تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821235970




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اردبيل ركورد پياده روي با خانواده را شكست


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اردبيل ركورد پياده روي با خانواده را شكست
خبرگزاري آريا - همايش پياده روي با خانواده با حضور بيش از 400 هزار نفر از آحاد مختلف مردم اعم از زن و مرد، پيرو جوان در باشكوهترين حركت ورزشي مسافت هفت كيلومتري دور درياچه شورابيل را به همراه خانواده پياده‌روي كردند.

به گزارش خبرگزاري آريا،‌ در اين همايش استاندار اردبيل و معاون توسعه ورزشهاي همگاني سازمان تربيت بدني، رييس فدراسيون ورزشهاي همگاني و جمعي از مديران اجرايي استان حضور داشتند و به همراه شهروندان علاقمند به ورزش استان به پياده روي پرداختند.

اين همايش در يك هواي متبوع پاييزي برگزار و به مدت 2 ساعت از طريق شبكه سوم سيما به صورت زنده پخش ‌شد و در پايان آن به قيد قرعه به يك هزار و 100 نفر جوايز نفيسي همچون كمك ‌هزينه سفر حج‌عمره، كمك‌ هزينه سفر به سوريه، لوازم خانوادگي به همراه خودروي سواري پرايد هديه ويژه استاندار اردبيل به برندگان اهدا شد.

استاندار اردبيل گفت: ايجاد شادابي و نشاط براي جامعه از سياستهاي مهم دولت نهم مي باشد و در اين راستا خدمتگزاران دولت اقدامات موثري انجام داده اند.

علي نيكزاد افزود: استانداري اردبيل از برگزاري چنين همايشهايي كه با منجر به نشاط عمومي مي شود حمايت مي كند.

مديركل تربيت بدني استان اردبيل در پايان اين همايش با قدرداني از حضور گسترده آحاد مردم استان اردبيل در اين همايش گفت: علاوه بر اهالي اردبيل بسياري از دوستداران ورزش از شهرهاي مختلف استان در آيين شركت كرده بودند كه اين حركت نشان‌دهنده علاقمندي مردم استان به سلامت روح و روان است.

شروين اسبقيان افزود: اين حضور باشكوه نشان داد كه اردبيل همچنان از ظرفيت خوبي براي رشد و پرورش قهرماناني چون حسين رضازاده و علي دايي را دارد و در اين مسير تشويق و ترغيب خانواده‌ها اثرگذار است.

وي هدف از برگزاري اين همايش را ايجاد روحيه نشاط و شادابي دانست و گفت: با برگزاري اين همايش‌ها دولت و سازمان تربيت‌بدني قصد ايجاد يك فضاي عاري از مواد مخدر و سيگار را دارند تا بتوانند جوانان را به سمت و سوي ورزش بكشانند.

معاون توسعه ورزشهاي همگاني سازمان نيز گفت: برگزاري همايش پياده‌روي خانواده از ابتكارات سازمان تربيت بدني در دو سال اخير مي باشد.

محمد هادي حسام افزود: دراين همايشها كه بصورت هفتگي در استان‌هاي مختلف كشور برگزار مي‌شود قصد داريم فضاي لطيف و بانشاطي را براي افراد مختلف جامعه فراهم كنيم.

وي گفت: در كنار توجه به ورزش قهرماني در طول سه سال اخير اقدامات خوب و موثري براي بسط و گسترش ورزش همگاني انجام شده كه نمونه آن همايش‌هاي پياده‌روي، دوچرخه‌سواري، اسكيت و توجه به ورزش پايه در مدارس است.

معاون توسعه ورزش‌هاي همگاني كشور در پايان اظهار اميدواري كرد مردم اردبيل در همايش‌هاي بعدي بتوانند ركورد خود را بهبود و همچنان در صدر قرار گيرند.

رئيس فدراسيون ورزش‌هاي همگاني كشور نيز گفت: با ركوردشكني مردم اردبيل در همايش پياده‌روي با خانواده، از اين به بعد شهر اردبيل به عنوان شهر پياده‌روي جهان معرفي خواهد شد.

عزيزالدين حيدري افزود: اين حضور كه تاكنون بي‌سابقه بوده نشان از علاقمندي و اشتياق مردم اردبيل به ورزش همگاني و عمومي دارد و بايد از اين ظرفيت به بهترين شكل استفاده كرد.
 يکشنبه 5 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن