تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814689516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لاريجاني : نگاه ايران در مناسبات با آفريقا راهبردي است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: لاريجاني : نگاه ايران در مناسبات با آفريقا راهبردي است
رئيس مجلس كشورمان با تاكيد بر اهميت توسعه روابط ايران با كشورهاي آفريقايي اعلام كرد : نگاه ايران به مناسبات با كشورهاي آفريقايي راهبردي و برخاسته از مباني فكري انقلاب اسلامي است.
به گزارش شبكه خبر به نقل از اداره اخبار و رسانه هاي گروهي مجلس شوراي اسلامي ؛ علي لاريجاني در ديدار وزير امور خارجه جيبوتي با اشاره به اهتمام و حمايت مجلس براي توسعه و تقويت مناسبات با آفريقا ، از روند روبه رشد همكاريهاي دو كشور ابراز خشنودي كرد.

لاريجاني همچنين با بيان اهميت و جايگاه مهم مجالس در توسعه همكاري هاي دو جانبه بر آمادگي مجلس ايران براي گسترش همكاري هاي پارلماني با جيبوتي تاكيد كرد.

رييس مجلس كشورمان تصريح كرد : هنوز امكانات و عرصه هاي فراواني براي تقويت مناسبات بويژه در بخش اقتصادي وجود دارد كه بايد از آنها بهره برد.

در اين ديدار محمود علي يوسف وزير امورخارجه جيبوتي نيز توسعه و تقويت مناسبات دوستانه با ايران را در تمامي زمينه ها براي كشورش بسيار با اهميت دانست و افزود : گسترش روابط همه جانبه با ايران از سياستهاي اصولي جيبوتي است.

علي يوسف همچنين با اشاره به نقش مهم كشورمان در منطقه شاخ آفريقا ، ميانجيگري ايران را براي حل اختلاف جيبوتي با اريتره خواستار شد.

وزير امورخارجه جيبوتي ابراز اطمينان كرد ايران مي تواند نقش مهمي در حل بحران اين منطقه ايفا كند.
 چهارشنبه 15 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن