تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819730880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بررسی فنی گوشیهای سونی اریکسون


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:


بررسی فنی سونی اریکسون W508: درب دار و متنوع



گوشی W508 سونی اریکسون در میان مدل های رده متوسط قرار دارد . در طراحی این گوشی عمدتا بر ویژگی های موسیقی تاکید شده است و می توان گفت که یک واکمن واقعی است . قاب قابل تعویض W508 تنوع بسیاری را برای این گوشی به همراه می آورد و در جعبه گوشی نیز یک قاب اضافی وجود دارد . W508 به ویژگی هایی مانند Track ID ، SensMe ، Shake Control و کنترل با حرکات و اشارات برای قطع صدای زنگ مجهز است .



بررسی فنی سونی اریکسون W995: فیلمبردار همراه



گوشی W995 سونی اریکسون یک مدل پیشرفته است که بعنوان Hikaru نیز معروف شده است . W995 سونی اریکسون در میان گوشی های رده بالای کمپانی قرار دارد و دارای گزینه های ارتباطی متعدد ، بزرگترین صفحه نمایش در میان مدل های سونی اریکسون ، GPS ، Wi-Fi و منوی مناسب است . W995 همچنین به دوربین 8 مگاپیکسل CyberShot مجهز می باشد و از بارزترین ویژگی های آن می توان به واکمن 4.0 و قابلیت های Shake Control و SensMe اشاره کرد.





بررسی فنی سونی اریکسون W902 : واکمن CyberShot



گوشی W902 سونی اریکسون را می توان یک گوشی دورگه واکمن CyberShot در نظر گرفت . W902 درمیان بهترین گوشی های دوربین دار با قابلیت موسیقی قرار دارد . دوربین 5 مگاپیکسل آن به کانون اتوماتیک مجهز است که فصل جدیدی را در کتاب واکمن باز می کند و در عین حال به قابلیت های پیشرفته موسیقی مانند Media Center ، چرخش اتوماتیک صفحه نمایش ، کنترل ارزش و SensMe مجهز است . با وجود مدل هایی مانند W902 سونی اریکسون کاربران دیگر مجبور نیستند بین تصویربرداری و موسیقی یا واکمن و CyberShot یکی را انتخاب کنند .



بررسی فنی سونی اریکسون W980: واکمن با حافظه 8GB



مدل W980 سونی اریکسون در صدر گوشی های واکمن قرار دارد . این گوشی دارای امکانات پیشرفته ای است که از میان آنها می توان به 8GB حافظه داخلی ، دوربین 3 مگاپیکسل و شتاب سنج داخلی اشاره کرد. کلیدهای لمسی و جدیدترین منوی سونی اریکسون را نیز باید به این ویژگی ها اضافه کرد . W980 به ویژگی هایی مانند فرستنده FM و جلوه های ویژه نور مجهز است .


بررسی فنی سونی اریکسون W760: همراهی واکمن و GPS



سونی اریکسون W760 نخستین گوشی سونی اریکسون است که به ویژگی تعیین محل جغرافیایی یا GPS مجهز می باشد . این گوشی دارای یک صفحه نمایش بزرگ QVGA ، بلندگوی استریو ، Media Center و دوربین 3 مگاپیکسل است . W760 یک گوشی کشویی شیک است که در سه رنگ نقره ای ، قرمز و مشکی موجود می شود . ویژگی Media Center به کاربران امکان می دهد تا فایل های چند رسانه ای خود مانند موسیقی ، ویدئو ، عکس و بازی را مرتب کنند .


بررسی فنی سونی اریکسون W890: ارتقاء واکمن



مدل W890 سونی اریکسون یک گوشی بسیار باریک است که دارای ویژگی های پیشرفته ای مانند محل کارت حافظه M2 تا 2GB ، دوربین 3.2 مگاپیکسل و ... است . این گوشی زیبا و جذاب توجه دوستداران موسیقی و بخصوص کاربران جوان را جلب کرده می کند و از جدیدترین امکانات گوشی واکمن برخوردار است .



بررسی فنی سونی اریکسون W910: تحولی نوین در واکمن



مدل W910 سونی اریکسون با کارایی و ویژگی های پیشرفته به سری واکمن نیروی تازه می دهد . این گوشی کشویی باریک دارای ویژگی هایی مانند (HSDPA (3.6 Mbps و واکمن 3.0 است . W910 از نظر طراحی و اندازه ، گوشی های رقیب نوکیا را پشت سر می گذارد .



بررسی فنی سونی اریکسون W960: واکمن پیشرفته



مدل W960 سونی اریکسون در گوشی های موسیقی خانواده سونی اریکسون از اهمیت و جذابیت بسیاری برخوردار است. این مدل دارای 8GB حافظه داخلی، صفحه نمایش TFT لمسی بزرگ، دوربین3 مگاپیکسل ، Wi-Fi ونسل سوم است. W960 به آسانی در رده واکمن قرار می گیرد که دارای فیلتر پیشرفته قطعات موسیقی و رقص نور تمام صفحه است. W960 جاگزین مدل W950 است و شباهت زیادی به P1 دارد.



بررسی فنی سونی اريکسون W580: سرگرمی و ورزش



مدل W580 سونی اريکسون دارای قابليت های موسيقی و طراحی کشويی باريک می باشد . اين گوشی به جلوه های ويژه نور و گام شمار مجهز است تا تمام نيازهای روزمره ورزشی و موسيقی شما را برطرف کند . W580 بعلاوه دارای دوربين 2 مگاپيکسل ، بلوتوث استريو و راديو FM است .


بررسی فنی سونی اريکسون W660: واکمن زيبا



مدل W660 سونی اريکسون يک گوشی جالب با ويژگی های پيشرفته موسيقی است . اين گوشی با طراحی و رنگ زيبای خود بيشتر توجه خانم ها را جلب می کند و کاربران را به دنيای پرهيجان سرگرمی مرتبط می نمايد . سری واکمن سونی اريکسون در جلب توجه آقايان بسيار موفق است . اما ديگر تمايل به داشتن گوشی های واکمن محدود به يک جنسيت نيست . مقاومت در برابر W660 سونی اريکسون کار ساده ای نيست .


بررسی فنی سونی اريکسون W850: واکمن کشويی



سونی اريکسون w850 واکمن ديگری از خانواده سونی اريکسون است که اين بار ساختار آن کشويی می باشد . اين تلفن دارای يک صفحه نمايش بزرگ با وضوح QVGA، قابليت های نسل سوم و مکالمه تصويری ، دوربين 2 مگا پيکسل و جديد ترين واکمن 2 می باشد . جالب اينجاست که اين مدل بعنوان واکمن برای پخش موسيقی استفاده نمی شود بلکه صرفا بدليل کارايی مرورگر وب آن بکار گرفته می شود . اين واکمن کشويی دو نسخه به نامهای w850وw830 دارد که تنها تفاوت بين آنها گزينه های ارتباطی است . w850 از شبکه های GPRS/uMTS و مکالمه تصويری پشتيبان



بررسی فنی سونی اريکسون W810: واکمن در EDGE



اين مدل بسيار شبيه سونی اريکسون W800 است و دارای EDGE می باشد اما منوی اصلی آن دستخوش تغييرات جزئی شده است . ساير نرم افزار ها به همان صورت باقی مانده است . W810 در رنگ مشکی و سفید موجود می باشد و نظر همگان را به خود جلب می کند .



بررسی فنی سونی اريکسون W900: واکمن و نسل سومی



گزينه های سرگرمی اين مدل بسيار زياد است که شامل پشتيبانی نسل سوم ، MP3 player عالی ، دوربين 2 مگاپيکسل ، کارت حافظه ، صفحه نمايش مناسب و ساختار چرخشی غير معمول می باشد.


بررسی فنی سونی اريکسون W550 : واکمن همراه



سونی اريکسون گوشی- واکمن جديد را ارائه کرد . W550 يک نسخه سه بانده از W600 است که فاقد EDGE می باشد. واکمن W550 دارای Music player با کيفيت استريو ، دوربين 1.3 مگا پيکسل ، مرورگر اينترنی و قابليت های بازی ست . اين تلفن ، کارت حافظه ندارد ، و به داشتن حافظه داخلی 256 مگابایت برای ذخيره کردن فايل ها MP3 / AAC اکتفا می کند . سونی اريکسون W550 با آن که به مدل های قبل از خود شباهت زيادی دارد ، به واسطه چندين عملکرد مفيد و جديد کار با اينترنت را آسان تر کرده است . قيمت آن کمتر از W800 بوده و با ابدا



بررسی سونی اريکسون W800: واکمن ، دوربين و تلفن



اين مدل سونی اريکسون کارت حافظه 512 MB ، earphone ها عالی ، دوربين ويک منوی عملکردی دارد که مانند سونی اريکسون K 750 درخشان می باشد . سونی اريکسون K 750 گزينه های موسيقی بيشتری دارد اما W800 برای طرفداران موسيقی و دوستداران کيفيت و کارايی ، طراحی شده است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 511]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن