تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814254402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار بوشهر: راهكارهاي ارتقاي سطح كتابخواني در جامعه بايد شناسايي شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار بوشهر: راهكارهاي ارتقاي سطح كتابخواني در جامعه بايد شناسايي شود
خبرگزاري فارس: استاندار بوشهر گفت: با توجه به اهميت دانايي و مطالعه، راهكارهاي ارتقا سطح كتابخواني و افزايش علاقه مردم به كتابخواني بايد شناسايي شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از بوشهر، ابوطالب شفقت امروز در نشست با اعضاي انجمن كتابخانه‌هاي عمومي استان بوشهر افزود: با توجه به ميزان كم مطالعه در جامعه، نياز‌سنجي از علاقه مردم به موضوعات مختلف براي افزايش ميزان كتابخواني ضروري است.
وي با اشاره به اينكه رشد اقتصادي جوامع درگرو دانايي است اظهار داشت: دلايل‌ عدم استقبال مردم به امركتابخواني بايد با برنامه ريزي مناسب شناسايي و رفع شود.
استاندار بوشهر گفت: مهم‌ترين ابزار مقابله با مسائل سياسي و اقتصادي دانايي است كه از طريق مطالعه و كسب دانش‌هاي روز فراهم مي‌شود.
شفقت ادامه داد: القاي نياز يكي از موضوعات مهم در ارتقاي سطح كتابخواني در جامعه است.
وي با اشاره به اينكه نياز به مطالعه بايد در جامعه احساس شود اضافه كرد: يكي از راه‌هاي توسعه كتابخواني در جامعه، گسترش كتابخانه‌ها در مساجد و اماكن مذهبي است.
شفقت افزود: راهكار‌هاي بهبود مطالعه مفيد در سطح استان بايد با نظر كارشناسي و نگاه علمي تدوين شود.
مدير امور كتابخانه‌هاي عمومي استان بوشهر نيز در اين نشست گفت: آموزش و پرورش نقش مهمي در علاقمندي دانش‌آموزان به كتابخواني و آموزش كتابداران ايفا مي‌كند.
عليرضا خوش‌طينت با تاكيد بر توجه رسانه‌ها به توسعه امر كتابخواني در استان افزود: در مدارس بايد شرايطي فراهم شود كه دانش‌آموزان بخشي از وقت آزاد خود را به مطالعه اختصاص دهند.
وي با اشاره به اينكه كتابخانه‌هاي مشاركتي استان وضعيت مطلوبي ندارند اظهار داشت: در حال حاضر چهار كتابخانه مشاركتي در زندان‌هاي بوشهر و برازجان، خانه جوان بوشهر و نيروگاه اتمي وجود دارد.
خوش‌طينت ادامه داد: يكي از راهكار‌هاي توسعه كتا‌بخواني، مشاركت دستگاه‌هاي اجرايي در ايجاد كتابخانه‌هاي مشاركتي است.
مدير امور كتابخانه‌هاي عمومي استان بوشهر گفت: تسريع در احداث كتابخانه عمومي در مركز استان و ديگر مراكز شهرستان‌ها ضروري است.
انتهاي پيام/ش
 چهارشنبه 8 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن