تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814675218




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: اخبار كوتاه
كاهش 7/5 درصدي تخلفات اداري آموزش و پرورش

مديركل رسيدگي به تخلفات اداري وزارت آموزش و پرورش گفت: در سه سال گذشته، ميزان تخلفات اداري آموزش و پرورش 7/5 درصد كاهش داشته است.
به گزارش سرويس ايسنا، فتاح ختار در ششمين همايش هيات هاي بدوي و تجديدنظر رسيدگي به تخلفات اداري وزارت آموزش و پرورش در مشهد، ضمن ارايه گزارش و جمع بندي از عملكرد هيات هاي رسيدگي به تخلفات اداري در سال 87، اظهار كرد: در اين مدت به سه هزار و 775 پرونده رسيدگي و 365 پرونده مختومه و فاقد ارزش رسيدگي اعلام شد.

توقيف دو ماهه خودروهاي داراي سرنشين بد پوشش

رئيس مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي تهران بزرگ گفت: پليس خودروهايي كه داراي سرنشين بد پوشش باشند را از يك هفته تا دو ماه توقيف مي كند.
رئيس مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي تهران بزرگ درباره وضعيت پوشش شهروندان گفت: با توجه به آغاز فصل سرما پليس به تمام توليدي هاي پوشاك تذكر داده است تا از ارائه لباس هاي نا مناسب خودداري كنند.
سرهنگ احمدي اظهار داشت: پليس خودروهايي كه داراي سرنشين بد پوشش باشند را از يك هفته تا دو ماه توقيف مي كند.
قرار گرفتن 76 درصد پرستاران
در معرض آسيب هاي شغلي

دبيركل خانه پرستار با اشاره به پژوهشهاي انجام شده در زمينه مشكلات شغلي پرستاران گفت: 76 درصد پرستاران در معرض آسيبهاي شغلي هستند.
محمد شريفي مقدم در گفت وگو با مهر به مخاطرات شغلي پرستاران كشور اشاره كرد و افزود: نتايج پژوهشها نشان مي دهد كه پرستاران بيشتر از ساير گروه هاي پزشكي در معرض انواع آسيب هاي شغلي قرار دارند.
وي به نتايج مطالعات ديگري اشاره كرد و گفت: هر پرستار به طور متوسط دو تا چهار بار در سال دچار گزش ناشي از سر سوزن مي شود كه ممكن است اين سوزن آلوده به بيمار مبتلا به هپاتيت و... باشد.

ميزان افت تحصيلي دانش آموزان
در مقطع راهنمايي

مديركل دفتر راهنمايي وزارت آموزش و پرورش گفت: پيش بيني ما اين است كه افت تحصيلي دانش آموزان مقطع راهنمايي در سال گذشته 5 درصد باشد كه البته رقم دقيق آن تا دو ماه آينده مشخص مي شود.
منوچهر فضلي خاني در گفت وگو با مهر با بيان اينكه افت تحصيلي در سال تحصيلي 86-85 بيش از 7 درصد بوده است، افزود: با توجه به فعاليت ها و برنامه هاي انجام شده در مدراس راهنمايي پيش بيني مي كنيم كه افت تحصيلي دانشآموزان اين مقطع تا 2 درصد كاهش يابد.
مديركل دفتر راهنمايي وزارت آموزش و پرورش گفت: بيشترين افت تحصيلي براي پايه اول راهنمايي است كه به دليل ايجاد شرايط جديد آموزشي، افزايش تعداد دبيران و دروس براي دانش آموزان است.

ضرورت تقويت روحيه پرسشگري در دانشجويان

به گزارش مديريت دفاتر و تشكل هاي معاونت سياسي نهاد به مركز ارتباطات و اطلا ع رساني نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ها(ماوا) 23 تشكل اساتيد و فارغ التحصيلا ن دانشگاه هاي سراسر كشور به مناسبت شروع سال تحصيلي جديد مراكز علمي و دانشگاه ها بيانيه اي صادر كردند. كه در آن متذكر شدند،ايجاد زمينه شكوفايي استعدادهاي دانشجويان از طريق فراهم كردن فضاي مناسب پرسشگري و چون و چراهاي علمي و گشودن باب نقد و تفكر انتقادي سازنده در راستاي حل معضلا ت كشور از اموري است كه سعه صدر اساتيد محترم يارو مددكار آن خواهد بود.

رونمايي از نرم افزار قرآني«رحيق»

روابط عمومي و امور بين الملل دفتر مركزي اتحاديه انجمن هاي اسلا مي دانش آموزان اعلا م كرد: نرم افزارقرآني«رحيق» در دومين جشنواره و نمايشگاه ملي رسانه هاي ديجيتال در 5 آبان ماه سال جاري رونمايي مي شود.
برپايه اين خبر، نرم افزار قرآني«رحيق» با هدف ترويج فرهنگ غني قرآني، با بياني نو در قالب يك مجموعه تصويري 20 فصلي توسط مركز آفرينش هاي ادبي- هنري آينده سازان انجمن هاي اسلا مي دانش آموزان و با مشاركت معاونت فن آوري ارتباطات و اطلا عات آموزشي سازمان پژوهش و برنامه ريزي وزارت آموزش و پرورش توليد شده است.

پيشنهاد تشكيل شوراي هماهنگي نظارت بر سايت هاي اينترنتي همسريابي

طي ميزگرد شيوه هاي همسريابي درايران و نقش شبكه هاي اطلا ع رساني در همسريابي با تاكيد بر اينترنت، تشكيل شوراي هماهنگي نظارت بر سايت هاي اينترنتي در اين زمينه پيشنهاد شد.
بنا بر اعلا م روابط عمومي سازمان ملي جوانان، دكتر سيد رضا نقيب السادات عضو هيات علمي دانشگاه علا مه طباطبايي در اين ميزگرد كه از سوي معاونت مطالعات و تحقيقات سازمان ملي جوانان برگزار شد. اظهار داشت: هم اكنون قريب به 39 سايت اينترنتي در زمينه همسريابي فعاليت مي كنند كه در واقع هدف آنان تنها دوست يابي است و در اين راستا سياستگذاري دقيق و نظارت درستي بر فعاليت سايت ها صورت نگرفته است.
 سه شنبه 30 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن