تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816739722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون فرماندار همدان: پيشگيري از ابتلا به ايدز نيازمند آموزش مناسب است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون فرماندار همدان: پيشگيري از ابتلا به ايدز نيازمند آموزش مناسب است
خبر‌گزاري فارس: معاون سياسي ـ امنيتي فرماندار همدان گفت: پيشگيري از ابتلا به ايدز نيازمند مشاركت همه جانبه و آموزش مناسب است.


به گزارش خبرگزاري فارس از همدان، عبدالحسين مرادي بعد از ظهر امروز در جلسه كارگروه ايدز در محل فرمانداري همدان افزود: بايد با استفاده بهينه از امكانات، نگاه فرابخشي و مشاركت همه جانبه‌ در خصوص آموزش‌هاي پيشگيرانه در كميته‌هاي مختلف تلاش شده و به تعداد انگشت شمار دستگاه‌هاي اداري اكتفا نشود.
وي با اشاره به حضور 50 هزار دانشجو در مراكز آموزشي گفت: آموزش‌هاي لازم آگاهي‌بخشي در كانون‌هاي جمعيتي انجام مي‌شود و معاونت‌هاي فرهنگي دانشگاه‌ها در اين خصوص بايد اقدامات مناسبي را انجام دهند، همچنين لازم است در جلسات اوليا و مربيان، نيز آگاهي‌هاي لازم داده شود.
معاون ـ سياسي امنيتي فرماندار همدان ادامه داد: بايد از فرصت‌ها استفاده كافي كرده و به تهديد‌ها نيز توجه شود، ضمن آن كه بايد با ورود سازمان تبليغات، از روحانيان و ائمه جمعه و جماعات براي آگاه‌سازي مردم بهره‌ برد.
وي با اشاره تشكيل كميته‌هاي مختلفي در كارگروه افزود: هدف تشكيل كميته‌ها، آسيب‌شناسي و اجرايي شدن مصوبات است و بايد افراد ثابتي در جلسه حضور داشته و مسائل را پيگيري كنند تا در ابتداي هر جلسه نياز به يادآوري طرح مسئله و اهميت موضوع نباشد.
مرادي تصريح كرد: در اقدامات عملياتي كه به اعتبار نياز دارد، لازم است ميزان اعتبار مورد نياز توسط كارگروه‌ها اعلام شده تا براي تعيين وضعيت به كارگروه نيروي انساني منتقل شود.
وي افزود: بر اساس مصوبه جلسه استاني، تحت پوشش گرفتن افراد مجرد مبتلا به ايدز، بر عهده بهزيستي گذاشته شد كه در اين خصوص تنها صدور دفترچه بيمه كافي نيست و بايد از تمامي منابع موجود استفاده شود.
مرادي در زمينه زباله‌هاي عفوني بيمارستاني گفت: لازم است با همكاري شهرداري و مركز بهداشت و درمان گروه جداگانه‌اي تشكيل شود و در حمل، سركشي، بازديد و نظارت بر جداسازي زباله‌هاي عفوني نظارت بيشتري انجام شود.
در ادامه جلسه گزارش‌هاي كميته‌هاي كاهش آسيب، آموزش و اطلاع رساني، مراقبت درمان و ساير دستگاه‌هاي عضو كميته‌ها ارائه شد.
دبير كميته آموزش و اطلاع‌رساني در اين جلسه مشكل اصلي در كار را قابليت اجرايي نداشتن برنامه‌هاي پيشگيرانه دانست و گفت: برنامه‌هاي مصوب جامع بوده اما عملياتي نيست.
عباس خاكسار با تأكيد بر بومي‌سازي برنامه افزود: در اين خصوص برنامه‌اي كاربردي و استراتژيك لازم است و بايد به صورت دقيق‌تري مشكلات بيرون آورده شود تا بتوان انتظار پيشرفت در كارها داشت.
وي اضافه كرد: از سه سال گذشته در آموزش‌هاي امداد و نجات، چهار ساعت آموزش پيشگيري از ايدز گذاشته شده، همچنين دوره‌هاي آموزشي نيز در قهاوند، فامنين و نهاوند برگزار شد.
رئيس كميته امداد منطقه دو همدان در ادامه جلسه با اشاره به تحت پوشش قرار دادن افراد مبتلا به ايدز متأهل گفت: 9 خانواده متأهل مبتلا به ايدز زير پوشش كميته قرار دارد و حتي در مواردي بيشتر از مددجوهاي عادي، به آن‌ها رسيدگي شده است.
علي نامدار افزود: كميته امداد به افراد متأهل ماهانه 460 هزار تومان پرداخت مي‌كند كه اين مبلغ براي افراد مجرد، ماهانه 350 هزار تومان است.
وي تصريح كرد: براي خانواده‌هايي كه شوهر آن‌ها در زندان است يك جلسه خاص آموزشي همراه با پخش فيلم برگزار شده و به 400 خانم نيز آموزش‌هاي لازم داده شد، همچنين براي آگاه‌سازي بين 500 نفر، بروشور هايي توزيع شد.
نامدار خاطر‌نشان كرد: كميته امداد آمادگي دارد كليه خانواده‌هاي متأهل افراد مبتلا را بدون در نظر گرفتن نوبت، مورد حمايت قرار دهد و تنها مشكل اين كميته مراجعه افراد مجرد مبتلا است كه از تحت پوشش قرار نگرفتن توسط بهزيستي شكايت دارند.
انتهاي پيام/ر
 چهارشنبه 1 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن