تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805648227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ازاحضار ارواح تا خلوت کردن با شاگردان مونث!


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:


یکی از حرکات تکان.دهنده رئیس این فرقه اعتراف.گرفتن از اعضاء می.باشد. او برای اینکه در آینده کسی از وی شکایت نکند و نتواند او را از طرق مختلف تحت فشار قرار دهد، این اعترافات را ثبت و ضبط می.نماید...

به گزارش مشرق و به نقل از جهان نیوز ، تحصیلات «ح» رییس این فرقه که بالای چهل سال سن دارد به دیپلم هم نمی.رسد، اما شاگردانش تصور می.کنند وی دارای دکترای فیزیک از هندوستان می.باشد. او با حرکات و گفتار شبه عرفانی توانسته برخی افراد در سنین مختلف را جذب و کلاس.هایی را برای آنان منعقد نماید.

بیش از هشتاد درصد افراد جذب شده را خانم.ها تشکیل می دهند که وی در ابتدای جذب این افراد از آنها صداقت، سرسپردگی و اطاعت بی چون و چرا را طلب می.کند و اگر کسی بپذیرد که اینگونه باشد با ورود او به فرقه "پ.ه" موافقت می شود.

برای افراد جذب شده در صورت شک و تردید جلسات احضار ارواح گذاشته می.شود تا شک و شبهه آنها از طریق دریافت.هایی که از ارواح دارند برطرف گردد و به همین منظور چند نفر در این فرقه مسئول احضار ارواح می.باشند تا باصطلاح تشکیک افراد را برطرف کنند.

در این فرقه فردی به عنوان "کتابت وحی" نیز در نظر گرفته شده است. این فرد موظف است مطالبی که از زبان استاد خارج می.شود را درج و در اختیار مریدان قرار دهد.

خلوت کردن با شاگردان مونث به بهانه رسیدن به حقیقت
«ح. پ» ابتدا مطالبی مانند هیپنوتیزم، مدیتیشن، تدریس علم حروف و اعداد به عنوان مسایل عرفانی به شاگردان آموزش می دهد و سپس آشنایی با تقویت ذهن و چاکراهای انسان توسط وی در کلاسها مورد بحث گذاشته می شود. در خلال گذراندن این آموزش ها اگر شاگردان بگویند باید از عقل خود بهره ببریم از نظر استاد می.افتند، ولی اگر بگویند هرچه استاد بگوید و غیر از آن ما دیگر مطلبی نداریم نزد استاد ارج و قرب بیشتری پیدا می.کنند.
سرسپرگی برخی شاگردان در مقابل دستورات استاد باعث می شود "ح" از این اطاعت بی چون و چرا سوء استفاده کرده و با مستمسک مضحکی تحت عنوان تقویت چاکراها، با شاگردان خود که اکثریت آنان را دختران و زنان تشکیل می دهند خلوت کند.
او با این استدلال که انتقال معنویت و عرفان فقط در این لحظات خلوت امکان دارد و لحظات اوج لذت جنسی و لحظه بی.خود شدن از این طریق لحظات کمال، آرامش و رسیدن به حقیقت می.باشد، با شاگردان نگون بخت خود خلوت می کند لذا یکی از دستورات این فرقه که برگرفته از شبه.عرفان.های هندی می.باشد دستور غیرشرعی برای ارتباط با نامحرم است. حتی عنوان می.کنند که این لحظات، لحظات ملکوتی برای انرژی. دو فردی است که در خلوت بسر می.برند و از این لحظه به عنوان "مراقبه" نیز نام می.برند.
بر پایه این گزارش، فرقه.های این.چنینی که مدتی است در ایران شکل گرفته برای خود منازل امنی به عنوان معبد نیز اختیار کرده.اند که این فرقه نیز از آن مستثنی نیست. فرقه «پ. ه» در این معابد که از آن به عنوان آشرام یاد می شود، سخت.ترین روش.های به اصطلاح تربیتی برای مریدان در نظر گرفته می شود که در برخی مواقع حتی تا مرز تنبیهات شدید بدنی و تحریم غذا نیز پیش می رود و اگر فرد از این دستورات تمرد کند، فرد متمرد باید ساعت.ها در دخمه.ای محبوس شود و یا با چوب فلک شود تا بتواند از امتحانی که مورد نظر موفق بیرون آید و اگر نتواند حتماً مورد بایکوت قرار خواهد گرفت.

بدون وضو و با جملات فارسی نماز را ادا کنید
«ح» که کسی تا به حال نماز خواندن وی را ندیده. است مدام به مریدان خود توصیه می کند کسانی که به مرحله حقیقت می.رسند نیازی به انجام اعمال شرعی ندارند چرا که انجام اعمال شرعی مانع از کمال انسان می.شود.

وی حتی به مریدانی که علاقه به نماز نشان می.دهند دستور می.دهد بدون وضو به هر طرفی که امکان دارد و با جملاتی فارسی نماز را ادا کنند. او می.گوید دلت هرجا رفت به سمت همانجا بایست چرا که ما یک قبله نداریم و آنهایی که یک قبله را قبول دارند بی.سواد و بت.پرست هستند. رییس این فرقه خود.ساز بر این مسئله مضحک باور دارد که چون من متصل به انوار هستم و به مرحله وصل رسیدم دیگران نیز باید از این طریق(من) نورانی شوند نه از طریق شرعیات.

«ح» خدمت به استاد را امری برتر می.داند و کارکردن در خانه او برای شاگردان بالاترین ثواب است؛ البته شاگردان پس از گذراندن این مرحله اگر خواستند می.توانند به دیگران مانند پدر و مادر نیز خدمت نمایند. او خود را محرم همه شاگردان می.داند هم در دانستن راز آنها و در خلوت آنها. چرا که می.گوید به مرحله.ای رسیده است که خدایی شده است و می.تواند بد را از خوب تشخیص دهد. او می.گوید شرع در درون انسان.هاست لذا به مرجع بیرونی در شرعیات هیچ نیازی نیست.

اعتراف.گیری رییس فرقه برای سوءاستفاده از مریدان
یکی از حرکات تکان دهنده رئیس این فرقه اعتراف گرفتن از اعضاء می.باشد. او برای اینکه در آینده کسی از وی شکایت نکند و نتواند او را از طرق مختلف تحت فشار قرار دهد، این اعترافات را ثبت و ضبط می.نماید. در برخی از مواقع اگر شاگردی به نکته مهمی که بعدها بتوان از آن علیه خود فرد استفاده کرد اقرار ننماید، رییس فرقه او را مجبور می کند برای ادامه دادن مراحل به اصطلاح عرفانی به گناهانی اقرار کند که تاکنون انجام نداده و فرد نیز برای بازنماندن از مراحل بعدی گناهانی را اعتراف می کند که انها را به هیچ وجه مرتکب نشده است؛ حتی در برخی موارد بعضی از مریدان که علاقه دارند به او نزدیک.تر شوند به دروغ به برخی از گناهان نکرده نیز اعتراف می کنند تا مقبول رئیس فرقه قرار گیرد.

(ح.پ) راه کمال را برای افراد مبتدی شریعت و برای آنهایی که به مراحل بالاتر در خدمت استاد رسیدند طریقت می.داند. در مرحله سوم نیز که حقیقت نام دارد شاگردان باید همه اعمال را کنار بگذارند و می گویند چون به حقیقت رسیده.ایم لازم نیست، اعمال خاصی انجام بدهیم. این مرحله البته در بین شاگردان به مرحله همرهی موسی و خضر نیز معروف شده است.

تجویز اذکار بی ربط و بی معنی تحت عنوان اسماء الهی
دادن اذکار مختلف به شاگردان نیز از دیگر اقدامات و کارهای این رییس فرقه است. البته شاگردان نیز هر ذکری را که او می.دهد به عنوان اسماء الهی تکرار می.کنند حتی اگر این ذکرها، اذکار بی.ربط و بی.معنی هم باشد مورد توجه شاگردان قرار می.گیرد که این مسئله نیز امکان پیش روی بیشتر را برای رییس فرقه مهیا می.سازد.
در مجموع با فعالیت.های غیرقانونی ح.پ خانواده.های زیادی مورد آسیب مالی، روحی، روانی قرار گرفتند همانطور که در خبر چند روز پیش مشرق نیز گفته شد بسیاری از زنان و دختران به بهانه های واهی و عوامانه مورد تعرض و سوءاستفاده های جنسی این فرد قرار گرفتند، بسیاری از جوانان بواسطه ارتباط با این فرقه خطرناک از خانواده های خود جدا شدند و در حال حاضر وضعیت مشخصی ندارند. البته برخی افراد نیز خوشبختانه پس از یافتن واقعیت از وی شکایت کرده.اند و به کانون خانواده های خود بازگشته اند.

البته رییس این فرقه با کمک گرفتن از عناصر سرسپرده خود برخی از شاکیان خود را با تهدیداتی مواجه ساخته است و آنان را تهدید کرده که اگر شکایت خود را پس نگیرند از آنان انتقام می گیرند.
گفتنی است، وی هنوز با حلقه اول خود ارتباط .هایی دارد و فعالیت.های گمراه.کننده خود را از این طریق ادامه می.دهد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 198]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن