تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816281610




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از ورزش شهرستانها


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: كوتاه از ورزش شهرستانها
مسابقات تكواندو در 5 رده سني
مهربان - خبرنگاركيهان: بمناسبت گراميداشت هفته نيروي انتظامي يك دوره مسابقه تكواندو با شركت 98تكواندو كار از شهرستانهاي سراب-هريس- بستان آباد و تيم هيئت تكواندو مهربان در 5 رده سني خردسالان - نونهالان- نوجوانان- جوانان و بزرگسالان درسالن ورزشي جهان پهلوان تختي مهربان برگزار شد. در مجموع امتيازات تيمي، تكواندوكاران شهرستان سراب با كسب 60 امتياز به مقام نخست دست يافتند. و تكواندوكاران شهرستان هريس با 42 امتياز و تكواندو كاران هيئت تكواندو مهربان با كسب 37 امتياز مقام هاي دوم و سوم را كسب كردند.
صعود به قله ميز داغ
¤ جمعي از كوهنوردان هيئت كوهنوردي مهربان در يك نامه مشترك با جمعي از كوهنوردان تبريز به ارتفاعات 2890 متري ميز داغ در مهربان صعود كرده و پرچم جمهوري اسلامي ايران را بر فراز آن به اهتزاز در آوردند.
كوهنوردان تبريزي را در اين صعود جمعي از فرزندان جانبازان تشكيل مي دادند.
مسابقات فوتسال فرزندان شاهد
مشهد- خبرنگاركيهان: نخستين دوره مسابقات فوتسال فرزندان پسر شاهد و ايثارگر بزرگسال خراسان رضوي با حضور 12تيم ازشهرستان هاي تربت جام، تربت حيدريه، نيشابور، گناباد فريمان، چناران، درگز، قوچان و مناطق سه گانه مشهد در مشهد برگزار شد.
در رده بندي تيم ها، تربت جام، منطقه 2 مشهد و منطقه 3 مشهد به ترتيب مقامهاي اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
مسابقات فوتسال آجين دوجين
ساوجبلاغ - خبرنگاركيهان: مراسم اختتاميه مسابقات فوتسال جام رمضان در روستاي آجين دوجين برگزار شد.
دراين مسابقات كه توسط پايگاه شهيد خرادپور در مجموعه ورزشي شهداي روستاي آجين دوجين برگزار شد 12تيم شركت داشتند كه در دو گروه 6 تيم با يكديگر رقابت كردند.
درپايان اين مسابقات به اعضاي تيم هاي اول تا سوم جوايزي همراه با مدال و كاپ جام رمضان اهدا شد. به بازيكن اخلاق و آقاي گل نيز جوايزي اهدا شد.
معرفي قهرمانان فوتسال بادرود
بادرود-خبرنگاركيهان: هيئت ورزش هاي همگاني با همكاري هيئت فوتبال بخش بادرود اقدام به برگزاري مسابقات فوتسال در رده سني نونهالان تا رده اميد كرد. در اين مسابقات تعداد 30تيم در رده هاي مختلف شركت كردند كه درپايان تيم هاي الزهرا (نونهالان) و مانتو سراي شايان (نوجوانان) و مبل كتيبه (جوانان) و امرسان (اميد) با شكست حريفان عنوان قهرماني را كسب كردند.
از سوي تربيت بدني و هيئت ورزش هاي همگاني به تيم هاي قهرمان و نايب قهرمان جوايزي اهدا شد.
مسابقه دو و ميداني دانش آموزي
اسفراين - خبرنگار كيهان: يك دوره مسابقه دووميداني ويژه دانش آموزان مقطع راهنمايي در شهرستان اسفراين برگزار شد.
در اين مسابقات كه تعداد 230 نفر از دانش آموزان اين شهرستان شركت داشتند شركت كنندگان مسافت 2 كيلومتري را دويدند. مهدي علي پور از مدرسه راهنمايي شهيد مطهري، حسين داورپناه از مدرسه شهيد مسلم دشتي و جواد افروز از مدرسه شهيد غلامي راد به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را كسب كردند. به اين افراد جوايزي اهدا شد.
بهره برداري از دو مجموعه ورزشي
شهركرد- خبرنگار كيهان: دو مجموعه ورزشي از طرح مصوب دور اول سفر استاني رئيس جمهوري در شهرهاي طاقانك و شلمزار چهارمحال و بختياري به بهره برداري رسيد. اعتبار اين دو مجموعه از اعتبارات وزارت نفت و منابع استاني تامين شده است. براي ساخت اين دو مجموعه 4 ميليارد ريال ظرف مدت يك سال هزينه شده است. با بهره برداري از اين دو مجموعه 2 هزار و 600 مترمربع به فضاي ورزشي استان اضافه شد.
يادواره شهيدان ورزشكار
نخستين يادواره 69 شهيد ورزشكار لنجان در زرين شهر برگزار شد. شهداي ورزشكار اين شهرستان داراي مقام هاي متعددي از جمله 7 مقام كشوري، 18 مقام استاني و 44 مقام شهرستاني در رشته هاي جودو، كشتي، كوهنوردي، آمادگي جسماني، كاراته، فوتبال، دفاع شخصي و واليبال بودند.
همايش كوهپيمايي دختران دانش آموز
هشترود- خبرنگار كيهان: به مناسبت هفته تربيت بدني همايش كوهپيمايي دانش آموزان دختر در هشترود برگزار شد.
اين مراسم با شركت حدود 500 نفر از دانش آموزان دختر مقاطع دبيرستان و راهنمايي برگزار شد، در پايان اين مراسم به دانش آموزان ورزشكار نمونه بويژه دانش آموزان كوهنورد كه بهترين صعود را داشتند جوايزي اهداء شد.
معرفي اسكيت بازان برتر
كرمانشاه - خبرنگار كيهان: يك دوره مسابقه اسكيت نمايشي ويژه آقايان در كرمانشاه برگزار شد.
در اين دور از مسابقات كه با حضور علاقه مندان اين رشته برگزار شد در مقطع سني نوجوانان، محمد رضا عباسي، امير حسين شاهرخي و محمد حسين خزايي و در مقطع جوانان نيز، سعيد سرحدي، ميلاد كاوياني و محمد احمدي اول تا سوم شدند و در بخش بزرگسالان هم عليرضا شمس و ميثم محمدي مشتركاً اول و سعيد آمون و محسن آقايي رتبه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
برترين هاي بانوان تكواندوكار
چناران- خبرنگار كيهان: به مناسبت هفته نيروي انتظامي و هفته تربيت بدني يكدوره مسابقه تكواندو در گروه بانوان و در 4 رده سني نونهالان، خردسالان، نوجوانان و جوانان در چناران برگزار شد.
در پايان اين مسابقات كه 50 تكواندوكار از 3 باشگاه و در 13 وزن به رقابت پرداختند مريم عليخواه و صبا محمدي در نونهالان، زهرا جباري و زهرا خسروي در خردسالان، صديقه جعفري، فاطمه جباري، زهرا سلطاني، سميه اميدوار، و فاطمه عبدي در نوجوانان، فاطمه روحاني، فهيمه عرفاني، فهيمه نظامي و آزاده قنبرزاده در رده سني جوانان رتبه هاي برتر را كسب كردند.
پيشكسوت برتر در مسابقات جهاني
بندرعباس- خبرنگار كيهان: «حميد سنگي» وزنه بردار پيشكسوت هرمزگان در بيست و چهارمين دوره مسابقات وزنه برداري پيشكسوتان جهان كه در يونان برگزار شد، مقام نخست اين دوره از مسابقات را بدست آورد.
وي كارمند سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري بندرعباس است.
در اين دوره از مسابقات 530 وزنه بردار از 48 كشور جهان با يكديگر به رقابت پرداختند. از ايران نيز 26 وزنه بردار در اين مسابقات شركت كرده بودند كه 9 وزنه بردار، موفق به كسب مقام شدند.
 يکشنبه 5 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 242]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن