تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815347343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

8 آبان؛ آغاز اولين كنفرانس جهاني راديوهاي قرآني و اسلامي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: 8 آبان؛ آغاز اولين كنفرانس جهاني راديوهاي قرآني و اسلامي
گروه هنر: مراسم افتتاح اولين كنفرانس جهاني راديوهاي قرآني و اسلامي صبح روز چهارشنبه 8 آبان در تهران برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا)، اين مراسم ساعت 9 صبح روز چهارشنبه در مركز همايش‌هاي بين‌المللي صدا و سيما و با حضور دست‌اندركاران اين كنفرانس جهاني و ميهماناني از ايران و جهان برگزار مي‌شود.

اولين كنفرانس جهاني راديوهاي قرآني و اسلامي از 8 تا 10 آبان 1387 مصادف با 29 شوال الي 1 ذي‌القعده به همت معاونت صدا و راديو قرآن صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران و با شركت كشورهاي مختلف در مركز همايش‌هاي بين‌المللي صدا و سيما برگزار مي‌شود و به بررسي وضعيت جاري و مطلوب راديوهاي قرآني و اسلامي مي‌پردازد.

نخستين كنفرانس جهاني راديوهاي قرآني و اسلامي با حضور انديشمندان، كارشناسان و صاحب‌نظران علاقمند به موضوعات رسانه‌اي به ويژه در حوزه برنامه‌سازي و پيام‌رساني راديو و همچنين استادان و پژوهشگران در زمينه موضوعات ديني براي ارائه سخنراني و عرضه مقالات علمي و تحقيقاتي آبان ماه سال جاري در تهران برگزار خواهدشد.

همچنين محورهاي اصلي كنفرانس راديوهاي قرآني و اسلامي شامل: بررسي كاركرد رسانه‌هاي ديني و قرآني و چگونگي پيام‌رساني آنها، بهره‌گيري از تكنولوژي‌هاي جديد رسانه‌اي در موضوعات اسلامي و قرآني، قالب‌ها و روش‌هاي جديد برنامه‌سازي راديوهاي اسلامي و قرآني، راه‌هاي تامين و تدارك مالي اين راديوها، نحوه بررسي و ارزيابي ميزان تاثيرگذاري راديوهاي اسلامي و قرآني، مشكلات و موانع پيام‌رساني در اين راديو‌ها و ارائه راهكارها، چگونگي افزايش جمعيت شنونده قرآني و جذب مخاطبان جديد، تفكر و گفتمان قرآني در رسانه‌ها، نحوه تبادل و تعامل ميان راديوهاي قرآني و اسلامي و چگونگي آموزش عوامل توليد در اين راديوها است.

اولين كنفرانس راديو هاي قراني اسلامي از هشتم تا دهم آبان ماه با حضور نمايندگان راديوهاي قرآني 50 كشور دنيا برگزار مي‌شود و در مراسم اختتاميه اين كنفرانس (دهم آبان ماه) در شبستان امام خميني حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله عليها، از مقام قرآني حضرت آيت‌الله مكارم شيرازي به صورت ويژه تجليل به عمل خواهد آمد.

حسن خجسته معاون صدا، محمدرضا گلي‌زاده دبير اين كنفرانس، محمدحسين محمدزاده مدير راديو قرآن و نايب رئيس، غلامرضا سيدان قائم مقام نايب رئيس، شهريار ضياء آذري مسئول كميته علمي و پژوهشي، محمود زكاوت مسئول كميته تبليغات و روابط عمومي و احمد آبادي مسئول كميته مالي و امور پشتيباني كنفرانس از دست‌اندركاران كنفرانس هستند.

علاقه‌مندان براي كسب اطلاعات بيشتر به پايگاه اطلاع‌رساني اين كنفراس به نشاني www.Iqrc.ir مراجعه كنند.
 دوشنبه 6 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن