تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816644310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رويانيان: قيمت گاز CNG از آذر ماه امسال 400 ريال مي‌‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رويانيان: قيمت گاز CNG از آذر ماه امسال 400 ريال مي‌‌شود
سرتيپ دوم پاسدار " محمد رويانيان" مديريت حمل ونقل و سوخت كشور با بيان اينكه قيمت گاز CNG دو برابر خواهد شد، گفت: قيمت گاز "CNG" در جايگاه هاي توزيع سوخت از آذر ماه سال جاري با قيمت 400 ريال در هر مترمكعب عرضه خواهد شد.


به گزارش روز دوشنبه خبرنگار اجتماعي ايرنا وي درجمع خبرنگاران افزود: دليل افزايش صد در درصدي قيمت گاز CNG به صرفه نبودن توزيع اين گاز براي جايگاه داران است.
رييس ستاد مديريت حمل ونقل وسوخت كشور با اشاره به اينكه گاز "سي ان جي" تاكنون با قيمت 200 ريال به مصرف كنند گان عرضه مي شده است، گفت : 80 ريال قيمت گاز سي ان جي و 12 تومان نيز سهم جايگاه داران بوده است.
رويانيان با بيان اينكه با تصميم جديد ستاد سهم جايگاه داران از 120 ريال به 320 ريال افزايش يافته و قيمت گاز توزيعي به 400 ريال خواهد رسيد، گفت: تهران نيازمند حداقل 100 جايگاه سوخت است تا به دو برابر تعداد موجود برسد.
وي با اشاره به اينكه برابر قانون، شهرداري ها به تامين زمين براي احداث جايگاه سوخت موظف شدن كنند، گفت: وزارت مسكن و شهرسازي نيز مكلف شد اولويت اول را در واگذاري زمين به احداث جايگاه سوخت بنزين و سي ان جي اختصاص دهد.
مدير حمل و نقل و سوخت كشور گفت: شهرداري ها نيز مكلف شدند 20 درصد از زمين جايگاه هاي سوخت را تجاري كنند تا سرمايه گذاران نسبت به سرمايه گذاري دراين نقاط ترغيب شوند.
** شهرك‌هايي كه از احداث جايگاه سوخت جلوگيري كنند از دريافت خدمات دولتي محروم خواهند شد.
رويانيان گفت: شهرك هايي كه اجازه احداث جايگاه را ندهند از دريافت هرگونه تسهيلات دولتي محروم خواهند شد.
وي با اشاره به وجود شهركهاي بين دو تا 10 هزار نفر خانوار در اطراف تهران، گفت: ساكنين اين شهرك‌ها براي تامين بنزين فواصل زيادي تا مراكز طي كرده و اين مورد باعث آلودگي هوا، مصرف سوخت و ترافيك خواهد شد كه با ايجاد جايگاه هاي سوخت از اين موارد جلوگيري مي شود.
رييس ستاد حمل و نقل و مديريت سوخت كشور گفت: براساس مصوبه روز شنبه اين ستاد، تمامي شهرك‌ها، مجتمع‌ها، شهرك‌هاي اداري، مسكوني و صنعتي با يكهزار و500 خانوار ساكن موظف هستند نسبت به ايجاد جايگاه سيار و ثابت عرضه سوخت زمين به وزارت نفت واگذار كنند و شهرداري ها نيز موظف صدور مجوز هستند.
وي نبود آمايش صحيح درمراكز خدماتي، پمپ بنزين ها و عرضه سوخت را يكي از دلايل مهم ترافيك تهران اعلام كرد و گفت: وزارت نفت براساس سياست هاي اصل 44 قانون اساسي موظف است با جلب سرمايه گذاران خصوصي نسبت به تامين جايگاه هاي سوخت كوچك اقدام كند.
رييس ستاد مديريت حمل ونقل و سوخت كشور با اشاره به اينكه شهرك آپادانا، شهيد محلاتي، دانشگاه امام حسين(ع)، ايران خودرو، سايپا و شهيد باقري تاكنون به جايگاه هاي عرضه سوخت مجهز شده اند، گفت: با قولي كه شهرداران مناطق درحوزه شهرك اكباتان و شهرك قدس (غرب) داده اند به عرضه جايگاه سوخت مجهز خواهند شد.
رويانيان با بيان اينكه طي سالهاي گذشته زيرساختها توسعه نيافته و در مديريت حمل و نقل شهري كاري صورت نگرفته است، گفت: با ورود سالانه 400 هزار خودرو به سطح شهرها در صورت عدم اتخاذ راهكار مناسب به وضعيتي بدتر از وضع موجود خواهيم رسيد.
وي يكي از راهكارهاي برون رفت از ترافيك را توسعه حمل ونقل عمومي عنوان كرد و گفت: تا سال 91 لازم است 75 درصد از جابجايي ها در تهران با ناوگان عمومي صورت گيرد كه از اين رقم 30 درصد ريلي و 20 درصد تاكسي و25 درصد اتوبوس ها صاحب سهم باشند.
رييس ستاد مديريت حمل ونقل وسوخت كشور با اشاره به اينكه توان حمل ونقل ريلي درتهران 10 درصد است، گفت: لازم است اين رقم به 30 درصد برسد .
رويانيان با تاكيد براينكه مترو اساسي ترين وسيله حمل ونقل درون شهري به حساب مي رود گفت : نمي توانيم ظرف چهار سال آينده رقم 10 درصدي مترو را به 30 درصد افزايش دهيم و 100 سال زمان لازم است تا به اين رقم برسيم .
وي با اشاره به اينكه در ناوگان تاكسي اكنون به سهم 22 درصدي رسيده ايم گفت: لازم است با حمايت از تاكسي راني نسبت به ساماندهي وضعيت تاكسي ها اقدام كنيم.
 دوشنبه 13 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن