تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايمان، آس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819665309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با تازه‌هاي نشر«آثار و بركات محبت به اهل بيت(ع) و قرآن» منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: با تازه‌هاي نشر«آثار و بركات محبت به اهل بيت(ع) و قرآن» منتشر شد
گروه انديشه: كتاب «آثار و بركات محبت به اهل بيت(ع) و قرآن»، تأليف «يدالله هادي‌پور» به همت انتشارات «شهيد حسين فهميده» منتشر شده است.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا)، كتاب حاضر داراي چهارده بخش است و مباحثي هم‌چون «در فضيلت و بركات تلاوت قرآن كريم»، «ولايت و محبت اهل بيت(ع)»، «اخلاق اسلامي از قرآن و روايات معصومين(ع)»، «عرفان اسلامي از قرآن و روايات معصومين(ع)»، «دعا و توجه قلبي با معبود يكتا»، «فرازهاي قصار از احاديث معصومين(ع)» و ... را در بر مي‌گيرد.

هادي‌پور در مقدمه كتاب مي‌نويسد: وقتي كه جامعه اسلامي را با همه جامعيت، ظرافت و زيبايي كه دارد مورد نظر قرار مي‌دهيم چالش‌ها و خلأ‌هاي موجود آن‌چنان بيننده را تحت تأثير قرار مي‌دهد كه گويي اصلا ظرافت و زيبايي و ثباتي وجود ندارد و چنان بي‌ثباتي جامعه را گرفته و نازيبايي در جامعه گسترده شده كه حتي ممكن است كساني هم كه دور از آن محيط و حتي دور از واژه‌هاي اسلامي هستند در كمال بي حياتي و قباحت و كج نظري نسبت به اصل و حقيقت آن تعريفي غير حقيقي و غيرقابل قبول را ارئه دهند.

در جامعه با قيد اسلامي دو نكته بسيار مهم بايد مبناي نگاه قرار گيرد. اول سنت الهي كه هيچ تغيير و تحولي در آن به چشم نمي‌خورد و آن قانون نظام احسن كه جامعه و حركت جامعه برآن پايه‌گذاري شده است.

اگر جامعه به سمت و سوي كمال حركت مي‌كند و اگر حركت نمي‌كند اگر انتخاب درست صورت مي‌گيرد و اگر به اشتباه مي‌افتد همه برگشت به شناخت امام(ع) دارد، چون امام(ع) و جايگاه او شناخته نشده است اين همه لغزش و انحطاط در جامعه‌هاي اسلامي ديده مي‌شود.

چاپ اول كتاب «آثار و بركات محبت به اهل بيت(ع) و قرآن»، تأليف «يدالله هادي‌پور» در 228 صفحه با بهاي 30000 ريال به همت انتشارات «شهيد حسين فهميده» 5 آبان‌ماه سال جاري روانه بازار نشر شده است.
 سه شنبه 7 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن