تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816872842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در مراسم تقدير وزارت بهداشت و درمان از دست‌اندركاران سريال «روزگار قريب» عنوان شد ديده شدن، بهترين قدرداني است‌


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: در مراسم تقدير وزارت بهداشت و درمان از دست‌اندركاران سريال «روزگار قريب» عنوان شد ديده شدن، بهترين قدرداني است‌
جام جم آنلاين: كمتر از يك هفته پس از پايان پخش سريال تلويزيوني روزگار قريب، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي با همكاري جمعيت هلال‌احمر در مراسمي ساده و بي‌تكلف از دست‌اندركاران اين سريال تلويزيوني تقدير به عمل آورد.


مراسم بعد از ظهر يكشنبه 12 آبان در ساختمان مدرن جمعيت هلال احمر در نزديكي بزرگراه نيايش برگزار شد؛ جايي كه عياري و همكارانش، از بيابان‌هاي ورامين تا شهرك سينمايي غزالي و ميمه اصفهان فاصله‌اي 7 ساله را طي كرده بودند.

جلسه قرار بود ساعت 19 برگزار شود، اما به دليل طولاني شدن جلسه هيات دولت، وزير بهداشت با يك ساعت و نيم تاخير در اين مراسم حاضر شد و به همين دليل مهمانان اين مدت زمان را به مصاحبه با شبكه‌هاي تلويزيوني اختصاص دادند و در هر مصاحبه مجبور شدند بعد از گذشت 6 سال بار ديگر نقش خود را در اين سريال توضيح دهند و خودشان را معرفي كنند.

از خلال همين صحبت‌ها مي‌شد فهميد كه در طول 7 سال توليد سريال روزگار قريب، حدود 9 نفر از عوامل به دلايل مختلف فوت كرده‌اند و ازدواج‌ها و تولدهاي فراواني هم در اين مدت رخ داده است. البته پرهام كر‌مي، بازيگر كودكي دكتر قريب هم كه حالا استخوان تركانده و رشد زيادي كرده تعجب همه عوامل را برانگيخته بود.

جلسه با صحبت‌هاي سيدمسعود خاتمي، رئيس جمعيت هلال‌ا‌حمر آغاز شد كه به قول خودش از ديدگاه يك مخاطب كار را به شكل كامل پيگيري كرده و لذت برده بود. او از هنرمندان خواست باز هم چهره پزشكان را به تصوير بكشند و اين بار سراغ مقطعي مانند جنگ و حضور پزشكان در اين عرصه بروند.

در ادامه جلسه، باقري لنكراني، وزير بهداشت صحبت كرد و پس از خواندن شعر «حضور خلوت انس است و دوستان جمع‌اند» از همولايتي خود حافظ ، به تفاوت‌هاي ميان حكيم و پزشك و دكتر در دنيا اشاره كرد و با اعلام اين مساله كه جامعه علمي هميشه به الگوسازي درباره شخصيت‌هايي مانند دكتر قريب نياز داشته، از گروه سازنده سريال به دليل به تصوير كشيدن يكي از بهترين الگوهاي طب اسلا‌مي تقدير كرد.

لنكراني گفت: روزگار قريب جزو كارهاي بسيار فاخر و ماندگار صدا و سيما بود.

پس از آن، نوبت كيانوش عياري بود تا با طنز خاص خود، عوامل را معرفي كند و از آنها بخواهد چند كلمه اي صحبت كنند.

عياري در ابتدا هدف خود را از ساخت اين سريال، تزريق روحيه اعتماد به نفس به جوانان عنوان كرد و با بيان اين‌كه از برگزاري اين مراسم، ابتدا غافلگير و بعد خوشحال شده، گفت: ديده شدن براي ما بهترين قدرداني است.

مهدي هاشمي، بازيگر سريال نيز گفت 20 سال پس از سريال سلطان و شبان براي اولين بار با سريال روزگار قريب به نام ديگري شناخته شد.

ناصر ‌هاشمي هم گفت كه هم ايفاي نقش و هم ديدن سريال براي او لذت بخش بوده است.

شهاب كسرايي حضور در اين سريال را خوشايندترين اتفاق زندگي خود دانست و آفرين عبيسي هم به اين مساله اشاره كرد كه پس از تماشاي قسمت آخر سريال براي كار دلش تنگ شده است.

بهاره افشار هم با توجه به تجربه‌هاي خوب اين فيلم، آرزو كرد همه بازيگرهاي ايراني روزي تجربه كار با عياري را پيدا كنند تا چيزهاي تازه‌اي را در همكاري با اين كارگردان تجربه كنند. فرحناز منافي ظاهر هم از وزير خواست تا با نمايش بخش‌هايي از اين سريال براي بعضي از‌ پزشكان، آنها را متوجه مسووليت خودشان كند و به آنها ياد بدهند كه نبايد خيلي دنبال پول باشند.

مجيد آقاكريمي، مديرتوليد هم به اين نكته اشاره كرد كه در طول 7 سال ساخت اين سريال در موارد متعددي به عياري توصيه كرده بود تا ساخت اين سريال را رها كند اما حالا خوشحال است كه عياري به حرف او گوش نداده است.

در پايان مراسم، به عوامل سريال هدايايي داده شد و هنرمندان شام را هم با وزير خوردند.

رضا استادي
 سه شنبه 14 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1261]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن