تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815192202




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار حوادث سيستان و بلوچستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار حوادث سيستان و بلوچستان
خبرگزاري فارس: دستگيري سارقان طلا‌فرو‌شي، كشف بيش از 34 هزار قلم كالاي قاچاق و ضد‌فرهنگي در سيستان و بلوچستان، دستگيري بيش از هزار و 700 نفر از اتباع بيگانه و كشف بيش از 52 هزار سوخت قاچاق در زابل از اهم اخبار كوتاه استان سيستان و بلوچستان است.


به گزارش خبرگزاري فارس از زاهدان، معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان سيستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامي كلانتري 14 شهرستان زاهدان پس از اطلاع يك مورد سرقت طلا‌فروشي، بلافاصله براي رسيدگي به محل مذكور اعزام شدند.
وي ادامه داد: پس از عزيمت ماموران به محل مورد نظر و بنابر اظهارات صاحب طلا‌فروشي، مشخص شد فردي پس از اينكه وارد طلا‌فروشي وي شده، با تهديد چاقو مقاديري طلا را به سرقت برده و سپس به وسيله يك دستگاه خودرو كه راننده آن از همدستان وي بوده از محل متواري شده است.
وي خاطر‌نشان كرد: ماموران در پي اين سرقت بلافاصله با اعلام به تمام واحد‌هاي گشتي در سطح شهر، موفق شدند خودرو فراري را كمتر از يك ساعت، شناسايي و در يك تعقيب و گريز آن را متوقف كنند.
عسگر‌پور اظهار داشت: سارقان وقتي عرصه را بر خود تنگ ديدند با بجا گذاشتن خودروي خود، اقدام به فرار كردند كه يكي از سارقان با استفاده از موقعيت جغرافيايي منطقه موفق به فرار شد ولي همدست وي قبل از فرار گرفتار قانون شد.
وي افزود: تحقيقات بيشتر براي شناسايي سارق فراري ادامه دارد.

*كشف بيش از 34 هزار قلم كالاي قاچاق و ضد‌فرهنگي در استان
رئيس پليس آگاهي استان سيستان و بلوچستان گفت: در دومين مرحله از طرح مبارزه با قاچاق كالاي گمركي و دخاني در استان بيش از 34 هزار قلم كالاي قاچاق و ضد‌فرهنگي كشف و ضبط شد.
محسن عطار افزود: ماموران انتظامي استان موفق شدند تعداد 34 هزار و 70 قلم كالاي قاچاق شامل، انواع محصولات ضد‌آرايشي و شوينده، كشاورزي، البسه، پارچه و لوازم خانگي را از افراد سود‌جو و قاچاقچيان كشف و ضبط كنند.
وي بيان كرد: ماموران در همين راستا و در اجراي اين طرح موفق به شناسايي و دستگيري 43 نفر از قاچاقچيان و توقيف 36 دستگاه خودرو شده كه به همرا اقلام مكشوفه به مراجع قانوني تحويل داده شدند.
وي در ادامه از همكاري خوب هم استاني‌ها در اجراي اين طرح با ماموران انتظامي تقدير و از همه كساني كه در اين خصوص خبر يا اخباري دارند خواست تا مراتب را به مركز فوريت‌هاي پليس 110 گزارش دهند.

*دستگيري بيش از هزار و 700 نفر از اتباع بيگانه در استان
جانشين فرماندهي انتظامي استان سيستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامي استان موفق شدند طي هفته گذشته بيش از هزار و 700 تبعه غير‌مجاز را شناسايي و دستگير كنند.
احمد شهركي افزود: در راستاي طرح جمع‌آوري اتباع بيگانه در سطح استان سيستان و بلوچستان ماموران انتظامي استان موفق شدند طي هفته گذشته تعداد هزار و 717 نفر تبعه غير‌مجاز بيگانه كه وارد خاك ايران شده بودند را شناسايي و دستگير كنند.
وي افزود: اين تعداد تبعه غير‌مجاز توسط ماموران انتظامي شهرستان‌هاي زاهدان، ايرانشهر، چابهار، خاش، سراوان، و هنگ‌هاي مرزي ميرجاوه و زابل دستگير شده و تعداد پنج دستگاه خودرو در اين رابطه توقيف و براي سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضايي شدند.

*كشف بيش از 52 هزار سوخت قاچاق در زابل
فرمانده انتظامي شهرستان زابل گفت: ماموران انتظامي شهرستان زابل طي 24 ساعت گذشته در اين شهرستان از خروج بيش از 59 هزار ليتر سوخت قاچاق جلوگيري كنند.
محمد‌رضا نيستاني افزود: ماموران حين كنترل و گشت‌زني در سطح شهر موفق شدند مقدار 59 هزار و 36 ليتر مواد سوختي و 27 كيلو‌گرم ترياك را از قاچاقچيان كشف و ضبط كنند.
وي اظهار داشت: طي همين مدت و در راستاي طرح جمع‌آوري اتباع بيگانه غير‌مجاز تعداد 85 نفر افغاني غير‌مجاز در اين شهرستان شناسايي و دستگير كه در اين راستا تعداد هشت نفر متهم دستگير و هشت خودرو توقيف كه به همراه كشفيات فوق تحويل مراجع قانوني شدند.

*گرفتار شدن قاتلان فراري در چنگ ماموران
ماموران پليس آگاهي شهرستان زاهدان در پي نيابت قضايي از دادسراي عمومي و انقلاب استان اصفهان مبني بر دستگيري سه نفر كه به اتهام قتل فردي در شهرستان اصفهان تحت تعقيب بودند، با استفاده از شگرد‌هاي خاص پليسي و استفاده از منابع خبري مخفيانه اين قاتلان را شناسايي كردند.
ماموران پس از شناسايي مخفيگاه اين قاتلان با استفاده از چندين اكيپ مجهز و در يك اقدام غافلگيرانه موفق شدند اين سه قاتل فراري را در خيابان مراد قلي و شهرك جوشكاران شهرستان زاهدان شناسايي و دستگير كرده و پاي ميز محاكمه بنشانند.
انتهاي پيام/ر
 سه شنبه 7 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن