تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816221174




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ورزش - حمله به ركورد پاس


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: ورزش - حمله به ركورد پاس


ورزش - حمله به ركورد پاس

افسوس دو امتياز از دست رفته در بازي مقابل برق شيراز زماني براي امير قلعه‌نويي تشديد شد كه خبر رسيد غير از پيكان تمام تيم‌هاي بالانشين امتياز از دست دادند. ذوب‌آهن در خانه با صباباتري مساوي كرد، مس كرمان به ملوان باخت، پرسپوليس مغلوب فولاد خوزستان شد و سپاهان هم در مصاف با سايپا به تساوي رضايت داد. استقلال اگر برق شيراز كه خودش يكي از مدعيان بود را شكست مي‌داد روي پله چهارم جدول مي‌نشست و فاصله‌اش را با صدر جدول به چهار امتياز مي‌رساند.

ورزشگاه قدس همدان قانون عجيب و لازم‌الاجرايي دارد. پاس در اين ورزشگاه حتي در بدترين روزهايش نمي‌بازد و آخرين شكست اين تيم در ليگ برتر در هفته هفتم ليگ فصل گذشته و در بازي با پرسپوليس اتفاق افتاده است. يعني 390روز قبل. استقلال اگر مي‌خواست به قانون هميشگي استاديوم همدان تن بدهد بايد سه امتياز بازي با برق شيراز را به دست مي‌آورد تا در صورت كسب يك امتياز از ديدار امروز همچنان جايگاهش را در جمع مدعيان حفظ كند. آن دو امتياز و آن موقعيت‌هايي كه يك به يك در تهران به هدر رفت قلعه‌نويي را وامي‌دارد امروز به چيزي غير از پيروزي فكر نكند و البته تيم‌هايي كه با اين نيت به همدان رفتند اغلب شكست‌هاي سنگيني را تجربه كردند.

تيم وينگو بگوويچ پس از شروع نااميدكننده در ليگ هشتم آرام‌آرام خودش را جمع كرده و شمه‌هايي از همان تيم مقتدر فصل گذشته را بروز مي‌دهد. جدايي بازيكناني مثل اكبري، علوي، حيدري، آبوچا، توميچ و اختيارويچ شوك بزرگي را به پاس وارد كرد و نتيجه آن امتيازات متعددي بود كه از دست رفت. بازي تك‌ضرب و روي زمين و پاس‌هاي صحيح پرتعداد ويژگي شاخص تيم‌هاي وينگو بگوويچ محسوب مي‌شود و پاس فعلي هم از اين قاعده مستثني نيست. استقلال اما دقيقا مقابل تيم‌هايي با اين شاخصه مشكل دارد. آنها راه‌آهن را 2 بر يك شكست دادند اما فراموش نكرده‌ايم چگونه در نيمه اول اسير بازي سريع، تك‌ضرب و روبه جلوي حريف شده بودند. پيروز قرباني و پژمان منتظري در دفع توپ‌هاي هوايي كم‌نقص كار مي‌كنند اما در مواجهه با مهاجمان سرعتي با مشكلات عديده‌اي مواجه مي‌شوند. پاس با جواد شيرزاد، وريا غفوري، مهدي كريميان، محمد غلامي و جوزف اديش حملاتش را طراحي مي‌كند و زوج اميد خورج و حنيف عمران‌زاده يكي از قابل‌اعتناترين زوج‌هاي دفاعي ليگ برتر محسوب مي‌شود. كسب دو پيروزي پياپي مقابل سايپا و راه‌آهن از بازگشت دوباره پاس به روزهاي اوج خبر مي‌دهد و وينگو بگوويچ كه پارسال استقلال را در ورزشگاه آزادي شكست داد خوب مي‌داند در صورت كسب سومين پيروزي پياپي حتي مي‌تواند مدعي قهرماني نيم‌فصل و به پايان رساندن كار نيمه‌تمام فصل گذشته باشد.
استقلال در طول اين فصل ضعيف‌ترين آمار ممكن را در بازي‌هاي خارج از خانه به‌دست آورده. آنها سه‌بار خارج از ورزشگاه آزادي مقابل پگاه، مس و صباباتري به ميدان رفتند و حتي يك امتياز هم دشت نكردند. پنج گل خورده، يك گل زده و سه شكست حاصل عملكرد استقلال در بازي‌هاي خارج از خانه است. اين در حالي است كه جمع‌آوري امتيازات بازي‌هاي دشوار خارج از خانه ويژگي شاخص استقلال قلعه‌نويي در سالي كه به قهرماني اين تيم ختم شد به‌شمار مي‌رفت. تيم او حالا رفته‌رفته به مجموعه‌اي كه تنها در ورزشگاه خانگي‌اش شاخ و شانه مي‌كشد تبديل شده و پيروزي مقابل پاس كه يك‌سال و اندي است در همدان نباخته اين فرضيه را به درك واصل خواهد كرد.

قلعه‌نويي در بازي امروز حسين كاظمي را به تركيب اصلي بازمي‌گرداند و اميدوار است سياوش اكبرپور و آرش برهاني برخلاف بازي با برق شيراز قدر موقعيت‌هاي آشكار گل را بدانند. فرار از عمق دفاع حريف برنامه ويژه استقلال است و از سويي وينگو قطعا خوب مي‌داند اگر جباري از كار بيفتد و خط دفاعي حريف پرس شود توانايي‌هاي استقلال به حداقل مي‌رسد.
روزهاي عيارسنجي استقلال و پاس به تدريج از راه مي‌رسد و بازي امروز تنها يكي از خوان‌هاي دشوار پيش‌روي وينگو و امير قلعه‌نويي است.
اما غير از تقابل پاس با استقلال، هفته يازدهم محل وقوع اتفاقات ويژه ديگري هم خواهد بود كه شايد مهم‌ترين آن انجام اولين داربي تاريخ مشهد در بازي‌هاي فوتبال باشد. مشهدي‌ها كه قبل از اين فقط با ابومسلم در بازي‌هاي ليگ حضور داشتند امسال با اضافه شدن پيام، جذابيت‌هاي متفاوتي را تجربه مي‌كنند. برگزاري اولين داربي تاريخ مشهد علاوه بر قرار گرفتن هر دو نماينده فوتبال اين شهر در مقابل يكديگر تقابل ديدني خداداد عزيزي و هادي برگي‌زر را هم به همراه خواهد داشت. ابومسلم با 10 امتياز در پله دوازدهم جدول قرار دارد در شرايطي كه پيام هم بعد از پيروزي در دو بازي اخير با 9 امتياز از قعر جدول فاصله گرفته است.
بعد از چند هفته ناكامي راه‌آهن با هدايت محمود ياوري ميزبان صبا‌باتري است. تيم انتهاي جدول كه حتي بعد از حضور سرمربي جديد خود هم نتوانسته روزهاي بحراني را پشت سربگذارد به مصاف صبا مي‌رود كه بعد از پشت سرگذاشتن هفته‌هاي ابتدايي وضعيت بهتري در كسب نتيجه دارد.

در شيراز غلامحسين پيرواني و شاگردانش با ذوب‌آهن بازي مي‌كنند. فجر در بازي هفته گذشته با تساوي يك-يك مقابل داماش متوقف شد تا حالا با قرار گرفتن در رتبه يازدهم هنوز توقع دو‌آتشه‌هاي شيرازي را برآورده نكرده باشد،‌ هرچند در آن طرف ميدان ذوب‌آهني قرار گرفته كه بعد از چند هفته صدر‌نشيني بعد از تساوي با صبا جاي خود را به پيكان داده و به پله دوم نزول كرده است.
آخرين ديدار امروز را هم استقلال اهواز و ملوان برگزار مي‌كنند. پرنوسان‌ترين تيم ليگ كه آخرين بازي خود را به پيام واگذار كرد حالا با اكبر ميثاقيان به نتيجه‌گيري و بازگشت دوباره به شرايط قابل قبول روزهاي قبل فكر مي‌كند هرچند آنها خيلي خوب مي‌دانند كه مقابل ملوان كه تمام توان خود را براي رسيدن به رده‌هاي مياني جدول به كار بسته به هيچ وجه كار آساني نخواهند داشت.

برنامه هفته يازدهم ليگ برتر
سه‌شنبه/ 30 مهر / ساعت 15
راه آهن‌ـ صبا/ اكباتان تهران/ داور: منصور نوري
پيام‌ـ ابومسلم/ ثامن مشهد/ داور: سعيد مظفري‌زاده
مقاومت‌ـ ذوب آهن‌/ حافظيه شيراز/ داور: غلامرضا جباري
استقلال اهواز‌ـ ملوان/ تختي اهواز‌ـ 16:45/ داور: رحيم مهرپيشه
پاس‌ـ استقلال/ قدس همدان/ داور: محسن تركي
 سه شنبه 30 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 270]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن