تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821232413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با برپايي همايش بزرگ پياده‌روري با خانواده اردبيلي‌ها ركورد پياده روي 300 هزار نفري كشور را مي‌شكنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با برپايي همايش بزرگ پياده‌روري با خانواده اردبيلي‌ها ركورد پياده روي 300 هزار نفري كشور را مي‌شكنند
خبرگزاري فارس: مديركل تربيت بدني استان اردبيل گفت: همزمان با هفته تربيت بدني مردم اردبيل جمعه اين هفته با حضور در همايش بزرگ پياده‌وري با خانواده ركورد 300 هزار نفري همايش پياده‌روي‌هاي كشور را خواهند شكست.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، شروين اسبقيان پيش از ظهر امروز در جلسه با اعضاي هيئت ورزش‌هاي همگاني استان، افزود: اقدام موفق سازمان تربيت بدني در برگزاري اين همايش براي پياده‌روي زمينه و بستر لازم براي توسعه ورزش‌ همگاني را فراهم كرده تا افراد جامعه از رخوت و تنبلي نجات يابند.
وي افزود: مردم استان اردبيل نيز همچون ساير استان‌هاي كشور سوم آبان‌ با حضور صدها هزار نفري خود در كنار درياچه زيباي شورابيل گردهم خواهند آمد تا شعار «سلامتي با ورزش» را به منصه ظهور برسانند.
اسبقيان ايجاد سلامتي، تندرستي و نشاط اجتماعي را از جمله اهداف برگزاري اين همايش عنوان كرد و گفت: تمام خانواده‌هاي علاقمند با مراجعه به اماكن ورزشي نظير ورزشگاه جهان پهلوان تختي، حسين رضازاده و از طريق روابط عمومي ادارات و سازمان‌ها مي‌توانند نسبت به تهيه بليت اين همايش اقدام كنند.
اسبقيان با اعلام اينكه در پايان همايش به يك هزار و 100 نفر از شركت‌كنندگان جوايز ارزشمندي به قيد قرعه اهدا خواهد شد از اجراي برنامه‌هاي متنوع ورزشي همزمان اجراي همايش پياده‌روي با خانواده توسط ورزشكاران رشته‌هاي قايقراني، ژيمناستيك و رزمي خبر داد.
وي گفت: در اين همايش كه صبح روز جمعه در ساحل درياچه شورابيل اردبيل برگزار خواهد شد علاوه بر مقامات استاني، استاندار اردبيل و رئيس فدراسيون ورزش‌هاي همگاني نيز حضور خواهند داشت.
انتهاي پيام/ب
 پنجشنبه 2 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن