تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820982020




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قیمت انواع سکه در بازار کاهش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:






رئیس اتحادیه کشوری طلا و از کاهش قیمت طلای جهانی و کاهش انواع قیمت سکه در بازار داخلی خبرداد.



محمد کشتی آرای در گفتگو با مهر از کاهش 25 دلاری قیمت هر اونس طلای جهانی امروز نسبت به هفته گذشته خبرداد و گفت: امروز قیمت هر اونس طلای جهانی به یکهزارو 137 دلار رسیده است.
رئیس اتحادیه کشوری طلا و افزود: در پی کاهش قیمت طلای جهانی قیمت سکه نیز در بازار داخلی کاهش یافت، به نحویکه قیمت هر قطعه سکه طرح قدیم با دو هزار تومان کاهش نسبت به پایان هفته گذشته امروز به 282 هزار تومان در بازار رسیده است.
وی همچنین قیمت هر قطعه سکه طلای طرح جدید را 272 هزارو 500 تومان اعلام کرد و افزود: قیمت هر قطعه سکه طرح جدید نیز امروز نسبت به پنج شنبه هفته گذشته با کاهش دو هزار تومانی مواجه شده است.
کشتی آرای قیمت هر قطعه سکه نیم بهار آزادی را 137 هزارو 500 تومان با کاهش یکهزار تومانی و ربع سکه را نیز 69 هزار تومان با کاهش 500 تومانی نسبت به هفته گذشته اعلام کرد.
وی همچنین قیمت هر گرم طلای زرد 18 عیار را نیز در بازار امروز تهران 27 هزارو 700 تومان ذکر کرد و تقویت ارزش دلار، کاهش قیمت نفت و کاهش تقاضا در بازار را از جمله دلایل کاهش قیمت طلا در بازارهای جهانی دانست.
رئیس اتحادیه کشوری طلا و با اشاره به تعطیلی دو روزه بازارهای جهانی گفت: با توجه به این امر نمی توان قیمتی برای سکه و طلا و وضعیت بازار داخلی و بین المللی پیش بینی کرد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 196]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن