تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815173724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برپايي نمايشگاه و كارگاه آموزشي علوم و فناوري نانو در تبريز


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: برپايي نمايشگاه و كارگاه آموزشي علوم و فناوري نانو در تبريز
تبريز - خبرگزاري مهر: همزمان با برگزاري دومين كنگره بين المللي علوم و فناوري نانو، نمايشگاه و شش كارگاه آموزشي براي شركت كنندگان در اين كنگره در دانشگاه تبريز تشكيل شد.

به گزارش خبرنگار مهر در تبريز، دبير دومين كنگره بين المللي علوم و فناوري نانو در حاشيه برپايي نمايشگاه و كارگاه‌هاي نانو گفت: كارگاه‌هاي ياد شده با عنوان تكنيك هاي شناسايي قابل استفاده در حوزه نانو، آشنايي عملي با AFM و تكنيك هاي آن، تهيه نانوالياف به روش الكترو ريسندگي، توليد نانوساختارهاي فريت كبالت و روي، بررسي كارآيي روش هاي مختلف در اندازه گيري اندازه نانوذرات و سنتز نيمه رساناهاي نانو ساختار گروه هاي 2 و 6 برگزار مي شود.

دكتر عبدالرضا ميرمحسني افزود: اين كارگاه هاي آموزشي در طول سه روز برگزاري اين كنگره برپا شده است و به شركت كنندگان در پايان دوره، گواهي شركت در كارگاه اعطا مي شود.

وي همچنين از برپايي نمايشگاه جانبي شركت ها و موسسات فعال در حوزه فناوري نانو در دانشكده شيمي دانشگاه تبريز خبر داد و افزود: هدف از برپايي اين نمايشگاه ارائه فعاليت هاي تحقيقاتي، تجاري، خدماتي و توليدي شركت ها و موسسات فعال در حوزه فناوري نانو بوده است.

ميرمحسني اظهار داشت: در اين نمايشگاه 17 شركت، موسسه و دانشگاه دولتي و بخش خصوصي دستاوردهاي علمي پژوهشي خود را در اين عرصه به نمايش گذاشته اند.

دكتر عبدالرضاميرمحسني تبادل افكار و تجارب فعاليت هاي صورت گرفته، ارايه آخرين توليدات و دستاوردهاي پژوهشي اين موسسات را از محورهاي اصلي اين نمايشگاه عنوان كرد و افزود: بحث و بررسي پيرامون فعاليت هاي صورت گرفته در حوزه فناوري نانو، برنامه ريزي و تبيين اهداف، آشنا كردن محققان و پژوهشگران با تجاري سازي فعاليت هاي اين حوزه از ديگر موضوعاتي كه در اين نمايشگاه بدان پرداخته مي شود.

به گفته وي در اين نمايشگاه كه به مدت سه روز در دانشكده شيمي دانشگاه تبريز برپاست، انجمن نانوفناوري ايران، ستاد ويژه توسعه فناوري نانو كشور، انجمن نانوتكنولوژي جوانان ايران، دانشگاه مالك اشتر، پارك علم و فناوري آذربايجان شرقي، خانه نخبگان جوان تبريز، انتشارات دانشگاه تبريز و شركت هاي طيف گستر، مهار فن ابزار، دانشيار كاوش، داروسازي دانا، پارس كيميا، فن بازار منطقه شمال غرب، پوشش فناوران سطح، ايكميا و فرزان طب شركت دارند.

دومين كنگره بين المللي علوم و فناوري نانو با حضور 800 نفر از محققان داخلي و 30 پژوهشگر خارجي روز گذشته با ميزباني دانشگاه تبريز آغاز به كار كرده است.

درطول مدت سه روز برگزاري اين كنگره 674 مقاله از سوي پژوهشگران داخلي و خارجي شامل 143 مقاله به صورت سخنراني و 540 عنوان مقاله به صورت پوستر ارائه مي شود.
 چهارشنبه 8 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 258]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن