تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815172694




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كنگره بين المللي علوم و فناوري نانو در دانشگاه تبريز گشايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: كنگره بين المللي علوم و فناوري نانو در دانشگاه تبريز گشايش يافت
تبريز - خبرگزاري مهر : دومين كنگره بين‌المللي علوم و فناوري نانو با حضور دكتر صادق واعظ زاده معاون علمي و فناوري رئيس جمهور در مجتمع پتروشيمي تبريز گشايش يافت.

به گزارش خبرنگار مهر در تبريز، دبير دومين كنگره بين المللي علوم و فناوري نانو صبح امروز در آيين گشايش اين كنگره گفت: در اين كنگره 674 مقاله از سوي پژوهشگران داخلي و خارجي شامل 143 مقاله به صورت سخنراني و 540 عنوان مقاله به صورت پوستر ارائه مي‌شود.

عبدالرضا ميرمحسني يادآور شد: يك هزار و 200 مقاله به دبيرخانه كنگره ارسال شده بود كه در نهايت 674 مقاله از سوي هيئت داوران پذيرفته شد.

وي عنوان كرد: از اين تعداد مقاله ارسالي 23 مقاله از پژوهشگران 13 كشور خارجي از جمله دانمارك، اسپانيا، آمريكا، روسيه، استراليا، مالزي، كره جنوبي، كانادا، چين، جمهوري آذربايجان، ايتاليا، انگلستان و ارمنستان است.

ميرمحسني در ادامه با اشاره به محورهاي عمده مقالات پذيرفته شده شده افزود: نانوفناوري زيستي، مواد نانو ساختار، نانوكامپوزيت‌ها، نانوالكترونيك و نانومكانيك، نانو در پزشكي، نانوحسگرها و نانوحسگرهاي زيستي، نانوفتونيك، نانومغناطيس، ساخت و تعيين خواص در مقياس نانو، محاسبات، شبيه‌سازي، طراحي و مدل‌سازي در زمينه نانو، نانوفناوري سبز، تجاري‌سازي تحقيقات در زمينه نانو و نقش پارك‌هاي علم و فناوري و مراكز رشد از جمله محورهاي اصلي مقالات پذيرفته شده است .

به گفته وي، در پايان كنگره، مقالات برگزيده پس از داوري، امكان چاپ در مجلات معتبر تخصصي فراهم خواهد شد.

دبير دومين كنگره بين المللي علوم و فناوري نانو برگزاري نمايشگاهي از توانمندي‌هاي شركت‌ها، كارخانجات و موسسات فعال در زمينه نانو و برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي در زمينه نانو را از برنامه‌هاي جنبي اين كنگره اعلام كرد.

در اين كنگره علاوه بر دكتر صادق واعظ زاده معاون علمي و فناوري رئيس جمهوري، متخصصاني چون شريعتي نياسر رئيس انجمن نانوفناوري ايران و پروفسور Geckeler از كشور آلمان و پروفسور Kuznetsov نيز سخنراني خواهند كرد.

دومين كنگره بين‌المللي علوم و فناوري نانو به ميزباني دانشگاه تبريز و با مشاركت انجمن نانو فناوري ايران از امروز به مدت دو روز در تبريز برگزار مي‌شود.
 سه شنبه 7 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 196]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن