تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فتوا دهندگان بزرگانِ دانشمندان‏اند و فقيهان پيشوايانى كه از آنان بر اداى پيمان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812873335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پاسخ فائزه هاشمي به سوالات ممنوعه!


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: پاسخ فائزه هاشمي به سوالات ممنوعه!
اين شايعه صحت ندارد. اين شايعه تا حدي بود كه فاميل و پاسدارهاي خانه بابا هم باور كرده بودند. همه اينها دروغ است. نه بوف مال من است نه در كيش سهمي دارم. من اصلا كار اقتصادي نمي كنم.
در بين مردم بسيار شايع است كه خانواده آيت الله هاشمي چنين و چنان است. فائزه هاشمي به برخي از اين شايعات پاسخ داد.

به گزارش «فردا» وي كه با شهروند امروز گفتگو مي كرد پس از سالها سكوت و غيبت از صحنه سياسي درباره اينكه مي گويند وي بعد از شكست در انتخابات طلاق گرفته و به خارج رفته است مي گويد: اين شايعه صحت ندارد. اين شايعه تا حدي بود كه فاميل و پاسدارهاي خانه بابا هم باور كرده بودند.

بنابراين گزارش وي درباره سرمايه گزاري خانواده هاشمي در كيش و مالكيت رستوران بوف نيز با بيان اينكه فقط اين ها را نمي گويند گفت: همه اينها دروغ است. نه رستوران بوف مال من است نه در كيش سهمي دارم. من اصلا كار اقتصادي نمي كنم.

نماينده مردم تهران در دوره پنجم مجلس شوراي اسلامي در اين گفتگو با بيان اينكه بعد از انتهابات مجلس در سال 79 يكسري انگيزه ها و اعتقادات خود را از دست داده ام گفت: در بحث زنان هم با راست ها در جدال بوده ام هم با چپ ها و هنوز هم پاي مرامم هستم و مشكلي براي درگير شدن با نيروهاي سياسي ندارم.

فائزه هاشمي درباره گلايه هايش از اصلاح طلبان نيز در اين گفتگو سخن به ميان مي آورد و مي گويد: نقد با تخريب فرق دارد. در نقد بايد جوانمردي داشت. آن تخريب ها نظر من را نسبت به صداقت اصلاحي آنان خدشه دار كرد.

وي در ادامه با شعاري دانستن فرياد اصلاح طلبي از سوي برخي افراد كه نتيجه اش انتخابات نهم رياست جمهوري بود مي گويد: در انتخابات دوم دوره رياست جمهوري عصر اصلاحات راي خود را به كانديداي اصلاح طلبان نداده ام.
 شنبه 11 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن