تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به کوچکی گناه نگاه نکنید بلکه به چیزی [نافرمانی خدا] که برآن جرات یافته اید بنگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805670051




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تذكرات كتبي نمايندگان به مسوولان اجرايي كشور


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: تذكرات كتبي نمايندگان به مسوولان اجرايي كشور
تهران- خبرگزاري كار ايران
در جلسه امروز صبح مجلس علي لاريجاني،‌رئيس مجلس شوراي اسلامي تذكرات كتبي نمايندگان به مسوولان اجرايي كشور را قرائت كرد.
به گزارش"ايلنا"، مشروح اين تذكرات به شرح ذيل است:
تذكر مصطفي رضا حسيني قطب آبادي نماينده‌شهر بابك به رئيس‌‏جمهور درخصوص ‌دستور رسيدگي به وضعيت توزيع قير در كشور.
تذكر حيدرپور نماينده ‌شهر رضا به رئيس‌‏جمهور در خصوص دستور پرداخت بدهي‌‏هاي سال جاري به بيمارستان‌‏ها و مراكز درماني دولتي توسط سازمان خدمات درماني.
تذكر طاهري و ناصري نمايندگان گرگان به رئيس‌‏جمهور درخصوص ‌دستور تسريع در خريد سويا از كشاورزان استان گلستان و تعيين قيمت عادلانه.
تذكر هدايت خواه و حسيني پور نمايندگان بوير احمد و گچساران به وزير امور خارجه درخصوص ضرورت پيگيري جدي براي آزادي هر چه سريعتر زائران ايراني عراق.
تذكر ملك شاهي راد ،كائيدي، رحيمي نسب وشاهرخي نمايندگان خرم آباد، پلدختر،خرم آباد و كوهدشت به وزير بهداشت درمان و آموزش پزشكي درخصوص ضرورت اجراي مصوبه هيات دولت در سفر اول استاني در خصوص موافقت قطعي كميسيون با احداث بيمارستان رواني.
تذكر كائيدي، ملك شاهي راد و رحيمي نسب نمايندگان پلدختر و خرم آباد به وزير بهداشت درخصوص اقدام جدي براي تربيت دستيار تخصصي در دانشگاه لرستان و لزوم تخصيصي اعتبارات لازم براي ترميم و بازسازي بيمارستان عشاير خرم آباد.
تذكر سپه نماينده‌پارس آباد به وزير بهداشت درخصوص تجهيز، تكميل و احداث خانه‌هاي بهداشت شهري و روستايي پارس آباد و بيله سوار و به وزير علوم درخصوص ضرورت تبديل آموزشكده كشاورزي پارس آباد مغان به دانشكده.
تذكر فلاحت پيشه نماينده‌اسلام آباد غرب به وزير نفت درخصوص تسريع در اتمام طرح‌هاي گاز رساني به شهرهاي اسلام آباد غرب و كوندغرب و گهواره طبق برنامه اعلام شركت گاز استان كرمانشاه.
تذكر مير خليلي نماينده‌ميناب به وزير نفت درخصوص تسريع در گازرساني به شهرستان بندرعباس، ‌ميناب ،‌رودان و جاسك.
تذكرات دهقاني نماينده‌چناران و طرقبه به وزير نفت درخصوص گازرساني به روستاها ي چناران و طرقبه، به وزير صنايع درخصوص اجراي قانون تاسيس نواحي صنعتي روستايي و به رئيس‌‏جمهور در مورد دستور اجراي قانون الزام دولت به توسعه‌ متوازن روستايي.
تذكرات طاهر خاني نماينده تاكستان به رئيس‌‏جمهور درخصوص دستور اجراي طرح‌هاي روستاي لوشكان و انجام بهسازي سطح روستا و دستور تسريع در بهسازي روستاهاي ديال آباد و تاكند تاكستان و به وزير راه در مورد انجام روكش آسفالت روستايي لوشكان در بخش اسفرورين و احداث زير گذر در محور تاكستان به آبگرم براي روستاهاي صادق آباد، نحب، حصار و حسين آباد.
تذكر نوروزي نماينده‌رباط كريم به وزير راه و ترابري درخصوص جلوگيري از اخذ عوارض از مردم شهرستان‌هاي نسيم شهر،شاهدشهر، گلستان ، رباط كريم و پرند در مسير ساوه به تهران.
تذكر شعباني نماينده‌كرمانشاه به وزير راه درخصوص تعريض جاده‌اصلي منطقه‌درود به فرامان و بيله وارو تعريض جاده‌اصلي كرمانشاه به كامياران .
تذكرات كواكبيان نماينده‌سمنان به وزراي بازرگاني و فرهنگ درخصوص‌جلوگيري از برخورد مجامع صنفي با كانون‌هاي تبليغاتي.
تذكرات رضايي نماينده‌تربت حيدريه، به وزير جهاد كشاورزي درخصوص رسيدگي به مشكلات كشاورزان خسارت ديده بر اثر سرمازدگي و خشكسالي و به وزير صنايع در مورد تسريع در فعال نمودن دو كارخانه فولاد تربت حيدريه و به وزير كشور؛ تسريع در انتخاب بخشدار بخش رخ.‌
تذكر هدايت خواه نماينده ‌بوير احمد به وزير كشور درخصوص لزوم ارتقاء مركز بخش‌‏هاي باتاوه و كبكيان از روستا به شهر
تذكر جمشيد زهي نماينده‌سراوان به وزراي مسكن و كشوردرخصوص‌ضرورت رسيدگي به علت تاخير در بازسازي واحدهاي مسكوني تخريب شد بر اثر طوفان.
تذكر فرهنگي نماينده‌تبريز به وزير مسكن درخصوص ضرورت رسيدگي به وضعيت تعاوني هاي مسكن مهر شهر تبريز و توابع آن توسط اداره كل مسكن شهر سازي.
تذكرات يوسف نژاد نماينده ساري به وزير‌آموزش و پرورش درخصوص رسيدگي به وضعيت مدارس دوشيفته در شهر ساري ، به وزير صنايع درخصوص رسيدگي به شهرك‌هاي صنعتي ساري تخريب شده بر اثر طوفان، به وزير بازرگاني در مورد ضرورت عدم واردات و توزيح محصولات باغي و مركبات در فصل برداشت كشاورزان، به وزير تعاون درخصوص رسيدگي به وضعيت تعاوني شهرستان ساري ، به وزير نفت در مورد رسيدگي به وضعيت گاز رساني روستاهاي علوي كلا،‌سگندي كلا، گرمستان، شب كلا، تنگ لپه‌ساري ، به وزير نيرودرخصوص تامين اعبتار لازم براي مطالعه سد زارم رود ساري و به رييس جمهوردر مورد دستور تامين اعتبار طرح ساماندهي ساحل دريا در شهر سازي.
تذكرات شجاعي كياسري به رئيس‌‏جمهور درخصوص دستور توجه وزارت راه و ترابري به تذكرات نمايندگان به خصوص در حوزه‌راه هاي مواصلاتي استان مازندران و پروازهاي هر روز فرودگاه ساري و دستور تسريع در اجراي مصوبات سفر اول استاني رياست جمهوري، به وزير جهاد كشاورزي در مورد پرداخت خسارت به باغداران خسارت ديده بر اثر سرمازدگي و خشكسالي سال گذشته، به وزير مسكن و شهرسازي درخصوص لزوم تهيه طرح تفصيلي و جامع شهر ساري و به وزير كشوردر مورد تسريع در ارائه خدمات و بازساي امكان خسارت ديده خصوصي و دولتي و ارائه تسهيلات لازم .
پايان پيام

كد خبر: 453964
 چهارشنبه 8 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن