تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815604017




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از چهارگوشه كشور


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: كوتاه از چهارگوشه كشور
اجراي طرح ساماندهي رايانه‌اي املاك و مستغلات در كشور

يزد ---- خبرنگار اطلاعات: مدير آموزش طرح ساماندهي املاك و مستغلات كشور گفت: طرح ساماندهي املاك و مستغلات از اول ماه آينده بصورت رايانه‌اي در سراسر كشور اجرا مي‌شود.‌

جليل‌پور با بيان اين كه اين طرح به صورت متمركز در كشور اجرا خواهد شد، افزود: تمام واحدهاي صنفي بصورت آنلاين فعاليتهاي خود را يكدست انجام مي‌دهند.

وي گفت: اين امر موجب يكپارچه‌سازي اطلاعات واحدهاي صنفي مشاوران املاك شده است و از فروش يك ملك به چند نفر خودداري مي شود.

جليل‌پور با بيان اين كه در اين طرح به هر يك از قراردادهاي ثبت شده يك كد رهگيري اختصاص مي‌يابد، افزود: از اين تاريخ فقط قراردادهايي در دفاتر ثبت اسناد قابل ثبت و تنظيم خواهد شد كه كد رهگيري دريافت كرده باشند.

گشايش كارخانه بسته‌بندي عسل در نجف‌آباد

اصفهان---- خبرنگار اطلاعات: بزرگترين كارخانه بسته‌بندي عسل طبيعي كشور با حضور معاون وزير جهاد كشاورزي در نجف‌آباد اصفهان به بهره‌برداري رسيد.

در اين مراسم سيدمحمد موسوي معاون وزير جهاد كشاورزي و مديرعامل تعاون روستايي كشور گفت: 6هزار تعاوني روستايي، 6 ميليون نفر از جمعيت كشور را زيرپوشش قرار داده است.

وي افزود: در كشور هزار فروشگاه تعاوني روستايي فعال است و پنج هزار مركز خريد تعاون نيز محصولات كشاورزي را از كشاورزان خريداري مي‌كنند.

موسوي با اشاره به اين كه توليد عسل هيچگونه ‌آلايندگي به همراه ندارد، گفت: در ايران 10 تا 12 هزار گونه گياهي شناسايي شده كه 50 تا 70 درصد آنها براي توليد عسل مفيد است.

سيزده آبان؛ نماد مقاومت دانش‌آموزان و دانشجويان‌

*اعضاي شوراي حوزه‌ها و جمعي از فرماندهان واحدهاي مقاومت بسيج دانش‌آموزي همزمان با آغاز هفته بسيج دانش‌‌آموزي با آيت‌الله طباطبايي‌نژاد نماينده ولي فقيه و امام جمعه اصفهان ديدار كردند.

در اين ديدار امام جمعه اصفهان با گراميداشت 13 آبان و تبريك هفته بسيج دانش‌آموزي، 13 آبان را نماد مقاومت دانش‌آموزان و دانشجويان در مقابل استكبار و ستمگران خواند و از مسئولان بسيج خواست تا به كارهاي فكري و فرهنگي بيشتر اولويت و بها بدهند و از غرق‌شدن جوانان در دام دسيسه‌ها و تبليغات دشمن جلوگيري كنند.

اجراي طرح تحكيم خانواده براي كارگران‌

اراك---- خبرنگار اطلاعات: بيش از 22 هزار نفر از اعضاي خانواده‌هاي كارگران كشور، امسال زيرپوشش آموزش‌هاي طرح تحكيم خانواده قرار خواهند گرفت.‌

مشاور وزير معادن و صنايع در امور بانوان در حاشيه بازديد از واحدهاي توليدي استان مركزي با اعلام اين خبر گفت: 222 ميليون تومان، امسال براي برگزاري دوره‌هاي آموزش تحكيم خانواده در شاخه كارگري در نظر گرفته شده است كه از اين مبلغ 5 ميليون تومان سهم‌ استان مركزي است.

ظفري افزود: سال گذشته با صرف 280 ميليون تومان 476 دوره در 30 استان متقاضي برگزار شد و 36 هزار نفر از ‌آموزش‌هاي تحكيم خانواده بهره‌مند شدند.

برق رساني به مدارس

بندر بوشهر---- خبرنگار اطلاعات: 5 پروژه برق رساني به مدارس در شهرستان دير به بهره‌برداري رسيد.

در اجراي اين پروژه‌ها كه شامل برق رساني پيش‌ دانشگاهي الزهرا(س)، پيش دانشگاهي امام صادق(ع) و مدرسه راهنمايي عفاف دير، مدرسه شريعتي بردستان و مدرسه 15خرداد روستاي بردخودن است اعتباري بالغ بر يك ميليارد و 77ميليون ريال هزينه شد. ‌

برپايي نمايشگاه عكس در نيشابور

نيشابور---- خبرنگاراطلاعات: نمايشگاه عكسي با عنوان در نگارخانه كمال‌الملك اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نيشابور برگزار شد.‌

اين نمايشگاه با موضوع طبيعت و مستند اجتماعي كيش، از سوي ابراهيم حصاري برپا شد.

‌در اين نمايشگاه انفرادي،30 تابلو به صورت رنگي و سياه و سفيد، در سبك فرم به نمايش درآمد.‌

گشايش موزه مخابرات فارس در شيراز

شيراز ---- خبرنگار اطلاعات: موزه مخابرات استان فارس با هزينه‌اي افزون بر 600 ميليون ريال در شيراز گشايش يافت.

اميري مديرعامل شركت مخابرات فارس در آيين گشايش‌ اين موزه گفت: موزه‌ها علاوه بر اين كه سرمايه‌هاي هر كشوري‌به شمار مي‌آيند نشان دهنده قدمت فرهنگ و تمدن آن جامعه‌ نيز هستند.

وي افزود: در موزه مخابرات فارس امكان بازديد از ابتدايي‌ترين تجهيزات مخابراتي تا فناوري‌هاي ديجيتالي عصر جديد، براي علاقه‌مندان به ويژه دانش‌آموزان و دانشجويان فراهم است.

به گفته اميري در موزه مخابرات فارس علاوه بر تجهيزات فيزيكي، اطلاعات در عرصه‌هاي مختلف حوزه الكترونيك و مخابرات در اختيار بازديدكنندگان قرار مي‌گيرد.

وي اعلام كرد: براساس تفاهمنامه‌اي مسئوليت مديريت و نگهداري موزه مخابرات فارس به دانشگاه شيراز سپرده شد و تلاش خواهد شد تا در پرداخت هزينه‌هاي نگهداري موزه به اين دانشگاه كمك شود.

برگزاري برنامه‌هاي دهه كرامت در تربت‌جام‌

تربت جام---- خبرنگار اطلاعات: برنامه‌هاي دهه كرامت‌ در تربت جام با چراغاني و آذين‌بندي ادارات و معابر و خيابانها آغاز شد.

ايازي رئيس ستاد دهه كرامت تربت جام گفت: در ايام مختلف اين دهه، توسط ادارات، اصناف، مدارس و دانشگاههاي شهرستان برنامه‌هاي متنوعي از جمله جشن ولايت، مسابقه كتابخواني، جشنواره شعر رضوي، نمايشگاه عكس و نقاشي برگزار مي‌شود.

نرخ بيكاري در دامغان 17 درصد است‌

دامغان---- خبرنگار اطلاعات: نرخ بيكاري در دامغان 17 درصد است.

فرماندار دامغان در جلسه شوراي هماهنگي صنعت و معدن استان سمنان، با بيان مطلب بالا، اظهار داشت: مهمترين معضلي كه اين شهرستان با آن مواجه است، بالان بودن نرخ بيكاري است.

محمدرضا البرزي افزود: هيأت دولت در سفر به استان سمنان وضع دامغان را توسعه نيافته اعلام كرد.

ايجاد دانشكده زيست‌شناسي در دانشگاه علوم پايه دامغان‌

* ايجاد دانشكده زيست‌شناسي در دانشگاه علوم پايه دامغان در دستور كار هيات امناي دانشگاه علوم پايه اين شهرستان قرار گرفت.

رئيس دانشگاه علوم پايه دامغان گفت: دو گرايش‌ رشته زيست‌شناسي در مقطع كارشناسي و دو گرايش اين رشته در مقطع كارشناسي ارشد در اين دانشگاه داير است و به نظر مي‌رسد قابليت تاسيس دانشكده زيست‌شناسي در اين‌ دانشگاه وجود دارد.

علي حقيقي‌اصل افزود: اعضاي هيات علمي فعال در گرايش‌هاي زيست‌شناسي دانشگاه علوم پايه دامغان 10 نفرند و دو عضو هيات علمي ديگر نيز در اين رشته در حال استخدام هستند.

نظارت بر توليد 439 تن گوشت سفيد در دامغان‌

*مدير جهاد كشاورزي دامغان گفت: در مهرماه گذشته، بر روند توليد 439 تن گوشت سفيد در اين شهرستان نظارت‌ شد.‌

عباس عليان‌نژاد با بيان اينكه بر نحوه توليد 120 تن تخم‌مرغ، 30 تن عسل و 700 تن خوراك دام نيز در اين شهرستان نظارت شده است، افزود: اداره جهاد كشاورزي دامغان نسبت به جذب اعتبارات سال جاري‌ اين اداره، خريد تور ماهيگيري براي بهره‌برداري بخش شيلات و واگذاري زمين براي ساخت مجتمع پرورش ماهيان سردآبي، پيگيريهاي‌ لازم را انجام مي‌دهد.

‌برپايي همزمان دو نمايشگاه در تبريز

تبريز---- خبرنگار اطلاعات: پنجمين نمايشگاه بين‌المللي فلزات قيمتي طلا، نقره، و جواهر در تبريز گشايش يافت.

دراين نمايشگاه بيش از 47 واحد از استانهاي خراسان، اصفهان، يزد، اردبيل، آذربايجان شرقي و آذربايجان غربي، جزيره كيش و چندين شركت از كشورهاي تركيه و اتريش شركت‌ دارند.

همچنين ششمين نمايشگاه بين‌المللي آرايشي و بهداشتي، ساعت و ماشين آلات در محل نمايشگاه بين‌المللي تبريز گشايش‌ يافت.

اين نمايشگاه تا تاريخ 17 آبان برپا خواهند بود.




 سه شنبه 14 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن