تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815931576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رشد 20 درصدي پذيرش دانشجو در مراكز علمي كاربردي استان


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: رشد 20 درصدي پذيرش دانشجو در مراكز علمي كاربردي استان
پناهنده- تعداد كل دانشجويان مراكز علمي كاربردي استان در سال تحصيلي جاري در مقايسه با سال تحصيلي گذشته 20 درصد رشد داشته است.

رئيس دانشگاه جامع علمي كاربردي استان با بيان اين مطلب به خبرنگار ما گفت: در سال تحصيلي گذشته تعداد دانشجويان مراكز علمي كاربردي استان هزار و 900 نفر بوده است كه از اين رقم در سال تحصيلي جاري با 20 درصد رشد به 2 هزار و 346 نفر افزايش يافته است.

دكتر خراشادي زاده تعداد دانشجويان مركز علمي كاربردي دانشگاه صنعتي را 735 نفر اعلام كرد و افزود: در اين مركز 4 رشته كارشناسي، 9 رشته كارداني پودماني و 9 رشته كارداني ترمي فعال است.وي تعداد دانشجويان مركز علمي كاربردي جهاد دانشگاهي را نيز 929 نفر بيان كرد و متذكر شد: در سال تحصيلي گذشته اين مركز داراي 526 دانشجو بوده است.

وي با بيان اين كه مركز علمي كاربردي جهاد دانشگاهي داراي 4 رشته كارداني ترمي، 4 رشته كارداني پودماني و 4 رشته كارشناسي است در خصوص مركز علمي كاربردي جهاد كشاورزي محمديه، تصريح كرد: اين مركز نيز در سال تحصيلي گذشته و جاري به ترتيب داراي 146 و 227 دانشجو بوده است و 6 رشته كارداني ترمي و 3 رشته كارداني پودماني در اين مركز فعال است.وي رشته تحصيلي توليد و فرآوري زعفران را از جمله رشته هاي فعال پودماني اين مركز عنوان كرد و ادامه داد: اين مركز تنها مركز كشور است كه رشته زعفران در آن فعال مي باشد.به گفته وي براي اولين بار در استان اين مركز در رشته فرآوري زعفران در ارديبهشت ماه اقدام به پذيرش 24 دانشجو كرده است و دانشجويان اين رشته فعالان و شاغلان توليد زعفران مي باشند.وي پيش بيني ظرفيت 70 نفر را در دوره بعدي پذيرش رشته فرآوري زعفران كرد و گفت: محدوديتي در پذيرش متقاضي وجود ندارد.وي در خصوص مركز علمي كاربردي كشاورزي قاينات خاطر نشان كرد: در اين مركز 3 رشته كارداني ترمي داير است و در سال تحصيلي جاري تعداد دانشجويان مركز 95 نفر بوده كه اين تعداد در سال تحصيلي گذشته 88 نفر بوده است.به گفته وي براي ترم تحصيلي آينده در اين مركز با ايجاد 6 رشته كارداني و يك كارشناسي موافقت شده است.

وي تعداد رشته هاي مركز علمي كابردي نهبندان را نيز 3 رشته كارداني ترمي اعلام كرد و گفت: رشته توليد و فرآوري خرما و استخراج معدن كه از قابليت هاي منطقه نهبندان است از جمله رشته هاي فعال اين مركز مي باشد.وي تعداد دانشجويان مركز نهبندان را در سال تحصيلي گذشته و جاري به ترتيب 270 و 372 دانشجو بيان كرد و ادامه داد: با تكميل ساختمان اين مركز پيش بيني مي شود تعداد دانشجويان به هزار نفر افزايش يابد.

به گفته وي پذيرش دانشجو از كشورهاي فارسي زبان همسايه مثل افغانستان با توجه به موقعيت استراتژيك نهبندان از برنامه هاي مد نظر است.وي در خصوص افزايش رشته هاي مقاطع كارداني ترمي و پودماني عنوان كرد: در سال گذشته در مقطع كارداني پودماني 21 رشته و در سال جاري با افزايش 4 رشته، تعداد رشته هاي فعال به 25 رشته افزايش يافت.

وي تعداد رشته هاي كارداني ترمي را نيز در سال تحصيلي گذشته 27 و در سال تحصيلي جاري 37 رشته اعلام كرد و متذكر شد: در مقطع كارشناسي نيز تعداد رشته ها در سال گذشته از 4 به 9 رشته در سال جاري افزايش يافته است.وي راه اندازي رشته هاي تحصيلي متناسب با نياز مناطق بدون موازي كاري با ديگر مراكز آموزش عالي را از سياست هاي دانشگاه جامع علمي كاربردي عنوان كرد.
 سه شنبه 7 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن