تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815347024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برگزاري اولين كنفرانس جهاني راديوهاي قرآني و اسلامي


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: برگزاري اولين كنفرانس جهاني راديوهاي قرآني و اسلامي
اولين كنفرانس جهاني راديوهاي قرآني و اسلامي صبح امروز به همت صداي جمهوري اسلامي ايران در تهران كارش را آغاز كرد.
به گزارش شبكه خبر، در اين كنفرانس كه با حضور مديران و برنامه سازان 70 راديوي قرآني و اسلامي از 20 كشور جهان برگزار مي شود ، كاركردهاي رسانه هاي ديني و قرآني و چگونگي پيام رساني آنها ، بهره گيري از فناوري هاي جديد رسانه اي ، شيوه هاي ترويج تفكر و گفتمان قرآني در رسانه بررسي مي شود.

همچنين بررسي شيوه ارزيابي ميزان تاثيرگذاري راديوهاي اسلامي و قرآني ، چگونگي جذب مخاطبان ، شيوه هاي تبادل و تعامل ميان رسانه اي و آموزش برنامه سازان راديويي نيز از ديگر محورهاي اين كنفرانس جهاني است.

رييس سازمان صدا و سيما در مراسم افتتاحيه اين كنفرانس كه با حضور شخصيت هاي برجسته قرآني و فرهنگي ، سفراي كشورهاي اسلامي و علاقه مندان به قرآن كريم در مركز همايش هاي بين المللي صدا و سيما برگزار شد ، با اشاره به بحران اقتصادي امروز غرب تصريح كرد : انديشه ليبرال دموكراسي و ليبرال سرمايه داري غرب همانند انديشه كمونيسم شكست خورده است و بشر امروز در اين فضاي بي هويتي درمان دردهاي خود را در نسخه شفا بخش اسلام و تعاليم قراني جستجو مي كند.

رييس اولين كنفرانس جهاني راديوهاي قرآني و اسلامي با بيان اينكه راديوهاي اسلامي بايد حقيقت اسلام را براي مخاطبان تشنه واقعيت در سراسر جهان تبيين كنند ، پيشنهاد كرد : براي انسجام و تداوم تلاش هاي رسانه اي حول محور وحدت بخش قرآن كريم اتحاديه هاي راديوهاي قرآني و اسلامي با دبيرخانه دائمي تاسيس شود.

وي آمادگي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران را براي تاسيس اين اتحاديه با هدف پيشبرد اهداف ديني و قرآني و انسجام فعالان رسانه هاي اسلامي اعلام كرد.
 چهارشنبه 8 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن