تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815699957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سوال و جواب درباره جفر


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: وقتی صحبت از این می شود که جفر هر آشکاری نهان می کند سوالاتی مانند
1- چرا باید جفر به ما جواب بدهد ؟
2- بر اساس چه قانونی از آینده حال و گذشته خبر می دهد ؟
3- چرا روش های مختلف وجود دارد ؟
4- آیا هر سوالی را می تواند جواب دهد ؟
5- آیا هرگونه پیشبینی راجع به آینده باجفر درست است؟
6- آیا هر کسی از علم جفر می تواند بهره داشته باشد ؟
7- آیا جفر فقط بر اساس قوانین ثابت است یا الهام و ذهن جفار بر آن تاثیر می گذارد ؟
8- الهامات شیطانی چگونه اند؟
مطرح می شود جواب سوال اول این است که بر اساس اینکه خداوند روزی که آدم (ع) را خلق کرد تمامی علم اسماء را که حقیقت همه علوم است آموزش داد و همین گونه قسمتی از آن انتقال می یافت و قسمتی از آن تحریف می شد و یا انتقال نمی یافت به طوری که خیلی از اصل خود فاصله گرفت مثلا اآتش باد آب خاک عناصر سازنده خلقت است نه مواد که در قرآن آمده که اسان از خاک خلق شده و شیطان از آتش که بعد این کلام تحریف شد و امروزه با این باور که گذشتگان درک اشتباهی داشته اند شناخته می شود . ولی اگر دنبال اصل هر چیز برویم به حقیقت آن پی می بریم . مثال بعدی هفت آسمان است که در قرآن نیز آمده این موضوع را هم خداوند به حضرت آدم گفته بود . ولی امروز به اصطلاح روشن فکران آن را مردود می دانند. مساله بعدی نه فلک که هفت آسمان را در بر گرفته است که باز آن را جزو افسانه ها می پندارند .سیستم جفر بر اساس طروح سته مشهور کار می کند که عبارتند از 4- 4 و 7-7 و 9-9 و 12-12و 28-28و 30-30
جواب سوال دو این است که بر اساس موازینی که ما در طرح سوال و مستحصله و اخذ جواب بکار می بندیم که این قوانین توسط یا ریاضی دانان گذشته که در اوج فهم بوده اند ساخته می شده مانند ابو علی سینا یا کسانی که به آنان الهامات غیبی می شده چه شیطانی چه رحمانی یا توسط اساتیدی که عمر خود را گذاشته اند و و هر کدام جهت تسهیل در استخراج روشی را ابداع کرده اند .
جواب سوال سوم این است که که ما یک جفر بیشتر نداریم و آن جفر جامع که این است هر کدام از عامل هایی که گفتم در جواب سوال دو بر اساس کارایی هایی که می خواستند جفر هایی را ابداع می کردند مثلا در دانستن اینکه حال یک نفر چگونه است جفر های زیادی وجود دارد یا مثلا اسم چیزی را بخواهند استخراج کنند جفری جداگانه به کار می بندند یا مکان و زمان را از روشی دیگر یا می خواهند کتبی که در گذشته بوده و حال نیست را به طور کامل استخراج کنند یا بدانند وضعیت غله و یا جنگ و حمله و عاقبت پادشاهی و وزارت چگونه خواهد بود .مثلا شما می خواهید کتابی را استخراج کنید فکر کنید از جفر معروف صدیقی استفاده کنید که تعداد اساس معلومی دارد این دقیقا مثل این می ماند که به شما بگوییم بیا سطر اول این کتاب را با دو حرف برای ما بگو چنین چیزی محال است زیرا ممکن است صد حرف داشته باشد برای این این کار شاخه ای از جفر جامع است که از سوال هشت حرف بر اساس موازین بدست می آورند و از هر حرف آن چهار حرف دیگر که جواب این جفر تا بی نهایت ادامه دارد و مثلا می خواهیم بدانیم که حال فلان کس خوب است یا نه لازم نیست از یک چنین جفر سختی استفاده کنیم و مثلا از جفر پنج سطری استفاده می کنیم وسریع تر به جواب می رسیم.
جواب سوال چهارم آری می تواند به شرط اینکه در زمان های مناسب نجومی سوال کرده باشیم مانند تثلیث وتسدیس البته مثلا سوال شما این است که قیامت کی است ؟ مسلما جواب این سوال یا این است که به شما ربطی ندارد یا بستگی به اراده خدا دارد و از این قبیل پس وقتی می گوییم جواب می دهد حتما نباید آنجورکه ما می خواهیم جواب دهد.
جواب سوال پنجم این است که جفر بر اساس موازینی که در حال به آن می دهید از آینده خبر می دهد مثلا عین این است که من بگویم دو روز است غذا نخورده ام پس اگر اینگونه ادامه پیدا کند من مثلا تادو روز و 6 ساعت و 5 دقیقه دیگر بیشتر زنده نیستم.مثلا شما سوال کرده اید من کی می میرم مثلا می گوید سه سال و فلان قدر دیگر و شما در همین حین باعث آزردگی پدرو مادرت می شوی همین باعث آن می شود که از عمر شما کم بشود یا بر عکس شب قدر در اثر رفتاری که می کنید خداوند اراده کند و عمر شما را افزایش دهد پس اینگونه است که می گوییم تا(( الان آینده به این شکل است اگر شرایط اصی تغییر نکند .))
جواب سوال ششم خیر بسیار کسانی بوده اند که عمر خود را گذاشته اند دریق از قطره ای که از این اقیانوس نصیبشان شده باشد یا کسانی که مستحصله را بلدند اما از موازین خبر ندارند و فکر می کنند جفر بر مبنای نادرستی است که جواب نمی دهد یا کسانی که جفر را بلد بوده اند مستحصلات واقعی را می دانستند و این علم باعث پریشانی خاطر و فقر و بدبختی برای آنان شده است چون بهره درستی نداشته اند اما کسانی بهره ای از این علم شریف دارند به مقصود خود می رسند پس اول هر کس می خواهد جفر یاد بگیرد باید ببیند از جفر نصیب دارد یا نه .
جواب سوال هفتم هم بله و هم خیر است بعضی ها که جفر به صورت الهامی به آنان ؛آموزش داده شده است چه شیطانی چه رحمانی از آن استخراج الهامی انجام می دهند وباقی بر اساس قوانین بسیار زیادی که در کنار هم باید قرار گیرند استخراج جواب می کنند آنقدر دقیق که بنده چند نفر را در یکی از شهرستان ها در یک سال پیش از یکی از دوستانم شنیده بودم نرم افزار مستحصله صدیقی را ساخته بودند ولی به هیچ کس نمی دهند یا مثلا یک پیر مرد ساده ای که در مشهد جفر صدیقی را با انگشت های دست خود پنج دقیقه ای حساب می کرد و فقط کافی بود به او یک مدخل کبیر بدهیم سرعت و فهمش از کامپیوتر هم بالا تر بود.
جواب سوال هشتم این است که از منبع رحمانی نباشد برای مثال یعنی از شیطان و شیاطین باشد که لزوما نباید خود فرد متوجه باشد مثلا فکر می کند در خواب فرشته یا آدم خوبی است که دارد قواعد را به او یاد می دهد و این قوانین یا باعث اشتباه به جواب رسیدن می شود و یا در اختیار شیطان بودن و یا اینکه صاحب جفر های غیر متعارف از نظر شرعی شدن که برای گناه کردن می خواهند از خدا اجازه بگیرند .






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 511]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن