تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820334608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

7 شتر هدیه زن خشمگین به هووی پنهان


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: ک زن خشمگین محکوم شد تا 7 شتر به هوویش بپردازد.


وقتی یک زن متوجه هووی پنهانی در زندگیش شد به مرکز ترک اعتیاد رفت و سناریوی انتقامجویی هولناک را کلید زد. عقربه-ها ساعت 11 ظهر روز 3 شهریورماه سال 88 را نشان می-داد که ناگهان زن جوان سراسیمه وارد یک مرکز ترک اعتیاد در مرکز تهران شد و از منشی مطب سراغ یک زن و مرد جوان را گرفت. لحظاتی بعد زن خشمگین به سمت شوهر و هوویش حمله کرد و آنها را به باد کتک گرفت. همه شگفت-زده شده بودند. زن مهاجم هوویش را زیر مشت و لگد گرفت تا اینکه شاهدان این صحنه درگیری با میانجیگری به کتک-کاری پایان دادند. هووی زن مهاجم خون-آلود نقش زمین شده بود و مسؤولان مرکز ترك اعتیاد وی را به بیمارستان انتقال دادند.


آشنایی در مرکز ترک اعتیاد

«پرستو» زن 23 ساله-ای که مجروح شده بود، پس از بهبود در دادسرای ناحیه 7 تهران حاضر شده و به طرح شکایت پرداخت. وی گفت: چند ماه پیش وقتی به یک میهمانی دوستانه دعوت شدم، مواد مصرف کردم و آلوده شدم. پرستو ادامه داد: چند ماهی مواد مصرف می-کردم تا اینکه به یک مرکز ترک اعتیاد مراجعه کردم تا ترک کنم.

در جریان رفت و آمد به مرکز ترک اعتیاد با جوان 25 ساله-ای به نام «محسن» آشنا شدم. می-گفت به خاطر اذیت-های همسرش به مواد روی آورده و حالا می-خواهد ترک کند. محسن به من گفت که همسرش درخواست طلاق داده و می-خواهند از یکدیگر جدا شوند. وی افزود: بیشتر وقت-ها یکدیگر را در مرکز ترک اعتیاد ملاقات می-کردیم یا برای تفریح به رستوران و سینما می-رفتیم. محسن وعده داده بود که پس از جدایی از همسرش با من ازدواج می-کند. تا اینکه یک روز وقتی در مطب بودیم ناگهان همسر محسن با عصبانیت وارد مرکز شد و مرا مورد ضرب و شتم قرار داد. به طوری-که 2روز در بیمارستان بودم. دست چپم شکست و سر و صورتم کبود شده بود.


خشم زنانه

پس از شکایت این زن جوان، «الهام» زن مهاجم بازداشت شد و تحت بازجویی قرار گرفت. وی گفت: 3سال پیش در محل کارم با محسن آشنا شدم و بعد از مدتی پای سفره عقد نشستیم. زندگی خوبی داشتیم تا اینکه یک روز از کیف همسرم کراک و شیشه پیدا کردم. ابتدا می-گفت برای دوستانش است اما دروغ می-گفت. شوهرم معتاد شده بود. کارش را هم از دست داد. به دادگاه خانواده رفتم و درخواست طلاق دادم اما محسن با التماس از من خواست که از جدایی صرفنظر کنم، قول داد که مواد را ترک کند و به مرکز ترک- اعتیاد رفت. زن جوان ادامه داد: مدتی گذشت و متوجه رفتارهای عجیب همسرم شدم تا اینکه پی بردم محسن در مرکز ترک اعتیاد با یک زن معتاد آشنا شده و هر روز به گردش و تفریح می-روند.

بعد از آن تصمیم گرفتم از هوویم انتقام بگیرم. برای اجرای نقشه-ام به مرکز ترک اعتیاد رفتم چون آنها را تعقیب کرده بودم خشم جلوی چشمانم را گرفته بود، با مشت و لگد به جانش افتادم و ... .

پس از اقرار این زن قاضی شعبه 1129 دادگاه عمومی تهران به اتهام ضرب و شتم وی را به پرداخت 7 نفر شتر، 55 دینار و 5/6 درصد دیه کامل در حق شاکی و 3 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

حکم با اعتراض زن مهاجم به شعبه 39 دادگاه تجدید نظر فرستاده شد و قاضی تشکری اعتراض متهم را نپذیرفته و رای را قطعی و قابل اجرا دانست.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن