تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819144916




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جعل احادیث اسلامي توسط پیروان زرتشت و بهائیت


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:


جعل احادیث اسلامي توسط پیروان زرتشت و بهائیت

پیروان این دو فرقه، از طریق این ایمیل ها، علاوه بر تبلیغ افکار و عقاید خود، به جعل احادیث و روایت های اسلامی و شیعی می پردازند و همچنین دین مبین اسلام را به انحاء مختلف مورد تمسخر قرار می دهند تا شاید بتوانند از شأن دین اسلامی بکاهند. در برخی از این ایمیل های وقیحانه، علیه مقدسات اسلامی و به خصوص ائمه معصومین (ع) فحاشی می شود.







به گزارش شیعه آنلاین، در سال.های اخیر پیروان ادیان و فرقه.های مختلف ضاله و منحرف از جمله مسیحیت، بهائیت، وهابیت، زرتشت، شیطان پرستی و غیره و نیز برخی فرقه.های عرفانی.های کاذب، برای جذب هر چه بیشتر اعضای جدید و منحرف کردن افکار شیعیان به ویژه جوانان، بر فعالیت.های تبلیغاتی خود در کشورمان افزوده.اند.

هر گروه از پیروان این ادیان و فرقه.های انحرافی، از سبک خاصی برای فریب جوانان استفاده می. کنند. برای نمونه مسیحیان همزمان با توزیع رایگان کتاب انجیل و تکیه بر مسأله صلح دوستی و مهر و محبت، بر تبلیغات خود افزوده.اند. پیروان فرقه بهائیت نیز از روش.های گوناگون به ویژه تکیه بر روش.ها و جذابیت.های جنسی استفاده می.کنند. اما وهابیت که حامی اصلی آن دولت سعودی است، با تکیه بر پول نفت شاهزادگان وهابی آل سعود، تلاش می.کنند با پرداخت کمک.های نقدی و غیرنقدی به خانواده.های فقیر شهرها و روستاهای مرزی و جنوبی کشور، آنان را فریب داده و با اندیشه.های انحرافی خود همسو کنند. پیروان فرقه.های عرفانی کاذب نیز با برگزاری جلسات خانگی، تلاش می.کنند بر جوانان تأثیر بگذارند. اما شیطان پرست .ها بیشتر از طریق نمادهای خود که به نظر می.رسد برای برخی جوانان جذابیت خاصی دارد، تلاش کرده.اند برای خود جای پایی باز کنند.

در این میان پیروان فرقه های زرتشت و بهائیت علاوه بر استفاده از روش های تبلغاتی رو در رو، از روش ارسال ایمیل برای ترویج افکار خود نیز استفاده می کنند. پیروان این دو فرقه با استفاده از آزاد بودن فضای مجازی، به افراد مختلف ایمیل های تبلیغاتی ارسال می کنند و در آن به تبلیغ اندیشه و عقاید خود می پردازند. متأسفانه کنترل اینگونه تبلیغات، به دلیل مجازی بودن آن، کمی دشوار به نظر می رسد.

گفتنی است پیروان این دو فرقه، از طریق این ایمیل ها، علاوه بر تبلیغ افکار و عقاید خود، به جعل احادیث و روایت های اسلامی و شیعی می پردازند و همچنین دین مبین اسلام را به انحاء مختلف مورد تمسخر قرار می دهند تا شاید بتوانند از شأن دین اسلامی بکاهند. در برخی از این ایمیل های وقیحانه، علیه مقدسات اسلامی و به خصوص ائمه معصومین (ع) فحاشی می شود. براي نمونه گروه ايران ميل به نشاني [email protected] نمونه اي از این گروه هایی هستند که همواره ایمیل های تبلیغاتی علیه دین مبین اسلام برای افراد مختلف ارسال می کنند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن