تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814741368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بررسي زمينه‌ي توسعه‌ي مراودات استان اردبيل با جمهوري نخجوان


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: بررسي زمينه‌ي توسعه‌ي مراودات استان اردبيل با جمهوري نخجوان
خبرگزاري دانشجويان ايران - اردبيل
سرويس: شهرستان‌ها

در نشست اختصاصي استاندار اردبيل با سركنسول كشورمان در جمهوري خودمختار نخجوان، بررسي زمينه‌هاي توسعه‌ي مراودات استان با جمهوري مذكور آغاز شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از روابط عمومي استانداري اردبيل، در اين ديدار نيكزاد با اشاره به سفر هيات عالي رتبه‌ي اقتصادي استان به جمهوري نخجوان در سال گذشته، گفت: در اجراي مذاكرات انجام يافته در سفر فوق و با در نظر قرار دادن روند رو به رشد صنايع تبديلي، گسترش زيرساخت‌هاي گردشگري و ورزشي و ... استان آماده توسعه‌ي مراودات با جمهوري خودمختار نخجوان است.

وي با يادآوري اين كه اردبيل در توليد برخي محصولات استراتژيك كشاورزي نظير سيب زميني‌، ذرت، چغندر و پنبه رتبه‌هايي ممتاز كشور و منطقه را دارد، خاطرنشان كرد: براي نيل به اهدافمان در معرفي هرچه بيشتر قابليت‌ها و توانمندي‌هاي بالقوه استان اردبيل، از پيشنهادات كارشناسي سركنسولگري جمهوري اسلامي ايران در اين خصوص استقبال مي‌كنيم.

سپس سيد محمد طباطبايي، سركنسولگري كشورمان در جمهوري نخجوان هم روند مراودات جمهوري اسلامي ايران با جمهوري ياد شده را رو به رشد ارزيابي كرد.

وي با تقدير از استاندار اردبيل در كمك به برقراري خط اتوبوس‌راني نخجوان ــ باكو از خاك ايران خاطرنشان كرد: اين امر آثار مثبتي در روابط ما داشته به طوري كه طي يك سال اخير حدود 80 هيات ورزشي، اقتصادي و ... بين ايران و جمهوري خودمختار نخجوان مبادله شده است.

انتهاي پيام
 جمعه 3 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن