تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کمترین کفر این است که انسان از برادرش سخنی بشنود و آن را نگه دارد تا او را با آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816015995




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

علامه فضل‌الله: رژيم صهيونيستي هم‌چنان در برابر مقاومت احساس ضعف مي‌كند مسلمانان به خدا، رسول اكرم (ص) و امانت‌هايشان در بيت‌المقدس خيانت نكنند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: علامه فضل‌الله: رژيم صهيونيستي هم‌چنان در برابر مقاومت احساس ضعف مي‌كند مسلمانان به خدا، رسول اكرم (ص) و امانت‌هايشان در بيت‌المقدس خيانت نكنند


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: بين‌الملل - منطقه‌يي

علامه فضل‌الله، احياي طرح صلح پيشنهادي اعراب توسط رژيم صهيونيستي را ناشي از ضعف و ناتواني اين رژيم در برابر گروه‌هاي مقاومت دانست.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از دفتر اطلاع رساني علامه محمد حسين فضل‌الله مرجع شيعه لبنان، اين مرجع شيعه در خطبه‌هاي نماز جمعه‌ي بيروت تاكيد كرد: رژيم صهيونيستي اين بار سعي در احياي طرح صلح پيشنهادي اعراب نموده است و شاهد هستيم كه برخي مسوولان صهيونيستي طي روزهاي اخير از منافع مشترك با كشورهاي ميانه‌روي عرب و مذاكره با تمامي كشورهاي منطقه سخن مي‌گويند.

وي افزود: مسوولان صهيونيستي از جمله وزير جنگ اين رژيم تاكيد كرده‌اند كه به دنبال مذاكرات همه جانبه نه تنها با سوريه و فلسطين بلكه با تمامي كشورهاي ميانه‌ روي عرب جهت تحكيم قدرت در رويارويي با ايران، حماس و حزب‌الله هستند و كاملا واضح است، دشمني كه هيبت و عظمتش در مقابل مقاومت در جنگ ژوييه شكست خورده است و هم چنان در برابر گروه‌هاي مقاومت و انتفاضه احساس ضعف و نگراني مي‌كند، اين بار سعي دارد به روش ديگري اعراب و مسلمانان را به خود مشغول سازد.

علامه فضل‌الله گفت: از آنجا كه تحولات بين‌المللي موجود به سود رژيم صهيونيستي نيست، اين رژيم سعي دارد تا فضا را براي حيله‌گري‌هاي جديد فراهم كند و كشورهاي عربي را كه از انجام مذاكرات با دوستان و برادران خود سرباز مي‌زنند، به ميز مذاكرات با اسراييلي‌ها بكشاند.

وي ادامه داد: كنار اين طرح‌هاي صلح خطرناك اسراييل، همچنان شاهد اقدامات خشونت آميز شهرك نشينان يهودي عليه كشاورزان فلسطيني در باغ‌هاي زيتون، حملات شهرك‌نشينان صهيونيست، عليه فلسطينيان در عكا، حفاري‌هاي رژيم صهيونيستي در اطراف مسجد الاقصي، اقدامات تجاوزگرانه‌ي يهوديان تندرو در مسجدالاقصي و ارتكاب جنايات و اقدامات زشت و ناشايستي هم چنين نوشيدن شراب در صحن‌ اين مكان مقدس هستيم كه با هدف خدشه دار كردن احساسات مسلمانان صورت مي‌گيرد.

مرجع شيعه‌ي لبنان گفت: سوالي كه در اين جا بايد از مسلمانان جهان به ويژه سازمان كنفرانس اسلامي، كميته‌ي قدس و اتحاديه عرب پرسيد، اين است كه چرا هم چنان بر موضع حقيرانه‌ي خود در قبال آنچه كه عليه فلسطينيان و مسجدالاقصي صورت مي‌گيرد، پافشاري دارند، در حالي كه اگر يكي از قبر‌هاي يهوديان اين چنين هدف قرار گيرد، فرياد اعتراض آنها جهان را پر خواهد كرد؟

وي ادامه داد: به مسلمانان مي‌گويم كه به خدا، رسول اكرم (ص) و امانت‌هايتان در بيت‌المقدس خيانت نكنيد و به فلسطينيان نيز مي‌گويم شكاف ملي و اختلافات سياسي شما را از مقاومت غافل ساخته است و موجب شده است كه به جاي آنكه سلاحتان را به سينه‌ي دشمن نشانه بگيريد به سينه‌ي يكديگر نشانه بگيريد و اين ضعف داخلي موجب شده است كه فرصت‌هاي احياي وحدت ملي در بين شما از بين برود و ما نگران آن هستيم كه مساله فلسطين پيش از سقوط آمريكا و اسراييل سقوط كند.

علامه فضل‌الله در ادامه از رهبران مصر خواست تا در قبال فراهم كردن تسهيلات لازم جهت وصول مواد غذايي، بهداشتي و سوخت به ساكنان نوار غزه مسوولانه‌تر عمل كنند و به جاي اتخاذ تدابير شديدتر در گذرگاه‌ها اقدام به بازگشايي گذرگاه‌هاي غزه كنند.

مرجع شيعه لبنان با اشاره به انتخابات رياست جمهوري آمريكا و رقبات بين نامزد‌هاي دموكرات و جمهوري‌خواه اين كشور تاكيد كرد: با وجود آن‌كه نامزد‌هاي رياست جمهوري آمريكا در خصوص مسايل سياسي داخلي اختلاف نظر دارند اما هر دوي آنها در ميزان حمايت از اسراييل توافق دارند زيرا به دنبال جلب حمايت مالي صهيونيست‌ها و جلب آراء يهوديان در انتخابات هستند بدون آنكه در اين ميان هيچ صدايي از گروه‌هاي عربي و اسلامي آمريكا در حمايت از مسايل جهان عرب و اسلام شنيده شود.

وي در ادامه با اشاره به بحران اقتصادي در آمريكا و تاثير آن بر ديگر كشورهاي جهان تاكيد كرد: اروپا نيز به دليل تاثيرات منفي اين بحران بر اقتصادش سعي دارد در همكاري‌ با آمريكا به نتايج مثبتي جهت كاهش تاثير اين بحران بر اقتصادش برسد اما كشورهاي جهان سوم كه اقتصاد آنان بر پايه‌ي دلار استوار است از نتايج منفي اين بحران رنج مي‌برند و اين امر فرصت‌ها را براي حل مشكلات پيچيده‌ي موجود از آنها سلب كرده است.

انتهاي پيام
 شنبه 4 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن