تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816582306




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير راديو قرآن : اتحاديه راديوهاي قرآني و اسلامي تشكيل مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: مدير راديو قرآن : اتحاديه راديوهاي قرآني و اسلامي تشكيل مي شود
محمدزاده يكي از اهداف برگزاري كنفرانس بين المللي راديوهاي قرآني و اسلامي را ايجاد اتحاديه راديوهاي قرآني و اسلامي معرفي كرد.
به گزارش خبرگزاري شبستان محمدحسين محمدزاده مدير راديو قرآن و نائب رييس نخستين كنفرانس بين المللي راديوهاي قرآني و اسلامي در نشست خبري اين كنفرانس و در جمع نمايندگان رسانه هاي خبري كه در دفتر مطالعات استراتژيك خاورميانه برگزار شد گفت : نخستين كنفرانس بين المللي راديوهاي قرآني و اسلامي از سوي معاون صداي جمهوري اسلامي ايران طراحي شده و توسط راديو قرآن در حال پيگيري است .
وي بااشاره به اينكه قرآن نازل شده است تا انسان هاي مومن در هر عصر و زمان به پروردگار خود بگويند كه ما صداي منادي ايمان را شنيديم و اطاعت كرديم اظهارداشت : براساس تفاسير يكي از مصاديق بارز منادي شخص پيامبر اكرم (ص ) است . پس از تحقيق و دعوت راديو قرآن از قاريان مصري و بين المللي دريافتيم كه اين زمان يكي از اين منادي ها راديو قرآن است .
وي يكي از مهمترين اهداف برگزاري نخستين كنفرانس بين المللي راديوهاي قرآني و اسلامي را ايجاد اتحاديه اي بين المللي ميان راديوهاي قرآني و اسلامي دانست و ابراز اميدواري كرد : همگرايي و تعامل ميان اين راديوها به وجود آيد زيرا نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران نقش موثري را در اشاعه فرهنگ قرآني دارد و مركز ثقل فرهنگي در جهان اسلام و صحنه بين الملل است .
وي بااشاره به اينكه راديو قرآن در سال نوآوري و شكوفايي در عرصه بين الملل وارد شد اضافه كرد : براي آنكه نخستين كنفرانس بين المللي راديوهاي قرآني و اسلامي از جهت انديشه اي و علمي پررونق باشد كميته علمي و پژوهشي كنفرانس را تشكيل داديم كه فراخوان آن اعلام شد و ارسال مقالات انجام شده است كه در حال بررسي مقالات هستيم .
وي ادامه داد : يكي از مهمترين فعاليت هاي نخستين كنفرانس بين المللي راديوهاي قرآني و اسلامي تكريم از مقام قرآني آيت الله ناصر مكارم شيرازي است كه در چند دهه اخير فعاليت هاي بسياري را انجام داده اند و اين كار در روز اختتاميه بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خميني (ره ) حرم حضرت معصومه (ع ) در قم انجام مي شود.
وي يادآور شد : راه اندازي راديو قرآن در سال 1362 به دستور رهبر فرزانه انقلاب انجام شد كه نشان از اهميت نظام جمهوري اسلامي به امر قرآن است و اين راديو در سال 1377 به يك شبكه 24 ساعته سراسري تبديل شد كه از آن زمان تا امروز فعاليت هاي بسياري از جهت پخش برنامه ها و فوق برنامه ها در جهت آسودگي خاطر مخاطبان داشته است .
 سه شنبه 30 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن