تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805162778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

راه.اندازي پليس كنترل ترافيك هوايي


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:




رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ از تدارك ويژه پليس براي بازگشايي مدارس در اولين مهرماه خبر داد و گفت: پيش بيني مي.شود 30 درصد بر ترافيك تهران افزوده شده و حدود 4 ميليون سفر در اين ايام در تهران افزايش يابد.
سردار حسين رحيمي روز دوشنبه در نخستين نشست خبري خود كه پس از انتصابش به سمت رياست پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ برگزار شد، با اشاره به اينكه برقراري نظم و انضباط ترافيكي به عزمي ملي در كشور بدل شده است از آماده باش صد در صدي نيروهاي پليس راهنمايي و رانندگي براي برقراري نظم و انضباط ترافيكي در 15 روز نخست مهرماه خبر داد و گفت: در عين حال پليس كنترل ترافيك هوايي از روز گذشته فعاليت خود را در تهران آغاز كرده و بر اين اساس افسران كارشناس تصادفات پليس با استفاده از گشت هوايي ضمن كنترل ترافيك در اول مهرماه نسبت به رسيدگي به تصادفات در پايتخت اقدام مي.كنند.
وي با اشاره به اينكه برنامه.ريزي مفصلي براي ستاد مهر انجام شده و تمام امكانات ناجا براي كنترل ترافيك و تسهيل عبور و مرور بكارگيري شده است افزود: در عين حال توصيه مي.كنيم شهروندان در هفته اول مهرماه تا حد امكان كمتر از خودروهاي شخصي استفاده كنند.
وي با اشاره به اينكه پيش.بيني مي.شود حدود 30 درصد ترافيك در مهرماه افزايش يابد گفت: بر اين اساس تعداد سفرها حدود 4 ميليون سفر در اين ايام افزايش خواهد يافت.
رييس پليس راهور تهران با توصيه به والدين در خصوص آشنا كردن فرزندانشان با مسيرهاي رفت و آمد به مدرسه تصريح كرد: در عين حال 6 هزار دستگاه اتوبوس، 12 هزار ون و تاكسي براي سرويس.هاي مدارس، 80 هزار تاكسي پايتخت و 5 خط اتوبوس تندرو به اضافه مترو تهران همزمان با بازگشايي مدارس در پايتخت خدمت.رساني مي.كنند.


ويژگي سرويس.هاي مدارس

پليس با سرويس.هاي مدارسي كه بيش از ظرفيت سوار كنند برخورد مي.كند

رحيمي با اشاره به سرويس.هاي مدارس گفت: مقرر شده مديران مدارس خودروهاي مناسب را با همكاري تاكسيراني تهران جهت سرويس.هاي مدارس بكارگيري كنند كه در اين راستا تمامي خودروهايي كه به عنوان سرويس مدارس انتخاب مي.شوند، بايد برچسب معاينه فني داشته، ظرفيت سرويس.ها بر اساس ظرفيت خودرو رعايت شده و رانندگان سرويس مدارس داراي صلاحيت سرويس دهي بوده و خودروهاي آنها نيز حتما برچسب ويژه داشته باشند.
وي با اشاره به اينكه پليس با سرويس.هاي مدارسي كه بيش از ظرفيت سوار كنند حتما برخورد مي.كند گفت: ايمني و رعايت قوانين و مقررات رانندگي براي سرويس.هاي مدارس بسيار مهم است.
رييس پليس راهور تهران تصريح كرد: خودروهايي كه در محدوده طرح ترافيك سرويس دهي مي.كنند حتما بايد تاكسي بوده و يا داراي مجوز طرح ترافيك باشند چرا كه در غير اين صورت از طريق سيستم.هاي مكانيزه كنترل محدوده طرح ترافيك جريمه خواهند شد.


پليس نامحسوس بزودي تقويت مي.شود

رييس پليس راهور تهران استفاده از نخبگان و فرهيختگان ترافيكي، استفاده از فناوريهاي جديد، رسيدگي فوري به تصادفات و ترافيك ناشي از آن و تقويت استفاده از موتورسيكلت براي كاهش زمان رسيدن به صحنه تصادفات و بكارگيري پليس كنترل ترافيك هوايي را از جمله برنامه.هاي اصلي راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ عنوان و تصريح كرد: در عين حال موضوع تقويت پليس بزرگراه و پليس نامحسوس نيز كه مدتي ضعيف شده بود، هم.اكنون در دستور كار قرار گرفته و بزودي خودروهاي جديد با تجهيزات و فناوريهاي روز و مجهز به دوربين.هاي سرعت سنج در بزرگراه.هاي تهران به كارگيري مي.شوند.


طرح ويژه ساماندهي موتورسواران بزودي اجرا مي.شود

تمامي راكبان موتورسيكلت.ها براي خود و سرنشين.شان به دنبال كلاه ايمني باشند

«آموزش، راهنمايي، راهنمايي، راهنمايي و بعد برخورد» برنامه جديد راهور است

وي برخورد قاطع با تخلفات رانندگي با رعايت اصل جامعه محوري و مردم مداري را به عنوان دستور كار جدي پليس راهور تهران اعلام كرد ودر پاسخ به سوال ايسنا در خصوص ساماندهي موتورسواران هشدار داد: طرح ويژه ساماندهي موتورسواران بزودي اجرا مي.شود بر اين اساس از هم.اكنون به تمامي راكبان موتورسيكلت.ها اعلام مي.كنيم كه براي خود و سرنشين.شان به دنبال كلاه ايمني باشند. رييس پليس راهور تهران با اشاره به اينكه بين موتورسيكلت و خودرو سواري هيچ تفاوتي به لحاظ رعايت قوانين و مقررات رانندگي وجود ندارد پس از طرح ويژه مهرماه دومين برنامه پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ، ساماندهي موتورسيكلت.هاست. وي با اشاره به اينكه سه ميليون دستگاه موتورسيكلت هم اكنون در تهران تردد مي.كنند گفت: در محل.هايي مانند بازار و ميدان آزادي موتورسيكلت به عنوان وسيله نقليه استفاده مي.شود لذا بحث فرهنگسازي و آموزش جزو برنامه.هاي اصلي راهنمايي و رانندگي است.
رحيمي تاكيد كرد: برنامه جدي راهنمايي و رانندگي «آموزش، راهنمايي، راهنمايي، راهنمايي و بعد برخورد» است.


جرثقيل.هاي استاندارد و ويژه براي حمل خودروها در تهران بكارگيري مي.شوند

دانش.آموزان، رانندگان تاكسي و ماموران پليس آموزش مي.بينند

رييس پليس راهور تهران با اشاره به اينكه كتاب پليس مدرسه هم اكنون در حال چاپ است گفت: رانندگان تاكسي و ماموران راهنمايي و رانندگي نيز آموزش.هاي لازم را در كنار دانش.آموزان خواهند ديد و در تلاشيم تا الگوهاي رفتاري را در بخش راهنمايي و رانندگي و ترافيك اصلاح كنيم.
وي از بكارگيري جرثقيل.هاي ويژه جديد و استاندارد براي انتقال خودروهاي متخلف به پاركينگ خبر داد و گفت: اين جرثقيل.ها در اختيار مناطق 22 گانه تهران قرار مي.گيرند تا هنگام انتقال خودروي رانندگان متخلف به پاركينگ صدمه.اي به خودروهاي آنها وارد نشود.
رحيمي تصريح كرد: در اين راستا 44 دستگاه جرثقيل استاندارد تحويل مناطق راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ شده است.


برخورد با محل.هاي پارك اختصاصي در خيابان.ها و جلوي مغازه.ها

رييس پليس راهور تهران با اشاره به اينكه يكي از اولويت.هاي جدي پليس راهنمايي و رانندگي برخورد با محلهاي پارك اختصاصي در خيابان.ها و جلوي مغازه.هاست گفت: متاسفانه برخي شركت.ها، سازمان.ها، مغازه.ها و ادارات دولتي محلهاي جلوي ساختمان خود را متعلق به خودشان مي.دانند و براي پارك ساير خودروها محدوديت.هايي ايجاد مي.كنند اين در حاليست كه همين شركت.ها و سازمانها چند طبقه از پاركينگ خود را به انباري تبديل كرده.اند و بعد مي.خواهند خودروهاي كارمندانشان در جلوي در ادارات پارك شود. وي با اشاره به اينكه پليس در اين زمينه برخورد مي.كند گفت: خيابان معبر عمومي است و كسي نمي.تواند آنرا شخصي كند. رييس پليس راهور تهران با تاكيد بر برخورد با تخلفات ساكن گفت: يا نبايد تابلوي راهنمايي و رانندگي نصب كنيم و يا آنكه اگر تابلويي نصب مي.شود بايد احترام به آن و برخورد با متخلفان صورت گيرد كه بر اين اساس اين موضوع به راهنمايي و رانندگي.هاي مناطق ابلاغ شده و بعد از اين مرحله در صورت عدم اجراي اين فرامين با همكاران برخورد لازم صورت مي.گيرد.


نصب دوربين.هاي عبور از چراغ قرمز و تجاوز به گذرگاه عابر پياده آغاز شد

وي از آغاز نصب دوربين.هاي عبور از چراغ قرمز و تجاوز به گذرگاه عابر پياده در تقاطع.هاي تهران خبر داد و گفت: بر اين اساس به زودي خودروهايي كه از چراغ قرمز عبور كرده به گذرگاه عابر پياده تجاوز كنند به صورت الكترونيكي جريمه مي.شوند. رييس پليس راهور تهران در پاسخ به سوالي در خصوص طرح تغيير ساعت كاري نيز گفت: طرح تغيير ساعت كاري طرح خوبي است كه اميدواريم در عمل به پليس و مسوولان ترافيكي كمك كند تا ترافيك پايتخت روان شود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 268]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن