تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803636307




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نرم افزار قدرتمند حفاظت از اطلاعات TrustPort Tools 2012 12.0.0.4829


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی دی:


دانلود نرم افزار TrustPort Tools 2012

دانلود نرم افزار قدرتمند حفاظت از اطلاعات TrustPort Tools 2012 12.0.0.4829

TrustPort Tools 2012 بسته امنیتی قدرتمند و بسیار کاربردی به منظور حفاظت از اطلاعات شخصی است ، این نرم افزار مجموعه ای از ابزارهای امنیتی است که به شما این امکان را می دهد تا از حریم شخصی خود محافظت کرده و مانع از به سرقت رفتن اطلاعات شوید ، این نرم افزار راه حلی بسیار مناسب برای حفاظت از اطلاعات یک سازمان یک ارگان است زیرا ابزارهای موجود در آن می تواند به منظور رمز گذاری فایل ها نیز مورد استفاده قرار گیرد TrustPort Tools 2012 یک ابزار ایده آل برای فضای آنلاین و آفلاین بوده و محصولی از شرکت TrustPort می باشد در ادامه به توضیح برخی از ابزارهای موجود در نرم افزار می پردازیم

Archive encryption :
بسیاری از شرکت ها یا افراد دارای تعداد زیاد اسناد و اطلاعات محرنامه سر و کار دارند که باید در مکانی امن در ویندوز آنها نگهداری شود. معمولا این اسناد نیز زیاد مورد استفاده قرار نمیگیرند و اگر اینطور باشد بخش Archive encryption این نرم افزار انتخابی ایده آل برای نگهداری اطلاعات به صورت امن خواهد بود. با استفاده از این بخش میتوانید آرشیوهای از اسناد و فایل های مهم و محرنامه بسازید و با الگوریتم های فوق پیشرفته نرم افزار TrustPort Tools آن را قفل گذاری کنید. این آرشیوها امکان استخراج یا اضافه نمودن اسناد و فایل های جدید را دارند و همچنین میتوانید آنها را به طور بسیار امن پاکشان کنید. همانطور که گفتیم الگوریتم رمز نگاری شده در این نرم افزار جدید و سطح برتر ارائه شده است.

Encrypted drives :
اگر روزانه از اطلاعات خاصی زیاد استفاده میکنید ولی میخواهید محل نگهداری آنها امن و ایمن باشد تا کسی نتواند به آنها دسترسی پیدا کند این گزینه بهترین انتخاب می باشد. با این بخش میتوانید درایوهای مجازی بسازید و با استفاده از این نرم افزار از آنها محافظت کنید. درایو مجازی ساخته شده کاملا توسط یک درایو واقعی است با این تفاوت که TrustPort Tools از آن محافظت همه جانبه انجام خواهد داد.

Access profiles :
اگر از کامپیوتر شما چندین کاربر استفاده میکنند میتوان برای هریک از آن کاربران دسترسی خاصی قرار دارد. برای یک مثال یک کاربر فقط بتواند محتویات درایوها را بخواند و در واقع فقط استفاده کنند باشد و امکان تغییر و یا ایجاد و کپی اطلاعات را نداشته باشد. به هرحال این بخش را میتوانید به عنوان یک بخش مدیریتی کامل روی دیگر کاربران کامپیوتر در نظر بگیرید.

Reliable shredding :
برای برخی افراد و سازمان ها حذف کردن اطلاعات محرمانه بسیار مهم است. مسلما خذف شدن توسط گزینه های حذف ویندوزها قابل بازگردانی و بازیابی است. این نرم افزار ۸ روش را برای پاک کردن امن اطلاعات به نوعی که به هیچ وجه قابل بازیابی نباشند را به کاربران ارائه می دهد تا بتوانند با این ۸ روش حذف اطلاعات محرمانه و مهم را به نحوی انجام دهند که قابل بازیابی نباشد.

Easy system cleanup :
این بخش از نرم افزار در واقع یک ابزار مفید برای پاکسازی ویندوز به شمار می رود. اما همیشه فایل های اضافی گشت و گذار در اینترنت ، فایل های داخل سطح زباله و همچنین رد پای فعالیت کاربر در ویندوز بسیار مهم بوده است و امکان سوء استفاده از آن اطلاعات امکان پذیر است. این نرم افزار چند کلیک میتواند فایل های اضافه ای که البته قابل سوء استفاده هستند را برای همیشه پاک کند. مسلما وجه تمایز این بخش از نرم افزار با دیگر نرم افزارهای مشابه حذف فایل زائد ، حذف شدن دائمی اینگونه فایل ها به وسیله این نرم افزار می باشد.

Emergency shredding :
مواظب این بخش باشید! با استفاده از این بخش میتوانید فایل های فوق محرمانه را که شاید در برخی از موارد لازم باشد در چند ثانیه حذف شود و شما در آن لحظه وقت زیادی برای انتخاب آنها را ندارید ، را حذف کند. نحوه کار با این بخش متفاوت است. شما از قبل بایستی فایل هایی را برای این بخش تعریف کنید تا در آن لحظه اضطراری با چند کلیک حذف شوند. فقط توجه کنید که فایل های پاک شده توسط این بخش به هیچ وجه قابل بازیابی نیستند.



دانلود نرم افزار TrustPort Tools 2012
دانلود فایل (با لینک مستقیم)


دانلود نرم افزار TrustPort Tools 2012
دانلود فایل (غیر مستقیم - Rapidshare)


دانلود نرم افزار TrustPort Tools 2012
دانلود فایل (غیر مستقیم - Mediafire)


دانلود نرم افزار TrustPort Tools 2012
دانلود فایل (غیر مستقیم - Embedupload)


دانلود نرم افزار TrustPort Tools 2012
13 MB


دانلود نرم افزار TrustPort Tools 2012
رمز: www.p30day.com











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی دی]
[مشاهده در: www.p30day.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 308]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن