تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820716096




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در گزارش هاآرتص مشخص شد ؛فشار صهيونيستها بر اوباما با توسل به خصومت ورزي ساركوزي عليه ايران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در گزارش هاآرتص مشخص شد ؛فشار صهيونيستها بر اوباما با توسل به خصومت ورزي ساركوزي عليه ايران
يك روزنامه عبري در گزارشي با توسل به سياست خصمانه رئيس جمهور فرانسه در قبال برنامه هسته اي صلح آميز ايران از آغاز فشار صهيونيستها بر باراك اوباما نامزد دموكرات و پيشتاز انتخابات رياست جمهوري آمريكا پرده برداشت.

به گزارش خبرگزاري مهر، روزنامه هاآرتص در گزارشي هدفمند در راستاي اهداف لابي صهيونيستي در انتخابات آمريكا نوشت : بر اساس گزارشهايي كه بدست كابينه اسرائيل رسيده "نيكلا ساركوزي" بسيار منتقدانه با ديدگاه هاي "باراك اوباما" درباره ايران برخورد مي كند.

به نوشته هاآرتص، ساركوزي انتقادهاي خود را در نشستهايي كه پشت درهاي بسته در فرانسه برگزار شده بيان كرده و بر اساس گفته هاي مقامات بلند پايه در تل آويو ساركوزي سياست اوباما در قبال ايران را به عنوان "يك سياست كاملا خام" توصيف كرده است.

بر اساس اين گزارش، اوباما در ماه جولاي به پاريس سفر كرد و مسئله ايران مهمترين بخش مذاكرات وي با ساركوزي را در فرانسه به خود اختصاص داده بود. پس از اين ملاقات ساركوزي و اوباما در كنفرانس خبري مشتركي شركت كرده و نامزد دموكرات انتخابات رياست جمهوري آمريكا در اين كنفرانس خبري از ايران خواست تا بسته پيشنهادي غرب را بپذيرد.

هاآرتص در ادامه ادعا مي كند : بر اساس گزارشهايي كه به كابينه اسرائيل رسيده ساركوزي در ديدار با اوباما به وي گفته كه "اگر رئيس جمهور جديد آمريكا سياست كشورش در قبال ايران را تغيير دهد اين مسئله بسيار مشكل ساز خواهد شد."

به نوشته هاآرتص، هر چند پنج عضو دائم شوراي امنيت سازمان ملل متحد به اضافه آلمان تا كنون تلاش كرده اند تا برنامه هسته اي ايران را متوقف كنند اما ساركوزي از اين مي ترسد كه اوباما در صورت پيروزي در انتخابات 4 نوامبر، ساير اعضاي حاضر در اين گروه را ناديده گرفته و مذاكرات مستقيم و بدون پيش شرط را با ايران در پيش بگيرد.

در ادامه اين مطلب آمده است : ساركوزي پس از ملاقات ماه جولاي خود با اوباما اظهار كرده بود كه ديدگاه اوباما در مورد ايران وي را نااميد كرده و بر همين اساس رئيس جمهور فرانسه قصد دارد صرف نظر از اينكه چه كسي در انتخابات رياست جمهوري آمريكا به پيروزي مي رسد مذاكراتي جدي را با دولت جديد آمريكا آغاز كند. هدف از انجام اين مذاكرات نيز درخواست از دولت جديد آمريكا براي تغيير ندادن سياست قبلي كشورشان در برابر ايران است.

اين گزارش در حالي منتشر مي شود كه چند روز قبل نيز همين رونامه در خبري اعلام كرده بود گزارشهايي در اختيار كابينه رژيم صهيونيستي قرار گرفته كه بر اساس اين گزارشها غرب ديگر همانند گذشته خواهان متوقف كردن برنامه هسته اي ايران نيست.
 سه شنبه 7 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن