تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798680310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ابومسلم در خانه سياه يا سفيد؟ پرسپوليس و سپاهان دوباره به هم رسيدند


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: ابومسلم در خانه سياه يا سفيد؟ پرسپوليس و سپاهان دوباره به هم رسيدند
* امير وفايي
هفته دوازدهم ليگ برتر فوتبال امروز با انجام 8 ديدار آغاز مي شود و ديدار تيم هاي استقلال تهران و پيكان قزوين در روز دوشنبه، حسن ختام اين بازيها خواهد بود.

* ابومسلم-داماش
در يكي از مهمترين ديدارهاي امروز، ابومسلم و داماش در شرايطي نفسگير به مصاف هم مي روند كه سرنوشت اين بار روز حساسي را در مقابل دو سر مربي ليگ برتر قرار داده است.

برگي زر و ذوالفقارنسب هر دو زير فشار انتقادات هستند. بي ترديد اگر ابومسلم در اين بازي خانگي از پس تيم گيلاني بر نيايد، مشخص نيست چه عاقبتي در انتظار برگي زر خواهد بود.
ضمن آنكه از دست دادن سه امتياز مي تواند به منزله پايان كار بيژن ذوالفقارنسب در تيم داماش باشد. در حال حاضر ابومسلم با 10 امتياز در مكان چهاردهم و داماش با 8 امتياز در مكان شانزدهم قرار دارد. آمار 7 شكست در كارنامه ابومسلم كه اين تيم را در صدر پرباخت ترين تيم هاي ليگ قرار مي دهد، براي تيفوسي هاي مشكي قابل هضم نيست.اعتراضات دامنه دار آنها كه از اواسط شهرآورد مشهد آغاز شده، هنوز ادامه دارد و حتي به مناظره با مسؤولان باشگاه هم كشيده شده است. آنها پس از آنكه شب شكست مقابل پيام مقابل باشگاه تجمع و اقدام به حركات اعتراض آميز نمودند، پنج شنبه عصر با شركت در جلسه اي با حضور مسؤولان ابومسلم خواستار رسيدگي به اوضاع تيم شدند. در اين جلسه البته مسؤولان تيم از هواداران عصباني خواستند تا نيم فصل دندان روي جگر بگذارند تا آنها بتوانند در صورت عدم نتيجه گيري كادر فني فعلي با گزينه هاي خود وارد مذاكره شوند. همه اين اتفاقها باعث مي شود كه بازي امروز را براي كادر فني فعلي ابومسلم بازي مرگ و زندگي بدانيم. هواداران امروز از ابومسلم نتيجه اي جز پيروزي را قبول نخواهند كرد و خطرناك آنجاست كه مشكي پوشان از ملاقات با تيم نه چندان پرقدرتي چون داماش هم دست خالي برگردند. امري كه با توجه به نوع بازي بسته اي كه تيمهاي ذوالفقارنسب به نمايش مي گذارند نگراني ها را افزايش مي دهد. ابومسلم در اين بازي احتمالاً با تركيب پور رضايي، بيات، عسگري، چاه جويي، ازهري، خاني، حقدوست، ناصحي، بائو، دانش دوست و اولروم چيدمان شود.

* مس كرمان - پيام خراسان
مس كرمان به سرعت در جدول در حال پايين رفتن است. آنها با 17 امتياز در مكان ششم قرار دارند. در مقابل پيام خراسان با همان سرعت در جدول رده بندي در حال صعود است و با 12 امتياز در جايگاه يازدهم جدول قرار گرفته است. بي ترديد در اين بازي اگر مس كرمان نتواند نتيجه بگيرد، فشار انتقادات بر پرويز مظلومي افزايش خواهد يافت. در مقابل كسي تيم خداداد عزيزي را براي شكست در اين بازي خارج از خانه سرزنش نخواهد كرد. آنها با پيروزي هاي چند بازي اخير، فراتر از انتظار ظاهر شده اند و با روحيه خوب دنبال تداوم بخشيدن به كاميابي هاي خود هستند. تنها سؤال اساسي در مورد پيام اين است كه بازگشت خداداد به كنار خط آيا براي اين تيم خوش يمن خواهد بود يا... .

* پرسپوليس - سپاهان
شرايط امروز پرسپوليس و سپاهان با آخرين روزهاي ارديبهشت ماه كه در مصافي فينال گونه بر سر جام قهرماني هفتمين دوره ليگ حرفه اي با يكديگر جنگيدند، قابل مقايسه نيست. در شرايطي آرام آرام به آخرين هفته هاي نيم فصل اول ليگ هشتم نزديك مي شويم كه قهرمان و نايب قهرمان فصل گذشته هنوز نشاني از اقتدار و انگيزه لازم براي تكيه زدن بر صدر جدول را بروز نمي دهند و در واقع با اين پرسش كليدي مواجه هستيم كه آيا اساساً مي توان نام پرسپوليس و سپاهان را در فهرست مدعيان فصل جاري ليگ برتر جاي داد؟
پرسپوليس پس از كسب تنها يك امتياز از سه بازي متوالي، موفق شد اولين شكست برق شيراز را با نتيجه اي آبرومندانه رقم بزند، اما حتي در اين مسابقه هم نشانه هايي از تزلزل در تيم افشين قطبي ديده مي شد. بازگشت كريم باقري تفكر و بهره برداري از موقعيت ها را به فاز تهاجمي پرسپوليس بازگرداند اما در نيمه دوم درست از زماني كه گام هاي باقري سنگين شد، برق بازي را در اختيار گرفت و پرسپوليس خوش شانس بود كه حريف از سه موقعيت تك به تك ايده آل استفاده نكرد و در نهايت حكم برتري ميزبان با اعلام يك ضربه پنالتي امضا شد.
پرسپوليس همچنان در خط دفاعي با ترديدها و نگراني هاي پرشماري مواجه است و غيبت عليرضا محمد در بازي امروز باعث مي شود افشين قطبي طبق معمول هميشه تغييراتي را در اين منطقه از زمين اعمال كند.
سپاهان كه كاملاً از كورس قهرماني فاصله گرفته و مدتهاست طعم كسب سه امتياز را نچشيده معجوني از ايرادهاي فني و تاكتيكي، اشتباهات داوري و بدشانسي هاي پياپي را سر مي كشد. آنها دو هفته پياپي تا آخرين ثانيه ها مقابل برق شيراز و سايپا برنده بودند، اما در نهايت گل تساوي را دريافت كردند. انگين فيرات معتقد است تيمش تنها به بدشانسي ها و اشتباهات مهلك داوري مي بازد و در صورت برطرف شدن اين دو معضل غيرفني،مي تواند به راحتي قهرمان ليگ برتر شود. او در بازي امروز، فرشاد بهادراني را هم در اختيار ندارد، اما مي تواند در فاز تهاجمي به بازيكناني مثل جمشيديان، اصغري، عماد رضا، پاپي و احسان حاج صفي اميدوار باشد.
عيار واقعي پرسپوليس و سپاهان كه رويارويي هايشان طي سالهاي اخير نشانه هايي از رجزخواني و جنگ حيثيتي را هم در دل خود جاي داده در بازي امروز مشخص خواهد شد.
پرسپوليس در غياب عليرضا محمد محروم و مسعود زارعي مصدوم با حفره بزرگي در سمت راست خط دفاعي مواجه است و آن طور كه از دل تمرينات هفته گذشته برمي آمد قطبي قصد دارد از سپهر حيدري در جناح راست استفاده كند، زيرا نقطه قوت سپاهان هم دقيقاً در سمت چپ متمركز شده و ستاره هايي مثل جلال اكبري و احسان حاج صفي در آن منطقه از زمين جولان مي دهند.
حساسيت رويارويي امروز پرسپوليس و سپاهان از بعضي جهات كمتر از بازي فينال گونه آنها در هفته پاياني فصل گذشته نيست. قطبي و فيرات هر دو با انتقادهاي بسياري مواجهند و پيروزي در اين بازي بزرگ و حيثيتي مي تواند آنها را از كليه ايرادهاي وارده مبرا كند.

برنامه كامل بازيها
امروز:
* سايپاي كرج - مقاومت سپاسي شيراز
* ذوب آهن اصفهان - استقلال اهواز
* برق شيراز - راه آهن شهرري
* ملوان انزلي - صبا باتري قم
* فولاد خوزستان - پاس همدان
تمامي ديدارها جز بازي پرسپوليس و سپاهان كه در ساعت 16 و 35 دقيقه برگزار مي شود، ساعت 14 و 45 دقيقه انجام مي شود.
فردا: پيكان - استقلال تهران
 يکشنبه 5 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 175]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن