تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812701673




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انسان و حیوان


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: علیک سلام به روی ماه همتون
همگی در جریان هستیم که امروزه حیوانات نقش بسیار مهمی در جوامع بشری ایفا می کنند نقطه. این اهمیت به قدری زیاد است که امروزه شاهد سازمان های غیر دولتی فراوانی هستیم که جهت حمایت و نگهداری حیوانات اعم از وحشی ، اهلی و گربه به وجود می آیند نقطه .
(نکته :گربه حیوانسیت که نه می توان به او وحشی گفت و نه اهلی و کلاً جانور غیر قابل پیش بینیه.یه چیزی تو مایه های کمیته انضباطی مارشال- مدرن .دو نقطه دی!)

به موازات اهمیت حیوانات ، حضور آنان در میان ما انسان ها نیز بیشتر شده است نقطه. این حضور بسیار پر رنگ نشان دهنده حضور حیوانات در میان انسان هاست(!) نقطه.ضمناً همانطور که از کتاب تعلیمات دینی سال سوم دبیرستان به یاد داریم در خارج ( یعنی امریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و سایر کشور هایی که با ما بد هستند) به خاطر اینکه مثل ما ایرانی ها شاد و سرحال و خوشحال و شنگول نیستند و همگی افسرده و غم زده و تنها هستند از حیوانات به عنوان همدم استفاده می کنند نقطه سر خط
امروز تصمیم گرفتم لیستی از انواع حیواناتی که حضور پر رنگ تری در میان انسان ها دارند برایتان تهیه کنم.باشد که کل یوم مقبول افتد.


1- خرس:
خرس ها موجوداتی بسیار پهن ، تنبل ، عظیم الجثه(با عظیم الشأن که لقب بعضیاست فرق داره!) و بسیار سنگین وزن هستند. سابق بر این در غارها می زیسته اند و از ماهی و خرگوش و جوندگان کوچک تغذیه می کرده اند. این جانوران بسیار گوشه گیر و خجالتی بودند و قبلاً عادت داشتند در زمستان به خواب فرو بروند و در غار هایشان به انجام عملیات عبادی – اعتقادی خواب زمستانی بپردازند. اما امروزه اگر چه خرس ها هنوز بسیار پهن و تنبل و ایضاً عظیم هستند ولی دیگر به خواب زمستانی فرو نمی روند.خرس ها امروه بر عکس گذشته بسیار معتمد به نفس (!) هستند.موهایشان را فشن می کنند و مانتو تنگ می پوشند در حالیکه شکم 8 طبقه شان از زیر مانتو کوتاه و تنگ منظره بسیار جالبی را برای هر بیننده ای رقم میزند! امروزه میتوانید خرس ها را در پاساژ ها ، سالن های بدنسازی و به خصوص مطب های دکتر های تغذیه مشاهده کنید و ضمناً بر خلاف گذشته که خرس ها فقط ماهی می خوردند امروزه خرس ها هر چیزی که به دستشان بیاید را تناول می کنند.
در گذشته اگر به توله های یک خرس زیادی نزدیک می شدید به شدت توسط این جانور مورد حمله قرار می گرفتید اما اگر امروز به این جانوران دوست داشتنی نکته خاصی در مورد وزنشان گوشزد کنید و خدای نکرده فراموش کنید که این عزیزان خیلی هم باربی و کیوت هستند ، آن وقت است که دیگر عملاً شما زنده به حساب نمی آیید.

نکته مهم در مورد خرس ها: امروزه نسل خرس ها تقریباً رو به انقراض گذاشته .علت اصلی آن عدم تمایل جنس مخالف برای جفت گیری با یک خرس می باشد.برای همین به همه خرس ها توصیه می کنیم تا دیر نشده بجنبن و اینقدر با گفتن جمله «مردها از دختر های با نمک و تپل و طاقچه ای خوششون میاد » سبب گول خوردگی خود و اطرافیان نشوند! دو نقطه پی! دو تا پرانتز باز دو نقطه دی !

شاعر محترم درباره خرس می فرماید:

هوا تار
فضا تاریک
نورها خاموش
نفس ها تنگ
اکسیژن اندک
خرسی بالای سرم
جلوی خورشید را گرفته!

(شعر مثلاً نو)



2-گوسفند:
جانوری مملو از پشم و دارای بهره هوشی نسبتاً پایین.به همین دلیل این جانور نمی تواند درک درستی از محیط پیرامون خود داشته باشد. مهمترین وِیژگی گوسفند این است که برخلاف خرس ها ، این جانور نسبت به گذشته هیچ تغییری نکرده.نیاز های اساسی زندگی یک گوسفند در دو عبارت خلاصه می شود: رضایت شکم ، اقتضای پشکل!

منظور از عبارت بالا این است که برای یک گوسفند همین که شکمش سیر باشد و نیز محلی برای دفع مواد زاید در اختیار داشته باشد کافی است. و دیگر هیچ مسئله دیگری برایش اهمیت ندارد و به آنها نمی اندیشد. حتی اگر در حق یک گوسفند تقلب کنید او باز هم برایش مهم نیست و کماکان به دنبال میل نمودن علف و تولید پشکل است.می توان گفت گوسفند تنها موجودیست که اعتراض در زندگی او جایی ندارد و اگر به او دو دستی هم تجاوز بکنند باز اعتراضی به وضع موجود ندارد!
از مهمترین وِزگی های گوسفندان بی توجهی به قوانین و هنجارها نه از روی «قصد» بلکه از روی « ذات و طبیعت » است.بر همین اساس شما می توانید همه روز ها گوسفندها را در حال عبور از چراغ قرمز ، رد شدن از اتوبان با وجود پل عابر پیاده در نزدیکی ، لگد کردن کفش شما هنگام راه رفتن در مسیر های پیاده روی شلوغ ، بستن خیابان و نگه داشتن ماشین وسط خیابان هنگام بروز یک تصادف در حد خراشیدگی سپر ، ایجاد صداهای ناهنجار از ناحیه گلو و عضله دفع مواد زاید و ... مشاهده کنید.

شاعر محترم درباره گوسفند می فرماید:

هوا بدبو
فضا بدبو
نور ها بدبو
نفس ها بدبو
کلاً همه چیر بدبو
گوسفندی بالای سرم
جلوی تنفس راحتم را گرفته!
in ghesmat sansoor shode
د.


4-سوسک
نام موجودی که سابقاً در جاهای دوست نداشتنی و اسمشو نبر زندگی می کرد و فقط یک نوع بود اما از 24 سال پیش به دو نوع تقسیم میشود:
نوع اول که جزو راسته سخت پوستان و حشرات و اینها طبقه بندی می شود و همان است که در 24 سال پیش هم وجود داشته با این تفاوت که امروزه همه جا پیدا می شود و دیگر تار و مار و اتک و غیره هم رویش اثر ندارد
نوع دوم که جزو راسته انسان ها طبقه بندی می شود اما به محض اینکه هوس کند که با نویسنده خوش زبان و دوست داشتنی این مطلب در بیفتد و کل کل کند سوسک خواهد شدو اینا! آره داداش اینجوریاست.واسه ما لات بازی در نیار شوکولات .میایم بیب بیب بیب (سانسور) ! فهمیدی داداش؟ حواستو جمع کن.سوسکت می کنیم.
خلاصه اینکه دسته دوم کسانی هستند که ابتدا انسان هستند اما چون توانایی های نویسنده این مطلب را در حاضر جوابی و خوش زبانی دست کم می گیرند به این سرنوشت دردناک دچار می شوند.در ضمن اون بیست و چهار هم جهت یادآوری سن نویسنده به کار رفته و فاقد هر گونه ارزش دیگری می باشد.

شاعر نسبتاً محترم و فهیم در این زمینه می فرماید
قلم خشک شد
جوهر تمام شد
خودکار بار امانت نتوانست کشد
و کاغذ پاره گشت
وقتی رویش به آرامی نوشتم نریمان!



5-میمون
نام موجودی ست که قبلاً در بالای درخت ها ، اعماق جنگل ها ، باغ وحش ها و روی بسته پفک حضور داشته ولی چند سالی ست که نقش مهمی را بر عهده دارد .

شاعر در این زمینه قبلاً فرموده بود:
موی کثیف
ناخن کثیف
دروغگوی زشت
میمون
واه واه






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 234]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن