تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 15 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809582256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هفته چهاردهم ليگ برتر فوتبال استقلال به دنبال صدر پرسپوليس در تعقيب مدعيان


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: هفته چهاردهم ليگ برتر فوتبال استقلال به دنبال صدر پرسپوليس در تعقيب مدعيان
هفته چهاردهم رقابت هاي ليگ برتر فوتبال ايران طي روز هاي پنج شنبه و جمعه با برگزاري 9 ديدار پيگيري مي شود و پس از آن ليگ برتر به دليل برگزاري بازي هاي تيم ملي با تعطيلاتي كوتاه مدت روبه رو مي شود.
به گزارش ايسنا، در مهم ترين رقابت هاي هفته چهاردهم، ملوان انزلي با استقلال، پرسپوليس با صبا و فولاد خوزستان با پيكان قزوين مصاف مي كنند. ديدار تيم هاي پيام خراسان و ذوب آهن اصفهان نيز جذابيت هاي مخصوص به خود را دارد.
پنج شنبه - 16 آبان
ملوان بندر انزلي استقلال تهران (ورزشگاه تختي انزلي، ساعت 14:15)
داوران: مسعود مرادي، حسين خانبان، محمدرضا ابوالفضلي، غلامرضا جباري
تمامي شرايط پيش از اين بازي به سود استقلال است. تيم استقلال تهران اكنون با 24 امتياز در جايگاه سوم جدول قرار دارد و در مقابل ملوان با 13 امتياز در رده شانزدهم قرار دارد. تنها مشكل استقلال در اين بازي زمين ناهموار انزلي و پيش بيني سازمان هواشناسي مبني بر بارش باران در روز بازي است. در هر صورت ملوان نيز با برتري در داربي گيلان بار ديگر به ليگ باز گشته است و با آنكه اين تيم هيچ نشاني از ملوان بزرگ دهه 60 و 70 ندارد، با اين حال مي تواند با شكست استقلال زخم هاي خود را التيام بخشد. البته تيم امير قلعه نويي نيز آنقدر قدرتمند است كه بتواند بدون توجه به اين مسايل، هر 3 امتياز بازي را كسب كرده و چهارمين پيروزي متوالي را كسب كند.
پرسپوليس تهران صباي قم (ورزشگاه آزادي تهران، ساعت 16:20)
داوران: رحيم رحيمي مقدم، داود رفعتي، عليرضا يزداني، فرشيد افشار
بي ترديد اين بازي از جذاب ترين ديدار هفته چهاردهم خواهد بود. تمام نشانه هاي اين جذابيت نيز خودنمايي مي كند چرا كه در يك سوي ميدان افشين قطبي و در سوي ديگر فيروز كريمي بر روي نيمكت نشسته است. پرسپوليس پس از شكست نااميد كننده مقابل مقاومت اكنون براي ماندن در جمع مدعيان چاره اي به جز شكست دادن صباباتري ندارد و در مقابل صبا نيز به تهران مي آيد تا با متوقف ساختن پرسپوليس يكي ديگر از تيم هايي باشد كه در اين فصل روند صعودي اش را از بازي مقابل اين تيم تهراني آغاز كرده است.
شايد جذاب تر از رويارويي كريمي و قطبي، ديدار شيث رضايي با هم تيمي هاي سابق خود باشد. در هر صورت قطبي نبايد اين بازي را ببازد. هرچند كه فشار مصدوميت بازيكنان همچنان پرسپوليس را آزار مي دهد. پرسپوليس در حال حاضر با 21 امتياز چهارم و صبا باتري با 16 امتياز دهم است.
جمعه ساعت 14:5
سايپا كرج استقلال اهواز (ورزشگاه انقلاب كرج)
داوران: خداداد افشاريان، صفدر احمدي، غلام آموزگار، هادي حاج عباسي
سايپا بار ديگر به ليگ بازگشته است. كسب 4 امتياز از دو بازي خارج از خانه اكنون اعتماد به نفس تيم فروزاني را افزايش داده است. آن ها با آنكه با 11 امتياز در مكان هفدهم جدول قرار دارند، انگيزه بالايي خواهند داشت تا با شكست دادن استقلال اهواز 14 امتيازي، گامي بلند در جدول رده بندي بردارند. اگر سايپا پيروز شود، تقريبا از بحران خارج خواهد شد و در مقابل تيم اهوازي در شرايط خطرناكي قرار خواهد گرفت.
با اين حال شاگردان اكبر ميثاقيان نيز در اين بازي به دنبال امتياز خواهند بود تا همچنان جايي در ميانه هاي جدول داشته باشند.
فولاد خوزستان پيكان قزوين (ورزشگاه تختي اهواز)
داوران: رحيم مهرپيشه، حسين نجاتي، محمدرضا منصوري، عليرضا شيخي
تيم مجيد جلالي پس از چندين هفته پيروزي، در بازي مقابل سايپا متوقف شد. آن ها اكنون در يك بازي خانگي ديگر به مصاف پيكان صدرنشين مي روند. فولاد اكنون با 20 امتياز پنجم است و بي ترديد كسب 3 امتياز در مقابل تيم نخست جدول رده بندي براي مجيد جلالي و شاگردانش بسيار لذت بخش خواهد بود. هرچند كه علي اصغر مديرروستا با تيم خود در اين فصل حرف هاي زيادي براي گفتن داشته و اكنون قصد دارد توان جواني خود را به رخ معلم تيم فولاد بكشد.
پيام خراسان ذوب آهن اصفهان (ورزشگاه ثامن الائمه مشهد)
داوران: عليرضا فغاني، مجيد ويشگاهي، بابك داوري، پيروز سيف الله پور)
اگر مشكلات مالي نبود شايد اكنون شاگردان خداداد عزيزي يكي از تيم هاي مدعي ليگ برتر بودند. آن ها حتي در بدترين روز خود عملكرد خوبي مقابل سپاهان داشتند و در يك بازي نزديك مغلوب حريف قدرتمند خود شدند. اكنون آن ها ديگر تيم قدرتمند اصفهاني را در پيش رو دارند. ذوب آهن با 25 امتياز در جايگاه دوم جدول قرار دارد و بي ترديد در مصاف با حريف 13 امتيازي و رده چهاردهمي خود، تنها به پيروزي فكر مي كند. اكنون بايد ديد كه پيام انتقام شكست در برابر سپاهان را از ذوب آهن مي گيرد يا آن كه تيم منصور ابراهيم زاده گام ديگري براي رسيدن به صدر جدول برمي دارد.
برق شيراز ابومسلم خراسان (ورزشگاه حافظيه شيراز)
داوران: احمد صالحي، محمدرضا اسحاقيان، حسين سنجري، جواد شرقي
برق پس از شكست مقابل پرسپوليس ديگر رنگ پيروزي را نديده است و اكنون با 19 امتياز در رده هفتم جدول قرار دارد. حريف اين تيم نيز چندان روزگار خوشي ندارد. هرچند كه آمدن ناصر حجازي مي تواند يك خبر روحيه بخش در آستانه بازي مقابل برق باشد. اما به نظر مي رسد مشكل بازيكنان ابومسلم، مسايل مالي بود نه هادي برگي زر. در هر صورت 3 امتياز اين بازي براي هر دو تيم بسيار ارزشمند است و همين موضوع اين بازي را جذاب تر مي كند. ابومسلم در حال حاضر با 13 امتياز پانزدهم است.
فولاد مباركه سپاهان اصفهان داماش گيلان (ورزشگاه فولادشهر اصفهان)
داوران: قاسم واحدي، صادق نوري، حميد نظري، محمدحسين شهريارپناه
حسين چرخابي براي سپاهان بسيار خوش قدم بوده است. تيم او پس از دو برد پياپي اكنون در بازي خانگي مقابل داماش تنها به 3 امتياز فكر مي كند. تفاوت دو تيم بسيار زياد است. سپاهان با 20 امتياز در جايگاه ششم قرار دارد و با هدايت مربي اي كه به نظر مي رسد محبوب تر از انگين فيرات است، به مصاف داماشي مي رود كه با 8 امتياز در آخرين پله جدول ايستاده و بيژن ذوالفقارنسب نيز از هدايت آن كنار رفته است. بر روي كاغذ مي توان 3 امتياز اين بازي را به حساب سپاهان واريز كرد، مگر آنكه اتفاق ويژه اي در اين بازي رخ دهد.
پاس همدان مقاومت شهيد سپاسي شيراز (ورزشگاه قدس همدان)
داوران: منصور نوري، رسولي فروغي، محمد مجد قراملكي، مرداس جابري
تساوي مقابل استقلال اهواز تا اندازه اي تيم پاس همدان را از شوك خارج كرد. اكنون آن ها بايد هر 3 امتياز اين بازي خانگي را به دست آورند تا از بحران خارج شوند، اما حريف نيز بسيار قدر است. شاگردان غلام پيرواني يك هفته پيش آب سردي را بر پيكر تيم بزرگ پرسپوليس ريختند و اكنون آماده مي شوند تا در همدان نيز خودنمايي كنند. دو تيم فاصله اندكي در جدول دارند. مقاومت با 17 امتياز نهم و پاس با 16 امتياز يازدهم است. برنده اين بازي شانس بسياري براي رشد در جدول خواهد داشت.
مس كرمان راه آهن شهرري (ورزشگاه امام علي (ع) كرمان)
داوران: محسن تركي، اسماعيل صفيري، مسعود فرح نيا
تيم پرويز مظلومي با 18 امتياز در مكان هشتم و تيم محمود ياوري با 13 امتياز در جايگاه سيزدهم جدول رده بندي قرار دارد. اين بازي از هر نظر جذاب است. تقابل انديشه هاي مظلومي و ياوري، آن هم در روزهايي كه مس با نتايج نه چندان خوب از صدر جدول فاصله گرفته و تحت فشار تماشاگران به 3 امتياز اين بازي نياز دارد و در مقابل راه آهن كه با ياوري بار ديگر متولد شده و به سرعت در حال پيشرفت در جدول است، مي تواند يكي از بهترين بازي هاي هفته چهاردهم لقب گيرد.
اگر احتياط جاذبه هاي اين بازي را نگيرد، تماشاگران كرماني روز جمعه ديدار جذابي را شاهد خواهند بود.
 چهارشنبه 15 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 223]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن