تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819160622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نشست مطبوعاتي جشنواره ستايش برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نشست مطبوعاتي جشنواره ستايش برگزار شد
خبرگزاري فارس: نشست مطبوعاتي دومين جشنواره ملي ستايش امروز با حضور حجت‌الله سيفي دبير اين جشنواره برگزار شد.


به گزارش خبرنگار سينمايي فارس، حجت‌الله سيفي دبير دومين جشنواره ملي ستايش امروز در نشست مطبوعاتي اين جشنواره در مورد برنامه‌هاي اين جشنواره صحبت كرد.
سيفي در اين نشست با اشاره به مشكلات سال قبل در برگزاري اين جشنواره به وجود آمده بود اظهار اميدواري كرد كه امسال اين مشكلات وجود نداشته باشد و گفت:‌ اين جشنواره در اصل براي بخش‌هاي فيلم، تئاتر، موسيقي و هنرهاي تجسمي در بخش‌هاي كودك و برزگ‌سال طراحي شده است كه سال گذشته موفق نشده‌ايم تمام اين بخش‌ها در جشنواره داشته باشيم و تنها بخش فيلم در اين جشنواره وجود داشت. امسال بخش تجسمي نيز به اين جشنواره اضافه شده و مجموعه‌اي از تابلوهايي از هنرمندان ايراني با همكاري فرهنگستان صبا در اختيار ما گذاشته شده در حوزه هنرهاي معاصر آبادان به نمايش درمي‌آيد. و ورك‌شاپي نيز در زمينه هنرهاي تجسمي با حضور حسين خسروجردي و سهراب هادي در اين جشنواره برگزار خواهد شد.
وي در مورد آثار شركت‌كننده در اين جشنواره نيز گفت: 320 اثر مستند، داستاني و انيميشن در قالب‌هاي كوتاه و بلند به دفتر جشنواره رسيده كه 59 اثر شامل 32 اثر داستاني، 18 اثر مستند و 9 انيميشن در جشنواره امسال در بخش مسابقه به رقابت مي‌پردازند.
وي در مورد بخش‌هاي جنبي اين جشنواره نيز گفت: در بخش‌هاي جنبي جشنواره 10 فيلم از 10 فيلمسازان كه تاكنون نمايش عمومي نداشته‌اند(از جمله زمزمه بودا،محبوبه و چهره به چهره) به نمايش درمي‌آيد و همچنين برنامه‌ مروري بر آثار ابوالفضل جليلي به همراه مروري بر آثار حبيب باوي‌ساجد فيلمساز كوتاه خوزستاني داريم.
سيفي در پاسخ به سؤالي در مورد هيئت داوران و هيئت انتخاب اين جشنواره گفت: حميد جمدر، ناصر عبدالهي‌نژاد و سيروس حسن‌پور هيئت انتخاب اين جشنواره بودند اما هيئت داوران هنوز به صورت قطعي مشخص نشده است.
سيفي در پاسخ به سؤالي در مورد ورك‌شاپ‌هاي اين جشنواره نيز گفت: يك ورك‌شاپ نقاشي با موضوع صلح و دوستي و يك ورك‌شاپ مقاله‌نويسي با موضوع براي چه چيزي از خدا بايد تشكر كنيم براي دانش‌آموزان مقطع راهنمايي در جشنواره امسال برگزار خواهد شد.
وي در مورد ساير برنامه‌هاي جنبي جشنواره گفت:‌ تجليل از هنرمندان خوزستاني (از جمله داريوش عياري)و تجليل از يك قوم ايراني كه سال گذشته در مورد مشهدي‌ها انجام شد و امسال از اصفهاني انجام مي‌شود، نيز جزو برنامه‌هاي جشنواره ستايش مي‌باشد.
انتهاي پيام/ش
 سه شنبه 14 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن