تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او به یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814970876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در نشست «حجاب در رسانه‌هاي جهاني»مطرح شدبانوي مسيحي تازه مسلمان شده:گرايش روزافزون به حجاب بيانگر شكست تبليغاتي غرب است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: در نشست «حجاب در رسانه‌هاي جهاني»مطرح شدبانوي مسيحي تازه مسلمان شده:گرايش روزافزون به حجاب بيانگر شكست تبليغاتي غرب است
گروه بين‌الملل: امروزه رسانه‌هاي غربي به شيوه‌هاي مختلف براي تخريب چهره زنان مسلمان در جوامع اروپايي تلاش مي‌كنند اما اين امر تاكنون تمايل بيش‌تر زنان به حجاب و شكست غربي‌ها را در پي داشته‌است.
به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) به محل برگزاري نشست بين‌المللي «حجاب در رسانه‌هاي جهاني»، «ريما فلانگا» دانش‌آموخته مدرسه عالي بنت‌الهدي در قم‌ با بيان اين مطلب گفت: گسترش حجاب در عصر حاضر بيانگر عدم رضايت باطني زنان به پديده برهنگي و بي حجابي است و بانوان پايبند، حجاب را ابزاري براي تكامل خود قلمدادمي‌كنند.

بانوي مسيحي تازه مسلمان شده افزود: پوشش از گذشته تاكنون در جوامع مختلف مطرح بوده‌است و دين مبين اسلام نيز اين مسأله را به‌عنوان بحث جديدي مطرح نكرده بلكه از همان ابتدا با تعيين حد و مرز، زنان را براي ايفاي نقش در جامعه آزاد گذاشته است.

او همچنين منشأ توهين به مقام زن در برخي كشورهاي جهان را بي‌حجابي و بي‌عفتي زنان دانست و گفت: رعايت پوشش مناسب توسط زنان مانع اهانت به مقام والاي زن به‌عنوان عضوي از جامعه خواهدشد.

اين بانوي پژوهش‌گر با مقايسه جوامع پايبند به مقوله حجاب و جوامعي كه در آن‌ها از حجاب زن جلوگيري مي‌شود، يادآورشد: نتايج بررسي‌هاي به‌عمل آمده در اين زمينه نشان مي‌دهد كه در كشورهايي كه مسأله حجاب امري مهم شمرده مي‌شود، مشكلات اجتماعي كمتري مشاهده مي شود.

وي در پايان با تأكيد بر نقش مهم رسانه به‌وي‍ژه رسانه‌هاي اسلامي در معرفي چهره حقيقي زنان مسلمان اظهاركرد: شبكه‌هاي ماهواره‌اي اروپا با تبليغات مختلف، حجاب را به‌عنوان پديده‌اي منفي و مانعي در راه فعاليت زن در جامعه معرفي مي‌كنند؛ بنابراين كشورهاي اسلامي بايد هوشيار بوده و با ابزاري به‌نام رسانه با چنين تبليغاتي مبارزه كنند.

يادآوري مي‌شود اين نشست از سلسله برنامه‌هاي اختتاميه نخستين جشنواره بين‌المللي توليدات رسانه‌اي عفاف و حجاب «نور» بود كه با هدف تعامل رسانه‌هاي داخلي و بين‌المللي درباره نهادينه‌كردن فرهنگ حجاب برگزار شد.
 شنبه 11 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن