تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819755410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برگزاري مسابقه قرآني «هر روز يك سوال، يك برنده» در نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: برگزاري مسابقه قرآني «هر روز يك سوال، يك برنده» در نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال
گروه وبلاگ و IT: مسابقه قرآني با عنوان «هر روز يك سوال، يك برنده» به‌همت وب‌سايت «ختم قرآن مجيد» همزمان با برپايي دومين نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال در حال برگزاري است.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا)، سايت «ختم قرآن مجيد» به‌منظور ترويج فرهنگ قرآن‌خواني، طرح ختم قرآن مجيد و مسابقه «هر روز يك سوال، يك برنده» را در نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال برگزار كرده تا كاربران با حداقل زمان به بالاترين بهره معنوي دست يابند.

در قالب اين مسابقه اعضاي پايگاه اينترنتي «ختم قرآن مجيد» با قرائت 10 آيه يا يك صفحه هر شب در بيش از چندين ختم قرآن شركت مي‌كنند.

از جوايز مسابقه قرآني «هر روز يك سوال، يك برنده» مي‌توان به 50 ساعت اينترنت براي ‌‌پنج نفر هديه شركت تراشه‌هاي سبز ارائه دهنده خدمات اينترنتي و voip و پنج سري نرم‌افزارهاي مختلف براي پنج نفر هديه شركت سروش مهر (ايمان) اشاره كرد.

در اين طرح مسلمانان 56 كشور از پنج قاره جهان شركت داشته كه بيشترين ثبت‌نام‌كنندگان پس از ايران، مسلمانان ايالات متحده آمريكا و انگلستان و كانادا هستند.

علاقه‌مندان براي شركت در اين مسابقه مي‌توانند به غرفه پايگاه اينترنتي ختم قرآن مجيد در دومين نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال واقع در شبستان مصلي تهران مراجعه كنند.

وب سايت «ختم قرآن مجيد» را اينجا ببينيد!
 يکشنبه 5 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 214]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن