تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816357541




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از چهار گوشه كشور


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: كوتاه از چهار گوشه كشور
برگزاري آيين سالروز خاكسپاري شهداي گمنام در لوشان‌

لوشان - خبرنگار اطلاعات: مراسم سالروز خاكسپاري شهداي گمنام شهر لوشان برگزار شد. اين آيين با حضور امت خداجو و خانواده معظم شاهد و ايثارگر، رزمندگان دوران دفاع مقدس، بسيجيان و مسئولان ادارات، نهادها و ارگان‌هاي انقلابي شهر لوشان در كنار آستان مقدس شهداي عزيز گمنام برگزار شد. بابايي، امام جمعه در اين مراسم سخناني ايراد كرد و مراسم عزاداري و نوحه‌خواني نيز برگزار شد.

انتخابات شوراي دانش‌آموزي در رودبار برگزار شد

* انتخابات پرشور و با نشاط شوراي دانش‌آموزي در مدارس رودبار زيتون برگزار شد.‌

اين رقابت‌ها با فعاليتهاي تبليغاتي بين دانش‌آموزان در مدارس شهرهاي: رودبار، منجيل، لوشان، رستم‌آباد، جيرنده و تنكابن برگزار شد. مردانپور، فرماندار و رئيس شوراي آموزش و پرورش رودبار به اتفاق اعضاي شورا و ائمه‌جمعه شهرهاي رودبار و لوشان و بخشداران و شهرداران ضمن بازديد از نحوه برگزاري انتخابات از حضور پرشور و گرم دانش‌آموزان ابراز خرسندي كرد.

شوراي دانش‌آموزي در مدارس فعاليتهاي خود را با عناوين كميته‌هاي (برگزاري نمازجماعت، صلح و دوستي، بهداشت و كمك‌هاي اوليه، فرهنگي و هنري، علمي و آموزشي، ورزشي، رعايت مقررات و امور انضباطي،‌ تعاون، اردويي و بازديد، برگزاي مراسم و مناسبات مذهبي در طول سال تحصيلي با همكاري مدير آموزشگاه و مربيان و مسئول پيگيري امور شوراي دانش‌آموزي كه توسط مدير آموزشگاه انتخاب مي‌شود انجام مي‌دهد.

گشايش مركز مشاوره بازاريابي در زنجان‌

زنجان - خبرنگار اطلاعات:دفتر خدمات مشاوره بازاريابي در اتاق بازرگاني زنجان با حضور معاون وزير و رئيس سازمان توسعه تجارت ايران افتتاح شد. رئيس اتاق بازرگاني زنجان در اين مراسم با اشاره به اهميت بازاريابي در دنياي امروز اظهار داشت: با آغاز به كار اين مركز، تجار و علاقه‌مندان به فعاليت‌هاي تجاري مي‌توانند اطلاعات به روز از وضع بازارهاي هدف داشته باشند.

جميلي گفت: ارائه اطلاعات تعرفه ورود كالا به يكصد كشور هدف، ثبت‌نام و رزرو غرفه در نمايشگاه‌هاي داخلي و خارجي، ارائه مشاوره در زمينه استفاده از تسهيلات و يارانه‌هاي صادراتي، ارائه مجموعه قوانين و مقررات تجاري داخلي و خارجي و ارائه قيمت جهاني اقلام عمده صادراتي و مواد اوليه از جمله اطلاعاتي است كه در اين مركز به مراجعان ارائه مي‌شود. وي به وجود دو مركز مشاوره بيمه و مشاوره مالياتي در اتاق بازرگاني اشاره كرد و افزود: اتاق بازرگاني با داير كردن اين مراكز مشاوره سعي در برطرف كردن مشكلات و معضلات مربوط به بيمه و ماليات مراجعان دارد. ‌

برگزاري اردوي فرهنگي ---- اجتماعي در ايوانغرب‌

ايوانغرب - خبرنگار اطلاعات: اردوي فرهنگي اجتماعي پايگاه مقاومت شهيد باهنر شبكه بهداشت و درمان ايوان برگزار شد.

اين اردو با حضور كاركنان شبكه بهداشت و درمان شهرستان ايوان غرب به سمت كوه مانشت و با همكاري پايگاه مقاومت شهيد باهنر و فرمانده پايگاه مقاومت شهيد باهنر برگزار شد.

142‌ هزار كودك در سيستان و بلوچستان تست تنبلي چشم مي‌شوند

زاهدان - خبرنگار اطلاعات: مسئول اجرايي طرح تنبلي چشم بهزيستي سيستان و بلوچستان گفت: امسال 142 هزار كودك سه تا شش ساله در اين استان تست تنبلي چشم مي‌شوند.

فرشته سرگلزايي در گفتگو با اطلاعات، اظهار داشت: 45 هزار نفر از اين عده در شهرستان زاهدان مورد آزمايش قرار مي‌گيرند.

وي ادامه داد: سال گذشته از ميان افراد تست شده 604 نفر به متخصص چشم معرفي شدند.

وي با بيان اينكه تست بينايي سنجي به صورت رايگان در مهدهاي كودك زير پوشش بهزيستي انجام مي‌شود، گفت: خانواده‌ها مي‌توانند تا پايان ماه جاري براي بينايي‌سنجي كودك خود اقدام كنند.

ايجاد دانشكده چاپ و نشر در بوشهر ضروري است‌

بندر بوشهر - خبرنگار اطلاعات: بوشهر يكي از شهرهاي پيشتاز در صنعت چاپ و نشر كشور به شمار مي‌آيد و ايجاد دانشكده چاپ و نشر در اين شهر ضروري است.

استاندار بوشهر كه به منظور بررسي ايجاد دانشكده چاپ و نشر بوشهر در عمارت علوي از اين خانه ديدن مي‌كرد، افزود: با توجه به سابقه ديرينه صنعت چاپ و نشر در بوشهر، ايجاد دانشكده چاپ و نشر براي توسعه اين صنعت در استان بسيار مفيد خواهد بود.

شفقت پس از اختصاص دو ميليارد ريال اعتبار براي بازسازي عمارت علوي بوشهر خبر داد و گفت: اين بنا كه قدمت آن به دوره قاجاريه مي‌رسد متعلق به مرحوم علوي بنيانگذار صنعت چاپ و نشر در بوشهر است.‌

وي افزود: لوازم مربوط به چاپخانه كه در اين عمارت موجود است پس از تكميل موزه خليج‌فارس به اين موزه انتقال مي‌يابد.

برگزاري انتخابات شوراهاي دانش‌آموزي در اردكان‌

اردكان - خبرنگار اطلاعات: انتخابات شوراهاي دانش‌آموزي در مراسمي با حضور مسئولان آموزش و پرورش استان يزد در اردكان برگزار شد.

به گفته رئيس آموزش و پرورش اردكان 6 هزار دانش‌آموز واجد شرايط از 80 آموزشگاه اين شهرستان در انتخابات شركت كردند تا 500 نماينده خود را راهي شوراهاي دانش‌آموزي كنند.

طاهرزاده افزود: دانش‌آموزان منتخب در شوراها به مدت يكسال در امر هدايت آموزشي، پرورشي و تربيتي مدارس با مديران همكاري خواهند داشت.

در اين مراسم، دانش‌آموزان در مدرسه راهنمايي دخترانه بهشت اردكان آراي خود را به صندوق‌ها ريختند.‌

معرفي رئيس جديد دانشكده منابع طبيعي اردكان

* رئيس جديد دانشكده منابع طبيعي اردكان در نشستي با حضور فرماندار اين شهرستان معرفي شد.

فرماندار اردكان در اين نشست، محمدحسين حكيمي را به عنوان رئيس جديد دانشكده منابع طبيعي اردكان معرفي كرد و از رئيس سابق اين دانشكده قدرداني به عمل آورد.

آغاز كشت كلزا در ابركوه

ابركوه - خبرنگار اطلاعات: كشت كلزا در ابركوه در وسعت 300 هكتار زمين آغاز شد. ‌

مديرجهاد كشاورزي ابركوه با بيان اين كه اين ميزان نسبت به سال گذشته 50درصد افزايش دارد گفت: توليد اين محصول در هر هكتار 2تن است. اكبرزاده افزود: كشت كلزا در راستاي توسعه و تامين روغن نباتي است.

وي برخورداري 120 نفر از كشاورزان طرف قرارداد از كلاس‌هاي آموزشي، بذر اصلاح شده و كود شيميايي و سموم مورد نياز به صورت يارانه‌اي و 4 ميليون ريال تسهيلات بانكي، اجراي طرح بيمه اين محصول در برابر حوادث غيرمترقبه را از حمايت‌هاي جهادكشاورزي براي توسعه اين محصول بيان كرد. ‌

رشد 450 درصدي اعتبارات عمراني مسكن و شهرسازي چهارمحال و بختياري‌

شهركرد - خبرنگار اطلاعات:‌114‌ ميليارد و 314 ميليون ريال اعتبار در سال جاري براي اجراي طرح‌هاي عمراني سازمان مسكن و شهرسازي چهارمحال و بختياري اختصاص يافت كه نسبت به سال 84، 450 درصد افزايش نشان مي‌دهد.‌

رئيس سازمان مسكن و شهرسازي چهارمحال و بختياري، افزود: اين ميزان اعتبار در قالب 102 طرح ساخت و تكميل شامل ساختمان‌هاي اداري، انتظامي، خانه‌هاي سازماني، بيمارستانها، فرهنگسرا، مجتمع‌هاي فرهنگي و مذهبي، سالنهاي ورزشي، زمين‌هاي چمن و طرحهاي جامع تفصيلي شهرها و طراحي شهري اختصاص يافت.‌

به گفته وي طرحهاي عمراني استان با متوسط 50 درصد پيشرفت فيزيكي در دست اجرا است.‌

آغاز ساخت مجتمع فرهنگي هنري خرم‌آباد

خرم‌‌آباد - خبرنگار اطلاعات: عمليات ساخت مجتمع فرهنگي هنري خرم‌آباد آغاز شد.

اين مجتمع در زميني به مساحت 3 هزار متر مربع و با زيربناي حدود يك هزار متر مربع در منطقه محروم اسدآبادي خرم‌آباد ساخته مي‌شود.

اين مجتمع براي توليد و آموزش فيلمسازي، هنرهاي تجسمي، صنايع دستي، آموزش‌هاي قرآني، نمايش و موسيقي ساخته خواهد شد.

همايش ملي مديريت مهندسي ايمني حمل و نقل جاده‌اي فردا در كرمان برگزار مي‌شود

كرمان - خبرنگار اطلاعات: همايش ملي مديريت مهندسي ايمني حمل و نقل جاده‌اي فردا در كرمان برگزار مي‌شود.

جواد هدايتي مدير كل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان كرمان هدف از برپايي اين همايش را استقرار نظام ايمني پايدار در جاده‌ها اعلام كرد و افزود:‌

در اين گردهمايي راهكارهاي علمي و عملياتي تداوم ارتقاي ايمني جاده‌اي با استفاده از تجارب روز ساير كشورها بررسي خواهد شد. وي تصريح كرد: در اين همايش بيش از 150 تن از استادان برجسته بين‌المللي و داخلي و صاحبنظران امر و دست‌اندركاران شركت خواهند داشت. هدايتي با اعلام اين كه استان كرمان سال گذشته رتبه برتر كشور را در زمينه كاهش تلفات ناشي از حوادث جاده‌اي كسب كرد، گفت: اين همايش با مشاركت استانداري و كميته ايمني حمل و نقل جاده‌اي استان كرمان برگزار مي‌شود.




 سه شنبه 7 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 189]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن