور قطع و آقايان عارف و نجفي تلويحا كانديداتوري خود را در جبهه‌ اصلاحات مطرح كرده‌اند، حال اگر آقاي خاتمي قطعا اعلام كنند تصميم ندارند در انتخابات حضور پيدا كنند ممكن است افراد ديگري نيز نامزدي خود را مطرح كنند و در اين صورت، از همان مكانيزمي كه قرار است براي انتخاب كانديداي واحد در پيش گرفته شود، استفاده خواهد شد.

اين عضو هيات علمي دانشگاه الزهرا(س) در ادامه تاكيد كرد: به نظر من، با تدبير و درايتي كه در شوراي هماهنگي جبهه‌ اصلاحات و نيز تصميم‌گيري كارگروه مجمع روحانيون مبارز به رياست جناب آقاي موسوي‌خوئيني‌ها وجود دارد، كارها به خوبي پيش خواهند رفت.

ناصري همچنين در پاسخ به پرسشي مبني بر چگونگي شكل‌گيري شوراي حكميت و حضور حزب اعتماد ملي در آن گفت: اگر بعد از نظرسنجي مبنا، شكل‌گيري شوراي حكميت باشد، قطعا حزب اعتماد ملي نيز نماينده‌اي درآن خواهد داشت. به بيان ديگر، چنانچه شوراي حكميت به عنوان راهكار اصلاح‌طلبان براي رسيدن به كانديداي واحد انتخاب شود، روند كار، همان چارچوب كارگروه با شش حزب اصلي خواهد بود و با توجه به اين‌كه حزب اعتماد ملي نيز يكي از آن‌ها محسوب مي‌شود، قطعا نماينده‌اي از اين حزب در شورا و راي‌گيري‌ها حضور خواهد داشت.

منبع خبر :
 شنبه 18 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن