تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813118130




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نشست سراسري هم‌انديشي ازدواج در مشهد آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نشست سراسري هم‌انديشي ازدواج در مشهد آغاز شد
خبرگزاري فارس: نخستين نشست سراسري هم‌انديشي اساتيد و ازدواج و خانواده پنج‌شنبه شب در مشهد آغاز شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد، معاون سازمان ملي جوانان كشور در اين نشست با تاكيد بر بسيج رسانه‌ها و گروه‌هاي مرجع تاثيرگذار بر اقشار مردم در امر حساس‌سازي ازدواج گفت: ائمه جماعات، استادان دانشگاه، صاحبنظران در امر ازدواج و فرهنگيان بايد در اين بسيج عمومي شركت كرده و دراين فعاليت همكاري كنند.
عليرضا عصارنيا عنوان‌كرد: توجه به مسائل آموزشي و حقوق متقابل افراد، مشاوره، همسريابي و نهادسازي، ارائه الگوها و الگوسازي، تسهيلات و امكانات از مهم‌ترين راهبردهاي عملياتي ازدواج است كه بايد مورد توجه قرار گيرد.
دبير علمي اين نشست نيز گفت: هدف از برگزاري اين همايش استفاده از نظريات و تجربه‌هاي استادان فعال سراسر كشور در حوزه خانواده است.
زهرا آيت‌اللهي اظهارداشت: ترويج كراهت طلاق در جامعه، تغيير نگرش فرزندآوري، مطالعه درباره نقش اينترنت در خانواده‌ها، استفاده از پيام‌هاي آموزشي، شكاف‌هاي بين نسلي و استحكام ارتباط همسران با يكديگر از مواردي است كه مورد بحث و بررسي قرار مي‌گيرد.
نشست سراسري هم‌انديشي اساتيد و ازدواج و خانواده دوم و سوم آبان‌ جاري با حضور چند جامعه‌شناس و روانشناس برجسته كشور در سالن همايش‌هاي صدا و سيماي خراسان رضوي برگزار مي‌شود.
انتهاي پيام/ش
 جمعه 3 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن