تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821311232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ستون چهره نما


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ستون چهره نما
مك‌كين به شكست هم فكر مي‌كند

تايمز لندن:‌ در فاصله دو هفته مانده به روز راي‌گيري، جان مك‌‌كين، كانديداي جمهوريخواه رياست‌‌جمهوري آمريكا، ساعاتي پس از انتشار خبر حمايت كالين پاول، وزير خارجه دولت اول بوش، از باراك اوباما گفت: به شكست فكر كرده‌‌ام اما هرگز تسليم آن نشده‌‌ام و نخواهم شد؛ به هر حال اين رقابتي است كه يك فرد پيروز آن خواهد بود. مك‌كين با نزديك خواندن نتايج رقابت‌‌هاي انتخاباتي اعلا‌م كرد در صورت شكست در انتخابات به ايالت خودش باز مي‌گردد و به ش ادامه مي‌دهد. مك‌كين گفت: زندگي فوق العاده‌اي دارد.

انتقاد ملكه اردن از اهمال جهان ‌

سي‌ان‌ان:‌ ملكه رانيا همسر پادشاه اردن با اشاره به شرايط سخت زندگي در نوار غزه، نسبت به كم‌كاري‌هاي جامعه بين‌المللي در قبال فلسطينيان هشدار داد. او اوضاع غزه را غيرقابل تحمل توصيف كرد و افزود: ميانگين بيكاري بيش از 50 درصد است و 80 درصد ساكنان نوار غزه به كمك‌هاي غذايي نياز دارند. مردم غزه از امكانات بهداشتي و فرزندان‌شان ‌از امكانات آموزشي بي‌بهره هستند. رانيا گفت: گمان نمي‌كنم كه كسي ذاتا تندرو باشد، هيچ ملتي ذاتا تندرو نيست و افراط‌گرايي زماني گسترش و تحكيم مي‌يابد، كه اوضاع سخت و غيرقابل تحملي براي ملت‌ها به وجود آيد.

خبر خاصي از ايل نشد!

رويترز:‌ دولت كره‌جنوبي ديروز اعلا‌م كرد كه هيچ فعاليت غيرمعمولي در كره‌شمالي مشاهده نشده است. روزنامه يوميوري ژاپن روز شنبه گزارش داد كه به ديپلمات‌هاي كره‌شمالي گفته شده از محل اقامت خود سفر نكنند و منتظر يك پيام مهم كه احتمالا‌ درباره سلا‌متي كيم جونگ ايل رهبر اين كشور است، باشند. گمانه‌زني‌ها حاكي از آن است كه ايل در اواخر مرداد‌دچار سكته مغزي شده و سپس تحت عمل جراحي مغز قرار گرفته است. كيم هو نيوئن، سخنگوي وزارت اتحاد كره‌جنوبي، ديروز در يك كنفرانس خبري گفت: ما هيچ اطلا‌عاتي براي تاييد سلا‌متي كيم جونگ ايل در اختيار نداريم.

مشرف قصد بازگشت ندارد

‌ محيط:‌ پرويز مشرف، رئيس‌جمهور سابق پاكستان، اعلا‌م كرده كه قصد بازگشت به سياست را ندارد و ترجيح مي‌دهد از عرصه سياسي به دور باشد. او در گفت‌وگو با برخي از نزديكانش در كراچي هرگونه اخبار را درخصوص حضور مجددش در عرصه سياسي تكذيب كرده و گفته است: اين اخبار كذب و بي‌پايه و اساس است. مشرف تاكيد كرد كه همواره براي پاكستان و مردمش از خداوند طلب خير مي‌كند. او مدعي شد كه و گفت: از زمان كناره‌گيري از رياست‌جمهوري دوست دارم به عنوان يك ژنرال بازنشسته به زندگي ادامه دهم.

------------

------------
 سه شنبه 30 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن