تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803719616




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ركود بازار خودرو شكسته شد


واضح آرشیو وب فارسی:حيات نو: ركود بازار خودرو شكسته شد
يك فعال بازار خودرو گفت: پس از 20 روز بالاخره هفته گذشته ركود بازار خودرو شكسته شد و تقاضاى مردم براى خريد خودرو 15 درصد افزايش يافت. على خسروانى در گفت‌وگو با فارس اظهار كرد: با فرا رسيدن فصل بازگشايى مدارس و اتمام سفرهاى تابستاني، بازار خودرو بيش از هر سال با افت تقاضاى خريد روبه‌رو شد كه اين امر كاهش چشمگير خريد و فروش خودرو را به همراه داشت.

وى با بيان اينكه در پايان هر ماه خريد و فروش خودرو نيز مانند بسيارى از محصولات با روندى كاهشى روبه‌رو است افزود: قفل بازار خريد و فروش خودرو چند روزى است كه باز شده و فروشندگان اميدوارند تقاضاى خريد طى روزهاى آينده وضعيت بهترى پيدا كند.

وى با اشاره به اينكه قيمت خودروهاى داخلى و خارجى موجود در بازار با تغيير چندانى همراه نبوده و تقريبا ثابت مانده‌است، گفت: بررسى بازار نشان مى‌دهد پرايد جزء معدود خودروهايى است كه طى روزهاى اخير با تغييرات ناچيز قيمت همراه بوده‌است.

افزايش قيمت زانتيا و 206!

زانتيا، پژو206 اس‌دى و پژو 405 بنزينى كمى‌گران شدند.در هفته گذشته نيز مانند هفته‌هاى اخير قيمت خودرو در بازار بدون نوسان چندانى روند ثابتى را طى كرد.در هفته گذشته قيمت زانتيا و پژو 206 اس‌دى و كمى‌نيز پژو 405 بنزينى مشمول افزايش قيمت شدند. ساير خودروها تغييرات محسوس قيمتى چندانى نداشتند. پژو 206 درمدل صندوق‌دار V20 اين هفته با 100 هزار تومان افزايش قيمت به 15 ميليون و 400 هزار تومان رسيد و مدل V9 تمام اتوماتيك اين خودرو نيز 19 ميليون و 400 تا 500 هزار تومان معامله شده است. در مدل‌هاچ‌بك و تيپ 2، اين خودرو 14 ميليون و 800 هزار تومان و در مدل تيپ 6 كه از موتور 1600 سى‌سى و ترمز ABS بهره مى‌برد 19 ميليون تومان معامله شده است.

پژو405 و سمند نيز به ترتيب در مدل‌هاى بنزينى 14 ميليون و 200 هزار تومان و 14 ميليون و 300 هزار تومان فروش رفته‌اند كه جلو افتادن سمند از پژو405 در نوع خود جالب توجه است. در مدل دوگانه‌سوز نيز پژو 405 حدود 14 ميليون و 650 هزار تومان و سمند حدود 14 ميليون و 450 هزار تومان معامله شده‌اند.

سمند LX كمى‌ارزان شده و به 15 ميليون و 900 هزار تومان رسيده است. پژو پارس نيز با كمى‌كاهش قيمت 14 ميليون و 650 هزار تومان معامله شده است. پژو روآ هم اكنون و با توجه به فروش نقدى آبان ماه، به قيمتى بالاتر از سطح بازار رسيده است.

در حالى كه قيمت كارخانه‌اى اين خودرو در مدل بنزينى بين هشت ميليون و 440 تا هشت ميليون و 590 هزار تومان تعيين شده است كه قيمت بازار اين خودرو حدود هشت ميليون و 400 هزار تومان است. در مدل دوگانه‌سوز نيز قيمت كارخانه‌اى اين خودرو بين 9 ميليون و 440 هزار تومان تا 9 ميليون و 590 هزار تومان در رنگ‌هاى مختلف براى تحويل 30 روزه است كه هم اكنون اين خودرو در سطح بازار 9 ميليون و 100 هزار تومان معامله مى‌شود.

البته آپشن‌هاى محصول كارخانه‌اى اين خودرو بيش‌تر از آپشن‌هاى معمولى آن در بازار است. از محصولات سايپا نيز زانتيا به قيمتى معادل 30 ميليون و 250هزار تومان رسيد و ريو نيز در مدل پايه حدود 13 ميليون و 850 هزار تومان معامله شد. محصول استراتژيك اين شركت - پرايد - نيز مدتى است كه در مدل صباى بنزينى هشت ميليون و 150 هزار تومان به فروش مى‌رسد و نوع دوگانه‌سوز آن افزايش قيمت چندانى نيافته و بين هشت ميليون و 300 تا 350 هزار تومان معامله مى‌شود. اين هفته پرايد دوگانه‌سوز‌هاچ‌بك نيز حدود هشت ميليون و 750 هزار به فروش رفته است.

با اينكه دو شركت پارس خودرو و ايران خودرو به توليد تندر 90 مى‌پردازند، ولى هنوز هم اختلاف قيمت‌هاى بازار اين خودرو نسبت به قيمت كارخانه‌اى آنها قابل توجه است. ايران خودرو نيز اعلام كرده كه دعوتنامه‌هاى تمامى‌مشتريان تندر 90 اين شركت را براى صاحبانشان ارسال كرده است.خودروسازان قصد دارند تندر90 را با قيمت‌هايى بالاتر از قيمت‌هاى قبلى به فروش رسانند.

پيشنهادات جديدى نيز براى افزايش 5/1 ميليون تومان به بالا براى مدل‌هاى مختلف اين خودرو مطرح شده است كه دراين ميان پارس‌خودرو پيش فروش سوم خود را چندى پيش آغاز و ايران خودرو نيز پيش فروش جديد خود را به زودى براساس قيمت‌هاى ياد شده آغاز مى‌كند.

هم اكنون اين خودرو در مدل E0 پايه 10 ميليون و 600 هزار تومان، در مدل E1 فول 13 ميليون و 200 هزار تومان و در مدل E2 فول آپشن حدود 14 ميليون و 800 تا 900 هزار تومان معامله مى‌شود.
 جمعه 10 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات نو]
[مشاهده در: www.hayateno.ws]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 186]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن