تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815360924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار حوادث استان سيستان و بلوچستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار حوادث استان سيستان و بلوچستان
خبرگزاري فارس: متلاشي شدن باند سارقان جيب‌بر در زاهدان، كشف بيش از 18 هزار عدد اقلام ضد‌فرهنگي طي 10 روز گذشته در استان، كشف بيش از 35 هزار ليتر سوخت قاچاق و 360 نفر افغاني در استان از اهم اخبار حوادث استان سيستان و بلوچستان است.
به گزارش خبرگزاري فارس از زاهدان، رئيس پليس آگاهي استان سيستان و بلوچستان گفت: كارآگاهان پليس آگاهي در ايرانشهر در پي سرقت يك ميليوني از فردي در اين شهرستان موفق شدند باند سارقان جيب‌بر را متلاشي كنند.
محسن عطار افزود: در پي شكايت فردي مبني بر اينكه مبلغ يك ميليون و 450 هزار تومان وجه نقد در يكي از بانك‌هاي اين شهرستان از وي به صورت جيب‌بري سرقت شده است، ماموران پليس آگاهي شهرستان ايرانشهر تحقيقات خود را در اين خصوص آغاز كردند.
وي بيان كرد: ماموران پس از بررسي و تحقيقات در خصوص شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان و با همكاري رئيس بانك و هماهنگي مسئولان قضايي، موفق شدند تصاوير سارقان را از طريق دوربين مدار‌بسته بازسازي و تكثير كنند.
وي ادامه داد: پس از بازسازي تصاوير سارقان، به تمام يگان‌هاي گشتي اعلام شد كه در نهايت فردي كه تشابه زيادي با يكي از عكس‌هاي كپي شده داشت در جلوي بانك ملي مركزي اين شهرستان شناسايي و دستگير كه فرد دستگير شده در تحقيقات و بازجويي‌هاي تخصصي و پليسي به سرقت وجه مورد نظر با كمك سه نفر ديگر اعتراف كرد.
رئيس پليس آگاهي استان تصريح كرد: در پي اعترافات اين سارق، ماموران بلافاصله پس از شناسايي مخفيگاه اين افراد، در يك عمليات ضربتي موفق شدند سه سارق فراري را دستگير و در بازرسي بدني از آن‌ها مقدار يك ميليون و 500 هزار تومان وجه نقد را كشف كنند.
وي خاطر‌نشان كرد: متهمان دستگير شده كه داراي سابقه سرقت و اخاذي بودند، اعتراف كردند كه بيشترين سرقت‌ها را در ايرانشهر و زاهدان حوالي بازار و بانك‌ها مرتكب شده‌اند.

*كشف بيش از 18 هزار عدد اقلام ضد‌فرهنگي
فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامي استان موفق شدند طي 10 روز گذشته بيش از 18 هزار اقلام منكراتي و ضد‌فرهنگي را كشف و ضبط كنند.
غلامعلي نكويي اظهار داشت: در راستاي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در جامعه و مبارزه با مظاهر علني فساد، ماموران انتظامي استان طي 10 روز گذشته موفق شدند تعداد 18 هزار و 933 عدد اقلام ضد‌فرهنگي از نوع سي‌دي، نوار كاست، تصاوير مبتذل و مستهجن، تجهيزات ماهواره و قرص‌ها و آمپول‌هاي روانگردان را طي عمليات‌هاي جداگانه در شهرستان‌هاي زاهدان، زابل و كنارك كشف و ضبط كنند.
وي افزود: در اين رابطه تعداد 9 نفر شناسايي و دستگير شدند و به همراه اقلام كشف شده به مقامات قضايي تحويل داده شدند.
فرمانده انتظامي استان در ادامه ضمن هشدار به فروشندگان اقلام ضد‌فرهنگي و مشروبات الكلي گفت: به‌منظور سلامت و ارتقاي امنيت در جامعه سومين مرحله طرح عملياتي مبارزه با قاچاق مشروبات الكلي در استان به اجرا در خواهد آمد و در اجراي اين طرح علاوه بر تشديد برخورد با فروشندگان و توزيع‌كنندگان مشروبات الكلي، نقاط آلوده و محل‌هاي دپوي مشروبات الكلي پس از شناسايي پاكسازي خواهد شد.

*كشف بيش از 35 هزار ليتر سوخت قاچاق
معاون هماهنگ‌كننده فرماندهي انتظامي استان گفت: با تلاش ماموران انتظامي شهرستان‌هاي زابل، سراوان و چابهار طي 48 ساعت گذشته بيش از 35 هزار ليتر سوخت قاچاق و 360 نفر افغاني در استان كشف و دستگير شدند.
احمد طاهري تصريح كرد: ماموران انتظامي شهرستان‌هاي زابل، سراوان و چابهار طي 48 ساعت گذشته در راستاي برخورد با قاچاق فرآورده‌هاي نفتي در استان مقدار 35 هزار و 612 ليتر سوخت قاچاق از نوع گازوئيل و بنزين را كشف كنند.
وي ادامه داد: طي همين مدت ماموران حين گشت‌زني و در اجراي طرح جمع‌آوري اتباع بيگانه تعداد 360 نفر از اتباع بيگانه غيرمجاز را كه وارد خاك ايران شده بودند، شناسايي و دستگير كردند.
وي بيان كرد: در اين مدت تعداد 75 دستگاه وسايط نقليه سوخت‌كش، سرقتي و مخل نظم و امنيت توقيف و به پاركينگ منتقل شده و تعداد 10 نفر متهم نيز شناسايي و دستگير شدند.
انتهاي پيام/ر
 سه شنبه 14 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 246]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن