تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه دارى (در حكم) دهانى است كه جز به خير سخن نگويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820586841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در عصر حاضر انسان‌ها تكنولوژي زده شده اند مديركل تربيت‌بدني فارس: يك ‌ميليارد تومان به باشگاه برق كمك كرده‌ايم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: در عصر حاضر انسان‌ها تكنولوژي زده شده اند مديركل تربيت‌بدني فارس: يك ‌ميليارد تومان به باشگاه برق كمك كرده‌ايم
خبرگزاري دانشجويان ايران - شيراز
سرويس: ورزشي - سازمان ورزش

مدير كل تربيت بدني فارس توجه به هفته تربيت بدني را توجه به سلامتي انسان ها و بازنگري به شيوه زندگي آنها دانست.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه فارس، رشيد خدابخش كه به مناسبت هفته تربيت بدني سخن مي گفت با انتقاد از زندگي ماشيني روزمره گفت: در عصر حاضر انسان ها تكنولوژي زده شده اند و نياز به ورزش ضروري تر به نظر مي رسد چرا كه تحرك ما كاسته شده و ماشين زده شده ايم.

به گفته مدير كل تربيت بدني استان هم اكنون ورزش فارس داراي يك همدلي و همراهي گروهي منسجم با باورها و اهداف مشترك در جهت خدمتگزاري بيشتر به مردم قدم بر مي دارد.

**ورزشگاه حافظيه ويترين ورزش استان است

خدابخش در پاسخ به سئوال خبرنگار ايسنا كه آيا در كنار توجه به افزايش سرانه فضاي ورزشي به كيفيت اماكن ورزشي نيز توجه خواهد شد گفت: از جمله دغدغه هاي تربيت بدني استان بحث كيفيت و بهينه سازي اماكن ورزش است و تلاش مي كنيم از فرصت هاي به وجود آمده حداكثر بهره برداري صورت گيرد.

خدابخش اظهار كرد: چيزي حدود 40 ميليارد تومان در بخش ساخت و ساز اماكن ورزشي اعتبار داريم كه متأسفانه فقط 900 ميليون تومان از اين رقم اعتبارات تعمير و تجهيز است.

**انتخابات هيأت هاي واليبال و تكواندو را برگزار مي كنيم

وي همچنين در پاسخ به اين سئوال ايسنا كه چرا هيأت هاي واليبال و تكواندو چندين ماه است فاقد رئيس هستند، گفت: بسيار خوشحالم كه رسانه ها حواسشان به همه ي حوزه هاي ورزش است و حتي نگران هيأت هاي مختلف ورزشي هستند اما در مورد هيأت تكواندو و در 8 آبان انتخابات را برگزار مي كنيم و در مورد واليبال نيز به جمع بندي هاي خوبي رسيده ايم، اما معتقدم در برگزاري انتخابات بايد قدري و وسواس به خرج بدهيم تا خيالمان از بابت رئيسي كه مي خواهد 4 سال يك هيأت را اداره كند راحت باشد.

**دستگاه هاي دولتي حق ندارند از اعتبارات خود براي نگهداري اماكن ورزشي هزينه كنند

مدير كل تربيت بدني استان در پاسخ به سئوالي مبني بر چگونگي استفاده و نگهداري دستگاه هاي دولتي از اماكن ورزشي خود گفت: دستگاه هاي دولتي مطابق قانون حق ندارند از اعتبارات خود براي نگهداري اماكن ورزشي هزينه كنند، بلكه مي توانند اين اماكن را اجاره دهند. اگر قانون به درستي اجرا شود، اين اماكن بايد در اختيار مردم قرار بگيرد، و از استفاده چند ساعت در روز آن جلوگيري شود.

*دليل اين قانون را نمي دانم

خدابخش در پاسخ به اين سئوال كه آيا كاركنان تربيت بدني مي توانند براي رياست هيأت كانديدا شوند گفت: مطابق قانون جديد نمي توانند و كساني نيز كه مسئوليت هيأت را برعهده دارند به محض اتمام دوره رياستشان ديگر كانديدا نخواهند شد، گرچه دليل اين قانون را نمي دانم چرا كه شايد پرسنلي شرايط احراز رياست هيأت را داشته باشد.

*متولي اصلي ورزش همگاني شهرداري و شوراي شهر است

وي در پاسخ به ديگر سئوال ايسنا كه چرا علي رغم اينكه بسياري از مردم شيراز كوه هاي اطراف اين شهر را محل مناسبي براي تفريح و ورزش مي دانند اما اماكن يادشده فاقد امكانات اوليه رفاهي براي مردم هستند، گفت: در طرح جامع ورزش كشور ورزش همگاني بايد به سمتي برود كه شهرداري ها متولي اصلي آن هستند و اميدوارم اين اتفاق بيفتد و شهرداري و شوراي شهر شيراز نيز ما را در اين جهت مساعدت كنند.

**علي آبادي اصرار دارد پروژه ورزشگاه ميانرود در بهمن ماه به بهره برداري برسد

مدير كل تربيت بدني استان در پاسخ به چگونگي وضعيت ورزشگاه ميانرود در جنوب شيراز گفت: سياست سازمان تربيت بدني و استان در اين جهت است كه ساخت ورزشگاه ميانرود بايد سرعت پيدا كند و به زودي به بهره برداري برسد، همچنان‌ كه علي آبادي اصرار دارد پروژه ورزشگاه ميانرود در بهمن ماه به بهره برداري برسد، به همين جهت 2 ميليارد تومان براي اين منظور اختصاص داد، گرچه اين رقم با تأخير به استان رسيد.

**يك ميليارد تومان به برق كمك كرده ايم

خدابخش در عين حال گفت: اولويت ما حتي در صورت بهره برداري از ورزشگاه ميانرود، ورزشگاه حافظيه است و بايد اين ورزشگاه را تقويت كنيم.

وي در پاسخ به اين سئوال كه آيا با توجه به موفقيت هاي اخير باشگاه برق اداره كل تربيت بدني استان به اين باشگاه كمكي هم كرده است گفت: برق در هفته هاي اخير نتايج خوبي را كسب كرده و تغيير مربي خود را نيز به خوبي مديريت كرد و ما نيز در 11 ماه گذشته نزديك به يك ميليارد تومان به برق كمك كرده ايم.

مدير كل تربيت بدني فارس در پايان اعلام كرد: در چشم انداز برنامه 20 ساله ساخت ورزشگاه هاي 5 هزار نفري را در شيراز و شهرستان هاي استان پيش بيني كرده ايم.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 1 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن