تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814783364




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني و سوت پايان ودقيقه 90


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني و سوت پايان ودقيقه 90
باقري و برهاني در ليست تازه دايي

فهرست 47 نفره بازيكنان تيم ملي فوتبال ايران براي دريافت رواديد امارات به سفارت اين كشور ارسال شد. گفتني است فدراسيون فوتبال براي اخذ رواديد امارات فهرست 47 نفره ملي پوشان فوتبال را به سفارت اين كشور در تهران ارسال كرد. در فهرست ارسال شده به سفارت امارات نام بازيكناني ديده مي شود كه پس از مدت ها به تيم ملي دعوت شده اند كه مهمترين آنها كريم باقري و آرش برهاني هستند. باقري پس از بازي ايران برابر ايرلند در رقابت هاي انتخابي جام جهاني 2002 از تيم ملي خداحافظي كرد و برهاني هم پس از مدت ها دوري با درخشش اش در ليگ برتر از سوي علي دايي به تيم ملي فراخوانده شده است. از ديگر بازيكناني كه از تيم هاي استقلال و پرسپوليس نامشان در اين فهرست ديده مي شود مي توان به بازيكناني همچون مازيار زارع، پژمان نوري، وحيد طالب لو و مجتبي جباري اشاره كرد. نكته ديگر در فهرست تيم ملي دعوت نشدن علي كريمي است.
سرمربي تيم ملي 17 آبان فهرست 25نفره تيم ملي براي ديدار با قطر و امارات را اعلام خواهد كرد.ديدار دوستانه ايران با قطر روز 19 و بازي با امارات 29 آبان برگزار مي شود.

تمرين توره وتشويق كريمي

تيم فوتبال پرسپوليس صبح ديروز در غياب مهدي واعظي در حضور بيش از100 هوادار تمرين كرد. گفتني است تمرين تيم فوتبال پرسپوليس درحضور بيش از صد هوادار اين تيم در زمين شماره 2 ورزشگاه راه آهن آغاز شد. پيش از شروع اين تمرين ابراهيم توره كه پس از مدت ها در تمرينات پرسپوليس حاضر شده بود، به مدت 30 دقيقه با افشين قطبي جلسه داشت. بازيكنان در ابتدا طبق روال گذشته با دويدن به دور زمين، نرمش هاي سبك و حركات كششي بدن هاي خود را گرم كردند. سپس تمرين پاس كاري، عبور از حريف مقابل و پرسينگ از جمله برنامه هاي بازيكنان پرسپوليس بود. در مرحله بعد افشين قطبي بازيكنان را به سه گروه تقسيم كرد و آنها در زمين كوچك (يك سوم زمين بزرگ) به بازي فوتبال به صورت بازي سه جانبه پرداختند. اين فوتبال در زمان هاي مشخص بود و زدن گل از سوي يك تيم پايان نمي يافت. قطبي به تنهايي فوتبال بازيكنان را زير نظر داشت و هر از چند گاهي دستورات تاكتيكي را به آنها گوشزد مي كرد. بازيكنان اصلي و ذخيره پرسپوليس دراين تمرين پراكنده بودند. همچنين تيمي كه خارج از بازي بود در قسمت ديگري از زمين زير نظر پيرواني و عابدزاده تمرينات شوت به سمت دروازه را كار مي كرد. در اين تمرين ابراهيم توره تنها هنگام دويدن بازيكنان به دور زمين در جمع آنها حاضر شد و در ديگر لحظات تمرين به طور اختصاصي به دور زمين مي دويد. همچنين فرانك آتسو نيز زير نظر كري كلوم ويتا فيزيوتراپ آلماني كه در كنار كادر فني تيم پرسپوليس است، به طور اختصاصي كار مي كرد. الونگ الونگ نيز پس از مدتي تمرينات اختصاصي براي انجام برنامه هاي فيزيوتراپي به رختكن رفت. در تمرين ديروز پرسپوليس مهدي واعظي غايب بود و فرهاد خيرخواه نيز با 30 دقيقه تاخير وارد تمرين شد. هواداراني كه تمرينات پرسپوليس را از نزديك نظاره گر بودند، هر از چند گاهي بازيكنان اين تيم را تشويق مي كردند و در لحظاتي با ديدن حركات علي كريمي در حين بازي فوتبال، به وجد آمده و او را به شدت تشويق مي كردند.

توبيخ كريمي

كميته انضباطي فدراسيون فوتبال فيروز كريمي سرمربي تيم صباي قم را به دليل استفاده از الفاظ نامناسب محكوم كرد.
گفتني است پس از اعتراض رييس هيات فوتبال فارس از سرمربي تيم صباي قم به دليل استفاده وي از الفاظي نامناسب كريمي به توبيخ كتبي با درج در پرونده محكوم شد.

داريوش مصطفوي مديرعامل باشگاه پرسپوليس:
اجازه انتشار اخبار نادرست از پرسپوليس را نمي دهيم

داريوش مصطفوي مديرعامل باشگاه پرسپوليس درخصوص انتشاربرخي اخباركذب درمورد اين باشگاه گفت: انسجام و اقتدار هيات مديره پرسپوليس، يكي از عوامل موفقيت اين تيم است كه اجازه انتشار اخبار نادرست از پرسپوليس را نداده اند. وي افزود: نفراتي كه در بيرون باشگاه دنبال انتشار اخبار نادرست هستند را شناسايي كرديم و دست آنها از باشگاه كوتاه شده است. خوشحاليم كه تمامي اعضاي هيات مديره با شناخت و درايت، اجازه انتشار اخبار نادرستي از پرسپوليس را نداده و نمي دهند. وي با بيان اينكه اختلاف و مشكلي در ميان اعضاي هيات مديره باشگاه وجود ندارد، تصريح كرد: يكي از علل موفقيت پرسپوليس، هماهنگي و اقتدار هيات مديره باشگاه است.اختلاف سليقه امري طبيعي ميان هرتشكلي است امادرهيات مديره پرسپوليس تك تك اعضابا يكديگرهماهنگ و متحد هستند و اجازه نمي دهند برخي رسانه ها با انتشار اخبار دروغ، درصدد ضربه زدن به پرسپوليس باشند.

تازه ترين فهرست نامزدهاي بهترين بازيكن سال آسيا
نكونام خط خورد

كنفدراسيون فوتبال آسيا تازه ترين فهرست انتخاب بهترين بازيكن سال آسيا را اعلام كرد كه در آن نام ابراهيم صادقي به عنوان تنها بازيكن ايراني به چشم مي خورد. در ليست كنفدراسيون فوتبال آسيا كه پس از هر بازي انجام شده در قاره آسيا به روز مي شود ، نام جواد نكونام بازيكن ايراني اوساسونا اسپانيا ديده نمي شود. بهترين بازيكن قاره آسيا روز 25 نوامبر طي مراسمي در شانگهاي چين معرفي مي شود.

تيم فوتبال استقلال با پاختاكور بازي نمي كند

تيم فوتبال استقلال تهران قصد ندارد هيچ بازي دوستانه اي را برابر تيم پاختاكور ازبكستان انجام دهد. در اين راستا باشگاه استقلال اعلام كرد كه اين تيم تحت هيچ عنواني در تهران و يا تاشكند با تيم فوتبال پاختاكور ديدار نخواهد كرد. روابط عمومي باشگاه استقلال در اين رابطه اعلام كرد: اخبار منتشر شده در اين مورد در برخي از رسانه ها، تنها ساخته ي ذهن برخي افراد است و تيم استقلال در تعطيلات نيم فصل ليگ برتر، اردوي داخل كشور را خواهد داشت.

ديدارهاي معوقه هفته دوم ليگ برتر فوتبال
پيروزي سپاهان و توقف فولاد

در ديدارهاي معوقه هفته دوم ليگ برتر ، تيم هاي سپاهان اصفهان و پيام خراسان در اصفهان به ديدار هم رفتند كه اين ديدار در پايان با نتيجه سه بر دو به سود طلايي پوشان به پايان رسيد.
عماد رضا در دقيقه18 ، هادي اصغري در دقيقه30 و بهمن طهماسبي در دقيقه83 گل هاي سپاهان را به ثمر رساندند. محمد سهيمي در دقايق 45 و 80 گل هاي تيم پيام را به ثمر رساند.
در ابتداي اين بازي باشگاه سپاهان از خداداد عزيزي طي مراسمي تقدير به عمل آورد. ديدار تيم هاي فولاد خوزستان و سايپا نيز با نتيجه يك بر يك به پايان رسيد. در دقيقه11 عيسي ترائوره براي سايپا گلزني كرد و در دقيقه ي 25 والنته مهاجم برزيلي فولاد گل اين تيم را به ثمر رساند.

دانشگاه آزاد اسلامي فاتح رقابتهاي دوچرخه سواري اسپرينت و 4 كيلومتر

چهارمين و آخرين مرحله رقابتهاي دوچرخه سواري ليگ برتر، در پيست دوچرخه سواري مجموعه ورزشي آزادي تهران در رشته تيم اسپرينت و 4 كيلومتر تيمي برگزار شد و تيم دانشگاه آزاد اسلامي به مقام نخست اين دو رشته دست يافت.
گفتني است در رشته تيم اسپرينت، دانشگاه آزاد اسلامي با كسب زمان يك دقيقه و 4 ثانيه و 87 صدم ثانيه به مقام نخست دست يافت.تيم مس كرمان با زمان در مكان دوم ايستاد و تيم پيكان تهران مكان سوم را به خود اختصاص داد. در رشته 4 كيلومتر تيمي ، تيم دانشگاه آزاداسلامي با زمان 4 دقيقه و 33 ثانيه و 58 صدم ثانيه در به مقام نخست رسيد و تيم پتروشيمي تيريز مقام دوم را از آن خود كرد و پيكان تهران نيزبه مقام سوم رسيد.

هفته سوم ليگ برتر واليبال
پيروزي تيم دانشگاه آزاداسلامي تهران

سومين هفته مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور با شكست نمايندگان كرمان، پيروزي پيكان، سايپا، دانشگاه آزاداسلامي تهران و پاديسان گنبد همراه بود.
گفتني است درچارچوب ديدارهاي اين هفته تيم هاي مدعي پيكان و سايپا در سالن واليبال مجموعه ورزشي آزادي حريفان خود را شكست دادند تا همچنان بدون شكست رقابت پاياپاي خود را با يكديگر ادامه دهند. شاگردان ناصر شهنازي كه حضور خود را در رقابت هاي ليگ برترمسجل كردند، درمشهد نتيجه را به بانك صادرات واگذار كردند.سنگ آهن بافق يزد در خانه دومين شكست خود دراين رقابت ها را مقابل دانشگاه آزاد اسلامي متحمل شد.گل گهر سيرجان كه درخانه بازي مي كرد همچون تيم هم استاني خود متحمل شكست شد. همداني ها سومين شكست فصل را به سيرجاني ها تحميل كردند. بازيكنان فولاد اروميه كه براي ديدار با پاديسان به گنبد رفته بودند نتيجه را به ميزبان خود واگذار كردند.

مسابقات جام باشگاههاي كشتي آسيا
آغازرقابت كشتي گيران دانشگاه آزاد اسلامي

مسابقات جام باشگاههاي كشتي آسيا از امروزبا حضور دو تيم از ايران و با رقابت هاي فرنگي آغاز مي شود.
گفتني است تيم هاي كشتي فرنگي دانشگاه آزاد اسلامي و كشتي آزاد نفت تهران از ايران در اين رقابت ها شركت دارند. در اين دوره از مسابقات تيمهاي ايران، ژاپن، كره، سوريه، اردن، فلسطين، ازبكستان و قطر دعوت شده اند. در وزن 55 كيلو گرم ياسين بهرامي پور، 74 كيلو گرم، فرشاد علي زاده و 96 كيلوگرم ،محسن غفارزاده و محمد قرباني و داود گيل نيرنگ كشتي گيران اعزامي ايران هستند كه از اين ميان سه نفر روي باسكول خواهند رفت.همچنين چهاروزن دوم روز عصر سه شنبه قرعه كشي خواهد شد كه در اين دوره در وزن 60 كيلو گرم محمد رضا قضايي،66 كيلوگرم علي محمدي، 84 كيلوگرم داود اخباري و 120 كيلوگرم مهدي شربياني وزن كشي خواهند كرد. رقابت هاي كشتي آزاد هم از صبح روز پنجشنبه آغاز مي شود و تيم نفت تهران نيز به عنوان قهرمان سال گذشته ليگ برتر نماينده ايران است. مراسم وزن كشي رقابت هاي كشتي آزاد عصر روز چهارشنبه انجام خواهد شد.

قهرماني دوچرخه سوار تيم دانشگاه آزاد اسلامي

رقابتهاي دوچرخه سواري ليگ برتر باشگاه هاي كشور در رشته يك كيلومتر سرعت در پيست دوچرخه سواري مجموعه ورزشي آزادي تهران برگزار شد و محمود پراش از تيم دانشگاه آزاد اسلامي به مقام نخست دست يافت.
گفتني است پراش توانست مسافت يك كيلومتر داخل پيست را با زمان يك دقيقه و 6 ثانيه و 44 صدم ثانيه ركاب بزند و سريعتر از ديگر دوچرخه سواران حاضر در اين رقابتها به مقام نخست دست يابد. عليرضا احمدي از تيم پيكان تهران با زمان يك دقيقه و 8 ثانيه و 88 صدم ثانيه دوم شد و حسنعلي ورپشتي ازتيم مس كرمان با زمان يك دقيقه و 9 ثانيه و 31 صدم ثانيه مقام سوم را به خود اختصاص داد دراين رقابتها70 دوچرخه سوار درقالب11 تيم باشگاهي(مس نوين،نيروي زميني ارتش، پتروشيمي تبريز، شهركهاي صنعتي همدان ،شهرداري مهريزيزد ، دانشگاه آزاد اسلامي ، پيكان تهران ، شهركهاي صنعتي زاهدان، سازمان حمل و نقل ترافيك تهران ، هيات ايلام و شهركهاي صنعتي زاهدان) حضور دارند.

تيم دانشگاه آزاد اسلامي فاتح رقابتهاي
داخل پيست شد

چهارمين و آخرين مرحله از مسابقه هاي ليگ برتر دوچرخه سواري در محل پيست دوچرخه سواري مجموعه ورزشي آزادي تهران در رشته دور حذفي برگزار شد و تيم دانشگاه آزاد اسلامي به مقام نخست دست يافت.
گفتني است تيم دانشگاه آزاد اسلامي درمجموع چهار مرحله اين رقابتها با كسب 958 امتياز مقام نخست را به خود اختصاص داد وتيم هاي پيكان تهران و مس كرمان به ترتيب با 744 و 670 امتياز به ترتيب دوم و سوم شدند. در آخرين مرحله اين رقابتها كه در رشته دور حذفي برگزار شد، امير زرگري از تيم دانشگاه آزاد اسلامي با كسب 100 امتياز به مقام نخست دست يافت. سيد مصطفي سيدرضايي از تيم شهرداري مهريز يزد با كسب 85 امتياز دوم شد و يونگ واگر از تيم دانشگاه آزاد اسلامي با كسب 75 اميتاز سوم شد. چهارمين مرحله رقابتهاي ليگ برتر دوچرخه سواري باشگاه هاي كشور در 8 رشته سرعت داخل پيست برگزار شد. دوچرخه سواران در اين رقابتها در رشته هاي 4 كيلومتر تعقيبي تيمي، 4 كيلومتر تعقيبي انفرادي،اسكراچ، 200 متر، يك كيلومتر، تيم اسپرينت، كايرين و دو حذفي با يكديگر رقابت كردند.

هادي برگي زر سرمربي سابق تيم فوتبال ابومسلم مشهد:
جواني كردم

هادي برگي زر سرمربي سابق تيم فوتبال ابومسلم مشهد گفت: جواني و بي تجربگي ام باعث شد كه در بدترين شرايط به خاطر مردم شهر مشهد، هدايت تيم ابومسلم را بپذيرم.
وي در گفت و گو با ايرنا خاطرنشان ساخت: پس از شكست مقابل تيم راه آهن تصميم گرفتم به خاطر تيم ابومسلم، مشكلات اين تيم را بازگو كنم تا مسوولان استان خراسان رضوي به كمك اين تيم بيايند. وي افزود: انتقادهاي من از عملكرد مديران باشگاه ابومسلم كاملا محترمانه بود و مي دانستم صحبت هايم باعث اخراج من از اين تيم مي شود.
برگي زر در خصوص انتخاب "ناصر حجازي" به عنوان سرمربي جديد تيم فوتبال ابومسلم مشهد تصريح كرد: حجازي از اسطوره هاي فوتبال ايران است و اميدوارم با تجربه اي كه او در اختيار دارد، بتواند تيم ابومسلم را به روزهاي خوب خود بازگرداند.

داور چهارم بازي ايران و امارات تغيير كرد

ديدار تيم هاي فوتبال ايران و امارات در چارچوب رقابتهاي مقدماتي جام جهاني 2010 درحالي برگزار مي شود كه از سوي فدراسيون بين المللي فوتبال داور چهارم اين بازي تغيير كرد.
گفتني است ديدار دوتيم در حالي 29 آبان ماه در ورزشگاه آل مكتوم دبي برگزار مي شود كه سبخدين موحد صالح از مالزي به عنوان داور وسط قضاوت اين ديدار را برعهده دارد. دانوم بوركت از تايلند به عنوان كمك داور اول،ياكسين مو از چين تايپه به عنوان كمك داور دوم و ساتوپ تونگخان از تايلند به عنوان كمك داور چهارم قضاوت مسابقه فوق را برعهده دارند. پيش از اين لي مين هو قرار بود داور چهارم بازي باشد.

ناصر حجازي سرمربي جديدابومسلم:
بازيكنان جديد مي خواهم
ناصر حجازي پس از توافق اوليه با مسئولان باشگاه ابومسلم خراسان گفت: توافقات اوليه صورت گرفته است اما قرارداد نهايي روز چهارشنبه در مشهد بسته مي شود.
وي افزود: با مسئولان باشگاه ابومسلم مذاكره كردم و آن ها شرايط من را قبول كردند، توافق من با ابومسلم ارتباطي به مسائل مالي ندارد، بلكه بيشتر خواهان شرايطي هستم كه بازيكنان ابومسلم بتوانند با آرامش كار خود را ادامه دهند.
وي درباره درنظرگرفتن مشكلات مالي باشگاه ابومسلم نيز گفت:دراين زمينه نيز با مسئولان باشگاه ابومسلم گفت وگو كردم و تمامي اين شرايط در قرارداد من ذكر شده است.
وي درباره انتخاب دستيارانش نيز گفت: هنوز دستيارانم را معرفي نكردم البته مربياني را مدنظر دارم كه بايد با آن ها صحبت كنم تا ببينم مي توانند به ابومسلم بيايند يا نه و بعد نام آن ها را اعلام كنم.
وي درباره تيم ابومسلم نيز گفت: تيم فوتبال ابومسلم مشكلي چنداني ندارد، تنها در برخي پست ها نيازمند تقويت است تا ضعف هاي تيم پوشانده شود، به همين دليل از مسئولان باشگاه خواستم تا سه بازيكن جديد را جذب كنند و آن ها نيز قول دادند كه اين كار را انجام دهند.
وي افزود:به همين دليل از5 ،6 بازيكن خارجي در تمرينات ابومسلم تست خواهيم گرفت و در نهايت سه بازيكن جديد را جذب خواهيم كرد. البته بيشتر نياز تيم ما در خط دفاعي است،در هر صورت با توجه به تعطيلات ده روزه ليگ براي انجام بازي هاي تيم ملي، دو هفته فرصت داريم كه اين بازيكنان را انتخاب كنيم. وي در پايان گفت: اميدوارم بتوانم همكاري خوبي با باشگاه ابومسلم داشته باشم و اين تيم را به موفقيت برسانم.

افشين قطبي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس:
هواداران را تحريك نكردم

افشين قطبي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس به علت تحريك هواداران پرسپوليس درباري با مقاومت به كميته انضباطي احضارشده است وي در اين رابطه گفت: از دعوت به كميته انضباطي بي اطلاعم; اما هيچوقت هواداران را تحريك نكرده ام.در فوتبال بين المللي اين مسئله معني نمي دهد; اما در كميته انضباطي با كمال ميل حضور پيدا خواهم كرد.

فرهاد مجيدي مهاجم استقلال:
مشكلي با نيمكت نشيني در استقلال ندارم
اميررضا واعظ آشتياني مديرعامل باشگاه استقلال درنشستي دو ساعته بافرهاد مجيدي درباره شرايط تيم و نيمكت نشيني اين بازيكن به بحث و تبادل و نظر پرداخت.
وي كه به خوبي مي داند كوچكترين حاشيه استقلال را وارد بحران خواهد كرد، از مجيدي خواسته است تا در مورد نيمكت نشيني موضع نگيرد تا از اين طريق استقلال آرامش فعلي اش را همچنان حفظ كند.
در اين راستافرهاد مجيدي مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران در خصوص نيمكت نشيني خود گفت: هيج مشكلي با نيمكت نشيني ندارم و به عنوان كاپيتان استقلال فقط به موفقيت تيم فكر مي كنم.
وي افزود: تلاش مي كنم تا با جديت در تمرينات، بتوانم خودم را به مربيان و تركيب اصلي تيم تحميل كنم.
گفتني است مجيدي با وجود اينكه قبل از فصل توسط امير قلعه نوعي به عنوان كاپيتان استقلال معرفي شد، در طول ليگ برتر به عنوان بازيكن ذخيره به بازي گرفته مي شود.وي به عنوان كاپيتان اول استقلال تهران در طول سيزده هفته ليگ برتر همچنان يكي از ذخيره هاي ثابت استقلال بوده است.

تكنولوژي" LED " به ورزشگاه آزادي رسيد
ديدار پرسپوليس و صباباتري با شمايلي جديد

تبليغات محيطي ورزشگاه آزادي از روز پنجشنبه هفته جاري و با انجام ديدار تيمهاي پرسپوليس تهران و صبا باتري قم با تغييرات كلي روبرو و به شكل LED خواهد شد.
به گزارش مهر، مدير روابط عمومي صندوق اعتباري حمايت از قهرمانان و پيشكسوتان ورزش كشور كه مجري انحصاري تبليغات ميادين فوتبال در ليگ برتر و جام حذفي است با اعلام اين مطلب افزود: از آنجا كه قصد داشتيم تا تحول جديدي در تبليغات به وجود آوريم ، اين تصميم را اتخاذ كرديم با اين كار روشهاي قديمي و منسوخ شده در تبليغات كه به شكل فعلي در ورزشگاه آزادي انجام مي شد را كنار گذاشتيم و از جديدترين و مدرن ترين شكل تبليغات در دنيا كه الان شبيه آن را در ورزشگاههاي معتبر جهان همچون اولدترافورد، امارات، آليانس آره نا ، سن سيرو و ... شاهد هستيم بهره گيري كرديم و علاقمندان از روز پنجشنبه هفته جاري مي توانند در ورزشگاه يكصد هزار نفري آزادي تهران آن را نظاره گر باشند.
 سه شنبه 14 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 186]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن